Ik vond Fringe vanaf het begin al meteen goed, het is misschien even wennen die supernatural events.. maar ik vond het meteen tof. Ik vond alleen in seizoen 3 (of 4) ergens een dip zitten maar daarna kwam het weer super sterk terug.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fringe schijnt later heel goed te zijn. Ben eindelijk weer met seizoen 2 begonnen.
Ja ik las dat 3 wat minder was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond Fringe vanaf het begin al meteen goed, het is misschien even wennen die supernatural events.. maar ik vond het meteen tof. Ik vond alleen in seizoen 3 (of 4) ergens een dip zitten maar daarna kwam het weer super sterk terug.
Zal je zien dat ze werkloos is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
[..]
voel me net weer dat kleine stotterende kindje van de basisschool wtf
dit ben ik niet gewend
Niksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat valt er vanavond te bespeuren op de televisie?
Lingo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat valt er vanavond te bespeuren op de televisie?
Ze gaat Cara geld aftroggelen, binnenkort Cara bij Opgelicht op Nederland 1quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze werkloos is.
Denk het wel. Die kerel is rijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij nog in een Bentley rijden?
Pepijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik betwijfel. O ja De Slimste Mens @ Nederland 2 naturlich
Nee, maar niet elke serie is echt top.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijstje van series die ik nu volg/ga volgen, iemand nog aanraders?
Zoals bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar niet elke serie is echt top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |