Een platformer maken is nu kopiėren?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Tear Away is wel heel triest hoor... Ze blijven Nintendo kopiėren, sorry dat ik het zeg
Gebaseerd op papier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:22 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Een platformer maken is nu kopiėren?
Dan kan je ook nooit meer een oorlog game maken, want lijken allemaal op (insert hier eerste oorlog game).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebaseerd op papier.
[ afbeelding ]
Klopt. Dat roep ik ook al tien jaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan kan je ook nooit meer een oorlog game maken, want lijken op (insert hier eerste oorlog game).
Tja, LBP vond ik ook niet wat de rest van de wereld vond. Het doet op het gebied van gameplay NIETS nieuws namelijk, alleen je kon gemakkelijk levels maken. De controls waren dramatisch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef marcek het volgende:
Op het papier na vind ik het weinig overeenkomsten hebben met paper mario,
vind zelfs dat mm alweer een erg origineel (gameplay wise) concept neerzet.
quote:
Platinum had andere eisen en prijs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:33 schreef Godtje het volgende:
Wat is er anders aan essentials? Platinum hadden we toch al?
Ik zeg niets. Maar... euh, tja.quote:
Gaat Platinum dan nu de nek om?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Platinum had andere eisen en prijs.
Wel voor de duidelijkheid, dit was ook al enigzins de bedoeling met de psp (die uiteraard ver voor de wi u is uitgebracht), de uitvoering tja dat was niksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg niets. Maar... euh, tja.
Denk eerder dat ze er naast doen.quote:
Hij doet het met draad ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:39 schreef Poit het volgende:
Cross controller is gewoon een logische evolutie van Remote Play. Helaas werkte het laatste niet erg fijn door de lag. Zo te zien is dit ook niet draadloos te gebruiken.
Meer lag met wifi. Zeker met beeld. Maakt het onspeelbaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij doet het met draad ja.
Zou toch ook draadloos moet kunnen lijkt me.
Sackboy pas op! een val
Is ook niet de bedoeling. Dat lijkt me juist de cross buy en die paper game.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk niet dat LBP de game is die mensen massaal een Vita moet laten kopen met deze feature...
Maar dat zou alleen zijn als je het op de PS3 speelt en de vita de beelden van de PS3 krijgt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Meer lag met wifi. Zeker met beeld. Maakt het onspeelbaar.
Ja die cross buy maakt het de moeite waard (misschien).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling. Dat lijkt me juist de cross buy en die paper game.
Ik gok dat hij alles moet streamen? Of zal je eerst software op je PSVita moeten zetten.. In het laatste geval zou het mogelijk moeten zijn.. Maar ik gok dat hij alles streamt..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar dat zou alleen zijn als je het op de PS3 speelt en de vita de beelden van de PS3 krijgt.
Niet als je en op de PS3 en op de vita de game hebt draaien.
(geen idee hoe het werkt)
Ik hoop het niet want dat gaat dan echt niet werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik gok dat hij alles moet streamen? Of zal je eerst software op je PSVita moeten zetten.. In het laatste geval zou het mogelijk moeten zijn.. Maar ik gok dat hij alles streamt..
Ik betwijfel het..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dat gaat dan echt niet werken
Hopelijk speel je op beide systemen en worden alleen de controls beide kanten op gestuurd.
Doen ze alquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef wdn het volgende:
Ja probeer mij nou maar eens een PS+ te verkopen
[GC] Sony-persconferentiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doen ze al
Welke toffe Vita games?
Dual audioquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef marcek het volgende:
Ben bij dit soort concepten altijd bang dat de vertalingen achter gaan blijven.
Wat volgens mij wel een belangrijk onderdeel is wil je het globaal kunnen verkopen.
Eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef SToRM81 het volgende:
Dit ziet er goed uit zeg en erg origineel van Sony
Walking with Dinosaurs heb ik nog niet eerder gezien, was die op E3 al aangekondigd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef marcek het volgende:
E3 vergeten?
Als het werkt is het idd een must have.
Ow ik geloof wel dat ze het kunnen hoor (het gebeurd bij veel van sony hun eigen releases al)quote:
Nee volgens mij niet. (?)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Walking with Dinosaurs heb ik nog niet eerder gezien, was die op E3 al aangekondigd?
Nee dat bedoelde ik niet, het gestuntel op het podium in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Walking with Dinosaurs heb ik nog niet eerder gezien, was die op E3 al aangekondigd?
Ja. Niet mij genre maar zag erg goed uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook dit ziet er goed uitZe kunnen het wel gelukkig, als ze maar met iets unieks komen.
Deze is toch belangrijker. Dichter op holiday season.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me toch af wat ze tijdens E3 hebben zitten doen![]()
Ik zie nu dingen die Sony met afstand de beste fabrikant had kunnen laten zijn die week...
Sony is altijd laatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie nu dingen die Sony met afstand de beste fabrikant had kunnen laten zijn die week...
lijkt alsof ze de E3 niet interessant vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mijn gevoel is E3 belangrijker. Maar ze hebben het voordeel dat gamescom minder druk is, zowel Microsoft als Nintendo zijn niet aanwezig dus ze kunnen uitpakken en alle ogen zijn op hen gericht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze is toch belangrijker. Dichter op holiday season.
Ik zou het ook wel weten waar ik mijn spul laat zien
Zo.... precies wat ik ook er van vindquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puppeteer vind ik dat weer niet zo interessant, de stijl staat me niet aan en het doet me denken aan LBP
Ik zou ook GC pakken. Vooral omdat het gewoon dichter op holiday is zoals ik zei.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is E3 belangrijker. Maar ze hebben het voordeel dat gamescom minder druk is, zowel Microsoft als Nintendo zijn niet aanwezig dus ze kunnen uitpakken en alle ogen zijn op hen gericht.
1day purchasequote:
Dit.. Killzone zag er een stuk beter uit.. Boeit mij ook veeeeel meer dan CoDquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan sluiten ze af met CoD![]()
Gek bedrijf.
Geld & afspraken maken alles stukquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan sluiten ze af met CoD![]()
Gek bedrijf.
Klopt maar geef die 3rd party dan wat meer tijd ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rain niet een 3rd party exclusive. Je moet wat voor dat soort comtracten
Absoluut.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik was wat negatief in het begin, maar al met al toch een goeie conferentieGamescom > E3.
Misschien wel beste presentatie van laatste 3 jaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik was wat negatief in het begin, maar al met al toch een goeie conferentieGamescom > E3.
Dat wordt dus Beyond: Two Souls, dat showden ze al op de E3 en noemden ze nu even kort.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:13 schreef Godtje het volgende:
Sony![]()
Leuk dat ze nog steeds creatief bezig zijn.
Heavy Rain 2 binnenkort?
dlc is er in overvloed, voor Warriors of Rock en 5 in elk geval. Online zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef Harveo het volgende:
Is er nog leven in Guitar Hero voor de PS3? Wil eigenlijk een gitaar met game aanschaffen om online te spelen... Maar omdat het al vrij lang te krijgen is weet ik niet of er nog dc voor te krijgen is en of er uberhaupt iemand nog online speelt...
Iemand een idee?
Welkom! Als je vragen hebt, stel ze gerust.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Eindelijk een PS3 bemachtigd. Het is wel even wennen....
Of die PS3 ook kan staan? Want mijn desk is niet echt heel groot en staand zou hij nog kunnen passen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef Faēade het volgende:
[..]
Welkom! Als je vragen hebt, stel ze gerust.
De Fat kon dat makkelijk, de Slim is inderdaad beter met een standaard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Of die PS3 ook kan staan? Want mijn desk is niet echt heel groot en staand zou hij nog kunnen passen.
Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef Faēade het volgende:
[..]
De Fat kon dat makkelijk, de Slim is inderdaad beter met een standaard.
http://www.beslist.nl/products/accessoires/r/PS3_Slim_houder_en_opberging/
Rond ¤15,- heb je er al één.
Of je klemt em tussen je collectie gamesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef janrad het volgende:
Voor de slim zou ik een steun kopen want die is zo smal die kan makkelijk omvallen.
Ik weet wel dat er losse verloopstekkers zijn die daarvoor zorgen. In ieder geval voor HMDI. Optisch durf ik niet te zeggen..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef janrad het volgende:
Weet iemand of je nog ergens kabels kan kopen voor de PS3 met een haakse aansluiting ? Ik zou dan een HDMI kabel, een stroomkabel en een optische audio kabel nodig hebben. Die zijn namelijk makkelijk als je je PS3 rechtop zet.
Zoals dit?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er losse verloopstekkers zijn die daarvoor zorgen. In ieder geval voor HMDI. Optisch durf ik niet te zeggen..
http://www.allekabels.nl/(...)B0-naar-beneden.htmlquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef janrad het volgende:
Weet iemand of je nog ergens kabels kan kopen voor de PS3 met een haakse aansluiting ? Ik zou dan een HDMI kabel, een stroomkabel en een optische audio kabel nodig hebben. Die zijn namelijk makkelijk als je je PS3 rechtop zet.
Helemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:50 schreef Faēade het volgende:
[..]
Zoals dit?
http://www.allekabels.nl/na/45/1518/Verloopstekker.html
Jazeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:11 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft iemand hier Skate 3 (voor de PS3 ofc) ?
Er zat alleen een activeringscode voor een EA-account in het boekje, geloof ik. Over de DLC kan ik niet veel vinden, je zult even op PSN moeten kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:21 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe zit het met die DLC's?
Want ik wil Skate 3 wel kopen, maar dan moet ik volgens mij nog 40 erbij leggen voor de DLC's die het nog leuker maken (Skate&create bijvoorbeeld)
OF kan je ze gratis krijgen dmv een code die in het boekje van skate 3 zit?
http://www.gamescom-colog(...)mescom_fuer_alle.phpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef Zangetsu117 het volgende:
Weet iemand naar welk adres ik moet rijden Gamescom?
En kan je de tickets daar kopen of moet je vooraf reserveren?
thanks, bij reserveren moet ik daar voor private of trade gaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:04 schreef Faēade het volgende:
[..]
http://www.gamescom-colog(...)mescom_fuer_alle.php
http://www.gamescom-colog(...)skartenneu/index.php
Zo te zien is reserveren het verstandigst.
Voor de map:
http://goo.gl/bqz0w
Waarschijnlijk private.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:06 schreef Zangetsu117 het volgende:
[..]
thanks, bij reserveren moet ik daar voor private of trade gaan?
Beetje ingewikkeld site.
Alleen te betalen via visa cardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef Faēade het volgende:
[..]
Waarschijnlijk private.
*As a private visitor , with your ticket you have the opportunity to visit the entertainment area from Thursday, 16/08/2012 to Sunday, 19/08/2012.
Nice.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef janrad het volgende:
moet ik ff melden, net Borderlands binnen voor 5 euro goeie deal.
Waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef janrad het volgende:
Maar dan heb je toch het verschil met PAL en dat andere?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef janrad het volgende:
[..]
Ebay, ik was de enige die geboden heeft.
Gekocht op ebay.nl of .com?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef janrad het volgende:
Nee hoor games zijn regio vrij, ik koop wel meer via Ebay. Nooit een probleem.
Je hebt geen psn plus ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef janrad het volgende:
Geniale game, laatst de GOTY gehaald en heb er nu wel 200 uur in zitten ofzo. De DLC is ook de moeite waard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef janrad het volgende:
Ik mis mijn PS3quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geniale game, laatst de GOTY gehaald en heb er nu wel 200 uur in zitten ofzo. De DLC is ook de moeite waard.
Net begonnen en ik zit nu al een beetje vastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geniale game, laatst de GOTY gehaald en heb er nu wel 200 uur in zitten ofzo. De DLC is ook de moeite waard.
Dus je hebt m niet gespeeld..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef goldboy7676 het volgende:
mijn ervaring op gamescom vandaag, want ik mocht in de business area:
In de ochtend ging ik met een mannetje of 10 naar het gebouw van GamesCom waar we 5 games mochten testen: Black ops 2, Fifa 13, pes 2013, GTAV en ASC 3.
als eerst gingen we BO2 spelen en dat was een prachtige ervaring, veel beter dan bo. De multiplayer is veel beter dan voorgaande delen en de killstreaks ook. Over de storymode kan ik niks zeggen.
Fifa 13 was de volgende en de first touch is een goede feature alleen niet echt groundbreaking. De Attacking intelligence was geweldig verbeterd dan in fifa 12. Ook de vrije trappen zijn goed.
pes 2013 was ik niet zo van onder de indruk (sorry konami)
ASC3 is echt geweldig opgebouwd. Mooie storyline en de graphics ook geweldig.
over GTAV mag ik niks zeggen
WAKKER WORDEN!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef goldboy7676 het volgende:
In de ochtend ging ik met een mannetje of 10 naar het gebouw van GamesCom waar we 5 games mochten testen: Black ops 2, Fifa 13, pes 2013, GTAV en ASC 3.
als eerst gingen we BO2 spelen en dat was een prachtige ervaring, veel beter dan bo. De multiplayer is veel beter dan voorgaande delen en de killstreaks ook. Over de storymode kan ik niks zeggen.
Fifa 13 was de volgende en de first touch is een goede feature alleen niet echt groundbreaking. De Attacking intelligence was geweldig verbeterd dan in fifa 12. Ook de vrije trappen zijn goed.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef goldboy7676 het volgende:
Jawel, ik heb een aantal gameplay beelden gemaakt van ASC3, Bo2, fifa en pes, alleen ik mocht niks opnemen van Rockstar omdat het geheim moet blijven en ze willen de kans voorkomen dat het gelekt, wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door rickyszz op 15-08-2012 23:11:24 ]
Doe het in een spoiler, dan kunnen ze t niet lezenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja wil je een paar details DM'en?
quote:Anonymous Claims To Have Hacked Sony PSN Again
hypnosec writes "Anonymous has claimed a new attack on Sony PlayStation Network and this time around it seems that it has managed to hack nearly 10 million user accounts and and as a proof of the hack dumped more than 3000 credentials online in the form of a pastebin post. The notorious hacktivist group is claiming that the entire set of hacked credentials contains over 10 million PSN accounts and that the file is of around 50GB."
Wat heeft Sony nu weer gedaan volgens Anon? Teveel games weggegeven bij PSN+quote:
[Update: 16/08/2012 Sony has tweeted through the official PlayStation account on Twitter that the claim is completely false]quote:
Omdat Twitter toch stiekem de snelste manier is om iets naar buiten te brengen.. Een persbericht doet er veel langer over om opgepikt te worden. Plus; het is een kleine moeite.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef Faēade het volgende:
[..]
[Update: 16/08/2012 Sony has tweeted through the official PlayStation account on Twitter that the claim is completely false]
Waarom moet alles de laatste tijd via Twitter.![]()
Deze was dan weer wel mooi:
[ afbeelding ]
Geen paniek! Koop onze spellen!
Ja allicht, maar het staat zo onprofessioneel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat Twitter toch stiekem de snelste manier is om iets naar buiten te brengen.. Een persbericht doet er veel langer over om opgepikt te worden. Plus; het is een kleine moeite.
Wtf is dat http://www.dyadgame.com/ ?
Zolang er nog een officieel statement komt op de website kan ik me er niet aan storen. Ik ben blij dat ik het inmiddels weetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef Faēade het volgende:
[..]
Ja allicht, maar het staat zo onprofessioneel.
Dat vroeg ik me ook al af.
Oei, een neger wordt gekilled.... zijn er al weer klagers die gaan roepen dat de game racistisch is...!?quote:
Deus ex 3?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef Yi-Long het volgende:
Weer mooie aanbiedingen op PSN, o.a. Deus Ex 3 voor 8 euro (of 10 euro inclusief alle DLC), en Mini Ninjas (ook 8 euro).
Borderland is zonder meer een leuke game maar mijn hemel wat zuigt die voertuig besturing, wie dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ben nu level 54 en ben bezig aan playthrough 2.5..... krijg je nadat je hem voor de 2e keer uitgespeeld hebt. (2e keer uitspelen heb ik met random multiplayer gedaan met 4 man, dikke l00t) Je vijanden levellen dan automatisch 2 levels hoger dan jouw eigen level om voor een goede uitdaging te zorgen.
Het lijkt wel demon's souls, iedere meter moet je voor vechten, maximaal tactiek gebruiken etc.Maar je hebt daarvoor nog wel een uur of 100/150 te gaan denk ik zo
De GOTY van borderlands was voor mij de beste aankoop in jaren, nog nooit zoveel uren in een spel gepompt als borderlands, kijk dan ook erg uit naar deel 2.
Het is Sony brakke servers en arrogantie/egoļsmequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Yi-Long het volgende:
Is inmiddels allemaal al binnengekomen en geinstalleerd, maar toch, dat verschil in snelheid op 2 vlakken is natuurlijk heel vreemd....
Hoe dan??quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef bobbernaut het volgende:
Verlept dat je niet al die spellen vanaf de computer kan downloaden, en dan met USB stick op je PS3 zetten
Die van mij voor Just Cause 2, Borderlands, Lara Croft en eh, nog iets. Heb ik vorige avond rond 7 uur aangezet, vanochtend om 7.30 nog bezig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Yi-Long het volgende:
Is inmiddels allemaal al binnengekomen en geinstalleerd, maar toch, dat verschil in snelheid op 2 vlakken is natuurlijk heel vreemd....
Te idioot voor woorden idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef Faēade het volgende:
[..]
Die van mij voor Just Cause 2, Borderlands, Lara Croft en eh, nog iets. Heb ik vorige avond rond 7 uur aangezet, vanochtend om 7.30 nog bezig.
Misschien wanneer ik thuiskom.
GTA 5 was niet op gamescon terug naar je trollkelderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef goldboy7676 het volgende:
Spel is best tof al wordt die minder naar het einde toe, en het laatste deel van het spel was kut.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden idd.
Maar goed, gelukkig dat die nieuwe instellingen bij mij voor het downloaden in ieder geval iets hielpen, al weet ik niet hoe het nou de MP van Battlefield 3 gaat beinvloeden ...aangezien de PS3 aangeeft dat de snelheid omlaag is gegaan...
Gisternacht nog even het eerste stuk van Deus Ex gespeeld. Redelijke eerste indruk, maar nog niet ondersteboven. Wel goede voice-acting door de hoofdpersoon. Klinkt als een soort Clint Eastwood. Een stuk fijner dan de gemiddelde 'hippe' gameheld met smart-ass remarks enzo.
do want !quote:
quote:Sony Closes WipEout Developer Studio Liverpool
"Eurogamer is reporting that Sony has closed its subsidiary developer Studio Liverpool. Beginning its life in 1984 under the name Psygnosis, the development house has played an important role in the history of computer and video gaming, publishing classics such as the Lemmings series. Since its acquisition by Sony in 1993, the studio has been best known for its work on the WipEout franchise, which helped to establish the PlayStation console as a successful brand. Sony's statements indicate that it will seek to find positions for staff in its other development houses, but that some redundancies will be necessary."
Ah kwestie van wennen..... valt reuze mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Borderland is zonder meer een leuke game maar mijn hemel wat zuigt die voertuig besturing, wie dat bedacht heeft.
Beide overslaan, maar als je er perse eentje wilt wachten op LBP Karting (of anders SEGA Karting die eind dit jaar verschijnt?)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ah kwestie van wennen..... valt reuze mee.
Is het kopen van modnation racers voor 15 euro nog de moeite waard of wachten op LBP karting, wat denken jullie?
Het is geen Mario kartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
Biede overslaan omdat je zelf geen kartgameliefhebber bent?
Modnation Racers is beter dan Mario Kart op de Wii.quote:
Het is sowieso altijd maar de vraag of ik een game uitspeel. Als het vervelend begint te worden dan kap ik vaak gewoon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spel is best tof al wordt die minder naar het einde toe, en het laatste deel van het spel was kut.
Oke?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd maar de vraag of ik een game uitspeel. Als het vervelend begint te worden dan kap ik vaak gewoon.
Als een game halverwege kut wordt, dan ga ik er toch geen tijd meer insteken wanneer het niet meer leuk is...!?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke?
Ik speel 99% van m'n games uit. Dan pas begin ik aan een nieuwe.
De lol was er voor mij snel van af leukw game voor pakweg een week.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:41 schreef Yi-Long het volgende:
Modnation Racers lijkt me erg tof, maar ik weiger een versie te kopen waar niet alle DLC bij zit.
Sony kennende komen ze vast wel een keertje met een complete bundle, zoals ze ook met Everybody's Golf hebben gedaan, en momenteel dus met Deus Ex.
Maar is dat niet voor zo'n beetje elke kart game?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De lol was er voor mij snel van af leukw game voor pakweg een week.
Dat is meestal ook mijn instelling. Deus Ex heb ik trouwens tot het eind plezier in gehad, alleen de bossfights (of in elk geval een ervan) zijn overdreven lastig als je stealth speelt omdat je dan firepower mist, dus bereid je vast voor op flink wat retries of leg het spel op tijd weg om frustratie te voorkomenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als een game halverwege kut wordt, dan ga ik er toch geen tijd meer insteken wanneer het niet meer leuk is...!?
Genoeg andere games die WEL leuk zijn.
Ik had, met stealth, op den duur zoveel praxis points dat ik gewoon alles kon upgraden. Dan is het gewoon een kwestie van altijd wat ammo + een wapen meenemen (wat makkelijk gaat met de inventory upgrades).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat is meestal ook mijn instelling. Deus Ex heb ik trouwens tot het eind plezier in gehad, alleen de bossfights (of in elk geval een ervan) zijn overdreven lastig als je stealth speelt omdat je dan firepower mist, dus bereid je vast voor op flink wat retries of leg het spel op tijd weg om frustratie te voorkomen
Ik ben benieuwd. Heb van de week dus alleen even het begin gespeeld, even totdat ik kapot geschoten werd zeg maar (Hallo Robocop)...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat is meestal ook mijn instelling. Deus Ex heb ik trouwens tot het eind plezier in gehad, alleen de bossfights (of in elk geval een ervan) zijn overdreven lastig als je stealth speelt omdat je dan firepower mist, dus bereid je vast voor op flink wat retries of leg het spel op tijd weg om frustratie te voorkomen
Als hij Cross play wordt ga ik hem wel halen / downloaden denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Heb van de week dus alleen even het begin gespeeld, even totdat ik kapot geschoten werd zeg maar (Hallo Robocop)...
... als ik Sleeping Dogs heb uitgespeeld ga ik er waarschijnlijk weer verder mee aan de gang.
BTW, er komt een PS3 port van de Vita-game Everybody's Golf. Geen idee hoeveel het gaat kosten en of het cross-play is (en als het cross-play is, dan had ik die Vita versie 2-3 maanden terug voor 10 euro moeten aanschaffen op PSN), maar voor fans van de serie wellicht het aanschaffen waard.
http://gamingeverything.c(...)nal-ps3-screenshots/
Ben ik ook wel benieuwd naar, sowieso is alles stukken goedkoper in de US store.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand ervaring met een usa psn kaart halen? en if so; waar en werd het gelijk gemaild?
Voor CS toch maar halen mocht ik een goede site vinden die niet 20-22 euro voor 20$ vraagt
BTW en zoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, sowieso is alles stukken goedkoper in de US store.
Ja i know, maar dan kan ik nog wel games uit de US store halen/willen halen.quote:
Wat valt je tegen aan deel 1 dan? Het verhaal? De actie? Want deel 2 is niet veel anders behalve dat er wat meer balans zit tussen gamen / puzzelen / platformactie. En het ziet er iets mooier uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef Agiath het volgende:
Heb nu eindelijk uncharted 1 en 2 geleend. Maar ik vind 1 echt tegenvallen... Is het de moeite waard 1 te spelen voordat je 2 speelt of is 2 opzich zelf ook te volgen? Lees en hoor heel veel goede dingen over 2 maar 1 valt me nu wat tegen...
Actie, teveel badguys die op je schieten, mag wel iets meer puzzel en iets minder schieten, past er niet goed bij imo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat valt je tegen aan deel 1 dan? Het verhaal? De actie? Want deel 2 is niet veel anders behalve dat er wat meer balans zit tussen gamen / puzzelen / platformactie. En het ziet er iets mooier uit.
Dan ga je deel 2 leuker vinden inderdaad. Maar het einde van deel 1 is eigenlijk ook wel handig om te weten zodat je een beetje weet wat je in deel 2 te wachten staat..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Actie, teveel badguys die op je schieten, mag wel iets meer puzzel en iets minder schieten, past er niet goed bij imo.
Dan ga ik nog wel even doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan ga je deel 2 leuker vinden inderdaad. Maar het einde van deel 1 is eigenlijk ook wel handig om te weten zodat je een beetje weet wat je in deel 2 te wachten staat..
Ik moet drie nog uitspelen.. Ben ergens halverwege denk ik zo..quote:
Meh, ik heb Killzone 2 en 3 uitgespeeld en vond ze niet zo goed dat ik ze nog eens uit zou spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Pheno het volgende:
'Killzone-trilogy op komst'
Nice if true
Heb eerlijk gezegd nog niet heel veel op verlanglijstje.. M'n backlog is veel te groot om nieuwe shit te kunnen kopen.. En PSN+ helpt ook niet echt.. Ze blijven maar toffe games weggeven..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het is dat ik geld moet sparen..Verlanglijstje;
-Darksiders 2
-Assasins Creed III
-Ni no Kuni
-MOH:Warfighter
-Nieuwe Sony Headset
Darksiders 2 en Assasins Creed III koop ik toch pas volgend jaar ergens, dus die zullen dan wel wat goedkoper zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig veel,kost maar 35000 Yen/~ 355¤
[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 31-08-2012 14:59:25 ]
Thx voor de tipquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
Weer erg veel mooie aanbiedingen bij Dixons. Vandaag Modnation Racers opgehaald voor 3 euro, Heavy Rain voor 5 euro, en MGS HD Collection voor 15 euro.
Daarnaast ook nog wat games voor de 360, namelijk Black Ops Hardened Edition voor 7 euro, en CoD WoW voor 7 euro.
Mooi koopjes
Op de website staan er nog veel meer, en in welke filialen ze nog in voorraad zijn. O.a. Uncharted 2 voor 3 euro, en Arkham City voor 10 euro.
Volgens mij gaat het hier over de 'najaarscollectie' kleren..quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef xminator het volgende:
Binnenkort kost playstation plus maar 37,50 voor 1 jaar, bij wehkamp kan je een playstation plus card van 50 eypo voor 37,50 bestellen met de code: ikkannietwachten (http://www.wehkamp.nl/Blo(...)EEwyCjCZBBupCjCw0fyz )
True, maar werkt overal sommigen bestellen er van alles mee voor nop. Als ze het naheffen jammer dan voor 47,50 een psn card van 50 eypo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier over de 'najaarscollectie' kleren..
Niet de GOTY versie??quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
Weer erg veel mooie aanbiedingen bij Dixons. Vandaag Modnation Racers opgehaald voor 3 euro, Heavy Rain voor 5 euro, en MGS HD Collection voor 15 euro.
Daarnaast ook nog wat games voor de 360, namelijk Black Ops Hardened Edition voor 7 euro, en CoD WoW voor 7 euro.
Mooi koopjes
Op de website staan er nog veel meer, en in welke filialen ze nog in voorraad zijn. O.a. Uncharted 2 voor 3 euro, en Arkham City voor 10 euro.
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet de GOTY versie??
Jammerquote:
Nieuw kostie 45 euro bij wehkamp fyi.quote:Op zondag 2 september 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Overbodige 50 euro PSN kaart te koop voor 45.
Gewoon legit, ik heb nog zelf dik 80 euro op mijn account. PM indien interesse.
Deze is ook nieuw, anders verkoop ik hem niet. 2e hands psn tegoed bestaat niet.quote:Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Nieuw kostie 45 euro bij wehkamp fyi.
O rly? Meer zekerheid/snelheid/service voor evenveel.quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Deze is ook nieuw, anders verkoop ik hem niet. 2e hands psn tegoed bestaat niet.
30,- gebodenquote:Op zondag 2 september 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Overbodige 50 euro PSN kaart te koop voor 45.
Gewoon legit, ik heb nog zelf dik 80 euro op mijn account. PM indien interesse.
Ech chill. Ik heb net Uncharted 2 voor ¤2,95 gehaaldquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
Mooi koopjes
Nog een tip; alle Uncharted 2 DLC is gratis te downloaden in de storequote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ech chill. Ik heb net Uncharted 2 voor ¤2,95 gehaald
Dan heb je nog best mazzel gehad vandaag, want ik las op xboxworld.nl al wat klachten dat in veel winkels al vrijwel niks meer te vinden isquote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ech chill. Ik heb net Uncharted 2 voor ¤2,95 gehaald
Thnx! Gedownload! Niet dat ik ooit Uncharted MP speel maar toch.quote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nog een tip; alle Uncharted 2 DLC is gratis te downloaden in de store
Uncharted multiplayer is toch best leuk hoorquote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx! Gedownload! Niet dat ik ooit Uncharted MP speel maar toch.
Ben ff bij de Dixons in mijn woonplaats geweest. De website is namelijk offline. De meeste "ouwe" games waren al foetsie. Lagen in het magazijn klaar voor de webshop bestellingen.
Toch nog Heavy Rain op de kop getikt voor ¤5,- doet het altijd goed als verjaardag/Sinterklaas cadeau.
Modnation Racers (3 euro)quote:
Nog niet, staat in pre-order.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog niet, staat in pre-order.
Maar mocht je vragen hebben, er is een Rocksmith topic Rocksmith
Yakuza is van Sega...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef Pheno het volgende:
Thuiswedstrijdje. Al vind ik de booth van Microsoft vele malen indrukwekkender de voorgaande jarenEn natuurlijk Square, die zijn altijd erg opzichtig aanwezig
En capcom heeft immer de Yakuza-babes
Oh ja, verrek, Capcom stond ernaastquote:
Wat en waar?quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Indie Bundle (Volledig spel,5 spellen) van ¤5,99 gekocht
onder mini'squote:Op maandag 10 september 2012 20:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Nieuwe ps store updates vandaag al? Zo ff kijken.
Us store? Op de psn blog staat nog niks..
Oh op die fiets, vind mini's niet echt leuk..quote:
Gewoon goed zoekenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Schunckelstar het volgende:
weet iemand of sony 3d games blijft maken/ondersteunen of is die 3d hype alweer een beetje voorbij?
ik heb sinds kort een beetje bij toeval een 3d tv gekocht, en ik verwachtte er niet veel van maar wat is dat ontzettend mooi zeg![]()
onverwacht toch wel een ontzettende toevoeging aan de beleving van een game![]()
maar nu hoop ik niet dat sony de 3d alweer laat varen, want nu wil ik meer
Jep, het verhaal vordert niet eens, alleen wat achtergrondinfo over Desmond.quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Cheiron het volgende:
Wow, de Desmond stukken uit Assassins Creed Revelations. Dat zijn de saaiste stukken game dat ik ooit gespeeld heb. Wat voelt die game toch asls een goedkope cash in
Afgelopen woensdag is Zen Pinball 2 nog uitgekomen met 3D ondersteuning. Best nicequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Schunckelstar het volgende:
weet iemand of sony 3d games blijft maken/ondersteunen of is die 3d hype alweer een beetje voorbij?
ik heb sinds kort een beetje bij toeval een 3d tv gekocht, en ik verwachtte er niet veel van maar wat is dat ontzettend mooi zeg![]()
onverwacht toch wel een ontzettende toevoeging aan de beleving van een game![]()
maar nu hoop ik niet dat sony de 3d alweer laat varen, want nu wil ik meer
Sonic is wel een goede tipquote:Op woensdag 12 september 2012 09:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag is Zen Pinball 2 nog uitgekomen met 3D ondersteuning. Best niceAls je een beetje van flipperen houdt.
Verder vind ik zelf Sonic Generations nog steeds een van de leukste games om in 3D te spelen. Keihard boosten wanneer de camera achter Sonic hangtAwesome!
WipeOut!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Sonic is wel een goede tip![]()
Gt5 is trouwens ook geweldig in 3d
Die Cinavia crap is inderdaad wel vervelend ja.. Gelukkig doet m'n tv daar niet moeilijk overquote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef JK het volgende:
Ik ben maar gestopt met films streamen naar de ps3 en heb een wd tv live gekocht. Mooi direct vanaf de nas en ondersteuning voor bijna alles. En geen cinavia gezeur meer als bijv. de content niet direct vanaf bluray kwam, maar digitaal.
Ben toch blij dat ik gewoon een hdmi kabel van mijn pc naar mijn reciever heb getrokken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef JK het volgende:
Ik ben maar gestopt met films streamen naar de ps3 en heb een wd tv live gekocht. Mooi direct vanaf de nas en ondersteuning voor bijna alles. En geen cinavia gezeur meer als bijv. de content niet direct vanaf bluray kwam, maar digitaal.
Hopelijk gaat die OUYA straks daar ook niet telkens over lopen janken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef JK het volgende:
OUYA is met Google Androidquote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die OUYA straks daar ook niet telkens over lopen janken.
Ja, deze hele week al. Normaal heb ik er niet zo'n last van maar gisteren deed hij er belachelijk lang over om een update van 83 mb te downloaden..quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Son-Goku het volgende:
Is het psn netwerk bij jullie ook zo RETE traag qua downloaden
I know, maar ik weet niet of ze dan eventueel dat soort restricties erin kunnen zetten of whatever.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
OUYA is met Google Android
Custom "ROM"quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
I know, maar ik weet niet of ze dan eventueel dat soort restricties erin kunnen zetten of whatever.
demo van fifa van de week gedownload. 1,5gb in een uur of 5quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Son-Goku het volgende:
Is het psn netwerk bij jullie ook zo RETE traag qua downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |