De lol was er voor mij snel van af leukw game voor pakweg een week.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:41 schreef Yi-Long het volgende:
Modnation Racers lijkt me erg tof, maar ik weiger een versie te kopen waar niet alle DLC bij zit.
Sony kennende komen ze vast wel een keertje met een complete bundle, zoals ze ook met Everybody's Golf hebben gedaan, en momenteel dus met Deus Ex.
Maar is dat niet voor zo'n beetje elke kart game?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De lol was er voor mij snel van af leukw game voor pakweg een week.
Dat is meestal ook mijn instelling. Deus Ex heb ik trouwens tot het eind plezier in gehad, alleen de bossfights (of in elk geval een ervan) zijn overdreven lastig als je stealth speelt omdat je dan firepower mist, dus bereid je vast voor op flink wat retries of leg het spel op tijd weg om frustratie te voorkomenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als een game halverwege kut wordt, dan ga ik er toch geen tijd meer insteken wanneer het niet meer leuk is...!?
Genoeg andere games die WEL leuk zijn.
Ik had, met stealth, op den duur zoveel praxis points dat ik gewoon alles kon upgraden. Dan is het gewoon een kwestie van altijd wat ammo + een wapen meenemen (wat makkelijk gaat met de inventory upgrades).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat is meestal ook mijn instelling. Deus Ex heb ik trouwens tot het eind plezier in gehad, alleen de bossfights (of in elk geval een ervan) zijn overdreven lastig als je stealth speelt omdat je dan firepower mist, dus bereid je vast voor op flink wat retries of leg het spel op tijd weg om frustratie te voorkomen
Ik ben benieuwd. Heb van de week dus alleen even het begin gespeeld, even totdat ik kapot geschoten werd zeg maar (Hallo Robocop)...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat is meestal ook mijn instelling. Deus Ex heb ik trouwens tot het eind plezier in gehad, alleen de bossfights (of in elk geval een ervan) zijn overdreven lastig als je stealth speelt omdat je dan firepower mist, dus bereid je vast voor op flink wat retries of leg het spel op tijd weg om frustratie te voorkomen
Als hij Cross play wordt ga ik hem wel halen / downloaden denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Heb van de week dus alleen even het begin gespeeld, even totdat ik kapot geschoten werd zeg maar (Hallo Robocop)...
... als ik Sleeping Dogs heb uitgespeeld ga ik er waarschijnlijk weer verder mee aan de gang.
BTW, er komt een PS3 port van de Vita-game Everybody's Golf. Geen idee hoeveel het gaat kosten en of het cross-play is (en als het cross-play is, dan had ik die Vita versie 2-3 maanden terug voor 10 euro moeten aanschaffen op PSN), maar voor fans van de serie wellicht het aanschaffen waard.
http://gamingeverything.c(...)nal-ps3-screenshots/
Ben ik ook wel benieuwd naar, sowieso is alles stukken goedkoper in de US store.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand ervaring met een usa psn kaart halen? en if so; waar en werd het gelijk gemaild?
Voor CS toch maar halen mocht ik een goede site vinden die niet 20-22 euro voor 20$ vraagt
BTW en zoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, sowieso is alles stukken goedkoper in de US store.
Ja i know, maar dan kan ik nog wel games uit de US store halen/willen halen.quote:
Wat valt je tegen aan deel 1 dan? Het verhaal? De actie? Want deel 2 is niet veel anders behalve dat er wat meer balans zit tussen gamen / puzzelen / platformactie. En het ziet er iets mooier uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef Agiath het volgende:
Heb nu eindelijk uncharted 1 en 2 geleend. Maar ik vind 1 echt tegenvallen... Is het de moeite waard 1 te spelen voordat je 2 speelt of is 2 opzich zelf ook te volgen? Lees en hoor heel veel goede dingen over 2 maar 1 valt me nu wat tegen...
Actie, teveel badguys die op je schieten, mag wel iets meer puzzel en iets minder schieten, past er niet goed bij imo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat valt je tegen aan deel 1 dan? Het verhaal? De actie? Want deel 2 is niet veel anders behalve dat er wat meer balans zit tussen gamen / puzzelen / platformactie. En het ziet er iets mooier uit.
Dan ga je deel 2 leuker vinden inderdaad. Maar het einde van deel 1 is eigenlijk ook wel handig om te weten zodat je een beetje weet wat je in deel 2 te wachten staat..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Actie, teveel badguys die op je schieten, mag wel iets meer puzzel en iets minder schieten, past er niet goed bij imo.
Dan ga ik nog wel even doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan ga je deel 2 leuker vinden inderdaad. Maar het einde van deel 1 is eigenlijk ook wel handig om te weten zodat je een beetje weet wat je in deel 2 te wachten staat..
Ik moet drie nog uitspelen.. Ben ergens halverwege denk ik zo..quote:
Meh, ik heb Killzone 2 en 3 uitgespeeld en vond ze niet zo goed dat ik ze nog eens uit zou spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Pheno het volgende:
'Killzone-trilogy op komst'
Nice if true
Heb eerlijk gezegd nog niet heel veel op verlanglijstje.. M'n backlog is veel te groot om nieuwe shit te kunnen kopen.. En PSN+ helpt ook niet echt.. Ze blijven maar toffe games weggeven..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het is dat ik geld moet sparen..Verlanglijstje;
-Darksiders 2
-Assasins Creed III
-Ni no Kuni
-MOH:Warfighter
-Nieuwe Sony Headset
Darksiders 2 en Assasins Creed III koop ik toch pas volgend jaar ergens, dus die zullen dan wel wat goedkoper zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig veel,kost maar 35000 Yen/~ 355¤
[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 31-08-2012 14:59:25 ]
Thx voor de tipquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
Weer erg veel mooie aanbiedingen bij Dixons. Vandaag Modnation Racers opgehaald voor 3 euro, Heavy Rain voor 5 euro, en MGS HD Collection voor 15 euro.
Daarnaast ook nog wat games voor de 360, namelijk Black Ops Hardened Edition voor 7 euro, en CoD WoW voor 7 euro.
Mooi koopjes
Op de website staan er nog veel meer, en in welke filialen ze nog in voorraad zijn. O.a. Uncharted 2 voor 3 euro, en Arkham City voor 10 euro.
Volgens mij gaat het hier over de 'najaarscollectie' kleren..quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef xminator het volgende:
Binnenkort kost playstation plus maar 37,50 voor 1 jaar, bij wehkamp kan je een playstation plus card van 50 eypo voor 37,50 bestellen met de code: ikkannietwachten (http://www.wehkamp.nl/Blo(...)EEwyCjCZBBupCjCw0fyz )
True, maar werkt overal sommigen bestellen er van alles mee voor nop. Als ze het naheffen jammer dan voor 47,50 een psn card van 50 eypo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier over de 'najaarscollectie' kleren..
Niet de GOTY versie??quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
Weer erg veel mooie aanbiedingen bij Dixons. Vandaag Modnation Racers opgehaald voor 3 euro, Heavy Rain voor 5 euro, en MGS HD Collection voor 15 euro.
Daarnaast ook nog wat games voor de 360, namelijk Black Ops Hardened Edition voor 7 euro, en CoD WoW voor 7 euro.
Mooi koopjes
Op de website staan er nog veel meer, en in welke filialen ze nog in voorraad zijn. O.a. Uncharted 2 voor 3 euro, en Arkham City voor 10 euro.
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet de GOTY versie??
Jammerquote:
Nieuw kostie 45 euro bij wehkamp fyi.quote:Op zondag 2 september 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Overbodige 50 euro PSN kaart te koop voor 45.
Gewoon legit, ik heb nog zelf dik 80 euro op mijn account. PM indien interesse.
Deze is ook nieuw, anders verkoop ik hem niet. 2e hands psn tegoed bestaat niet.quote:Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Nieuw kostie 45 euro bij wehkamp fyi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |