onder mini'squote:Op maandag 10 september 2012 20:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Nieuwe ps store updates vandaag al? Zo ff kijken.
Us store? Op de psn blog staat nog niks..
Oh op die fiets, vind mini's niet echt leuk..quote:
Gewoon goed zoekenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Schunckelstar het volgende:
weet iemand of sony 3d games blijft maken/ondersteunen of is die 3d hype alweer een beetje voorbij?
ik heb sinds kort een beetje bij toeval een 3d tv gekocht, en ik verwachtte er niet veel van maar wat is dat ontzettend mooi zeg![]()
onverwacht toch wel een ontzettende toevoeging aan de beleving van een game![]()
maar nu hoop ik niet dat sony de 3d alweer laat varen, want nu wil ik meer
Jep, het verhaal vordert niet eens, alleen wat achtergrondinfo over Desmond.quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Cheiron het volgende:
Wow, de Desmond stukken uit Assassins Creed Revelations. Dat zijn de saaiste stukken game dat ik ooit gespeeld heb. Wat voelt die game toch asls een goedkope cash in
Afgelopen woensdag is Zen Pinball 2 nog uitgekomen met 3D ondersteuning. Best nicequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Schunckelstar het volgende:
weet iemand of sony 3d games blijft maken/ondersteunen of is die 3d hype alweer een beetje voorbij?
ik heb sinds kort een beetje bij toeval een 3d tv gekocht, en ik verwachtte er niet veel van maar wat is dat ontzettend mooi zeg![]()
onverwacht toch wel een ontzettende toevoeging aan de beleving van een game![]()
maar nu hoop ik niet dat sony de 3d alweer laat varen, want nu wil ik meer
Sonic is wel een goede tipquote:Op woensdag 12 september 2012 09:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag is Zen Pinball 2 nog uitgekomen met 3D ondersteuning. Best niceAls je een beetje van flipperen houdt.
Verder vind ik zelf Sonic Generations nog steeds een van de leukste games om in 3D te spelen. Keihard boosten wanneer de camera achter Sonic hangtAwesome!
WipeOut!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Sonic is wel een goede tip![]()
Gt5 is trouwens ook geweldig in 3d
Die Cinavia crap is inderdaad wel vervelend ja.. Gelukkig doet m'n tv daar niet moeilijk overquote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef JK het volgende:
Ik ben maar gestopt met films streamen naar de ps3 en heb een wd tv live gekocht. Mooi direct vanaf de nas en ondersteuning voor bijna alles. En geen cinavia gezeur meer als bijv. de content niet direct vanaf bluray kwam, maar digitaal.
Ben toch blij dat ik gewoon een hdmi kabel van mijn pc naar mijn reciever heb getrokken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef JK het volgende:
Ik ben maar gestopt met films streamen naar de ps3 en heb een wd tv live gekocht. Mooi direct vanaf de nas en ondersteuning voor bijna alles. En geen cinavia gezeur meer als bijv. de content niet direct vanaf bluray kwam, maar digitaal.
Hopelijk gaat die OUYA straks daar ook niet telkens over lopen janken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef JK het volgende:
OUYA is met Google Androidquote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die OUYA straks daar ook niet telkens over lopen janken.
Ja, deze hele week al. Normaal heb ik er niet zo'n last van maar gisteren deed hij er belachelijk lang over om een update van 83 mb te downloaden..quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Son-Goku het volgende:
Is het psn netwerk bij jullie ook zo RETE traag qua downloaden
I know, maar ik weet niet of ze dan eventueel dat soort restricties erin kunnen zetten of whatever.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
OUYA is met Google Android
Custom "ROM"quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
I know, maar ik weet niet of ze dan eventueel dat soort restricties erin kunnen zetten of whatever.
demo van fifa van de week gedownload. 1,5gb in een uur of 5quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Son-Goku het volgende:
Is het psn netwerk bij jullie ook zo RETE traag qua downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |