Mwa dat is wel een gevalletje Kuijt hoor. Die zie je echt nooit meer terug bij Ajax en heeft er ook maar 3 jaar gespeeld.quote:
Zullen we het hebben over ijshockey op de bevroren sloot vlak in de buurt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat weer veel te lang over voetbal, zullen we de terugkerende trip down memory lane maar weer eens doen en over pokemon kaartjes en knikkers praten?
We zien hem niet meer terug nee, maar hij is wel Ajacied.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa dat is wel een gevalletje Kuijt hoor. Die zie je echt nooit meer terug bij Ajax en heeft er ook maar 3 jaar gespeeld.
Dat vond ik wel een leuke film.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Crocodile Dundee op de tillevisie vanavond.
Zit er al PVP in Diablo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We zien hem niet meer terug nee, maar hij is wel Ajacied.
Schande dat die niet in de IMDB top 10 staat.quote:
Log voor het eerst in maanden? in, maar mijn account blijkt gelocked te zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Volgende patch fixed wel veel.
Zoals?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Volgende patch fixed wel veel.
Hoe kan datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Log voor het eerst in maanden? in, maar mijn account blijkt gelocked te zijn
Als je die top 10 ziet zou hij gewoon bovenaan horen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schande dat die niet in de IMDB top 10 staat.
je bent een schatjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze werkloos is.
ze is werkloosquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaat Cara geld aftroggelen, binnenkort Cara bij Opgelicht op Nederland 1
zonde he. ik vond de eerste 30 minuten goed te doen maar eenmaal die games zelf, wat zonde zegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een boutfilm zeg die Hunger Games
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0770828/
Zin inZack Snyder
Ja die games sloegen nergens op, sowieso heel vaag waarom ze kinderen gebruiktequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:09 schreef Cara het volgende:
[..]
zonde he. ik vond de eerste 30 minuten goed te doen maar eenmaal die games zelf, wat zonde zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je dit even meedeeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zo even ramen tegen elkaar open, waait het er lekker doorheen
Ik heb net koffie gepakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik wil even meedelen dat ik koffie ga pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |