Kan ik van die 3000 die ik heb gespaar op vakantie gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerst zien, dan geloven of de langstudeerboete ook echt verdwijnt. Scheelt me wel 3000 euro
Augustus Caesar Smoofie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er nog een plaats voor vrije geloofsovertuiging. Of moeten we allemaal President, keizer Smoofie aanhangen?
Flying Spaghetti Monster ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Augustus Caesar Smoofie.
Mwah, je mag geloven in Jupiter.
Dat wordt een toffe vakantie danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan ik van die 3000 die ik heb gespaar op vakantie gaan.
Ik denk dat het zo gaat: Dit jaar betaal je, volgend jaar schaffen ze het af en dan kun je het terug vragenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat wordt een toffe vakantie dan
Maar goed, eerst maar eens zien in Studielink / DUO dat de boete echt weg is... Ze hebben nog 2 weken.
Denk eerder dat je niet terug kan vragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gaat: Dit jaar betaal je, volgend jaar schaffen ze het af en dan kun je het terug vragen.
Als het maar niet zo gaat zijn dat je 1 jaar moet betalen en de boete vanaf studiejaar 2013 / 2014 verdwijnt. Dan ben ik de lul.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gaat: Dit jaar betaal je, volgend jaar schaffen ze het af en dan kun je het terug vragen.
Dagindeling, heb je wat te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Win je 190 miljoen, blijf je werken
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als het maar niet zo gaat zijn dat je 1 jaar moet betalen en de boete vanaf studiejaar 2013 / 2014 verdwijnt. Dan ben ik de lul.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die doen al aan zelfdestructie, komt vanzelf gooed
Met 190 miljoen nog werken als je het wint lijkt me niet, als je het verdiend hebt weet je het nog wel te verdubbelen, als je die kennis niet hebt kan je beter met vervroegd pensioen gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dagindeling, heb je wat te doenhoud je misschien ook wat beter met de voetjes op de grond..
Maar ik zou wel een sabbatical pakken van een jaar en doen wat je wilt, wereld reis e.d. maar uiteindelijk wel terug gaan naar werk. Of dat bij hetzelfde bedrijf is of zelf iets beginnen kan je dan kiezen. Of wil jij de hele dag (elke dag) golven?
Zolang je iets tofs te doen hebt wel. Ik denk toch dat je je gaat vervelen en weer iets zoektquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met 190 miljoen nog werken als je het wint lijkt me niet, als je het verdiend hebt weet je het nog wel te verdubbelen, als je die kennis niet hebt kan je beter met vervroegd pensioen gaan
Veel plezierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga weg... spreek jullie dus over 2 weken.
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Tarado
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
Speciale aandacht voor mijn (PSV) DM matties:
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
ik moet ook van die maten regelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
Maatje van me kwam gewoon random een goed gevulde Turkse pizza brengen die hij over had zodat ik niet hoefde te koken.Had ik echt al maanden niet meer op die vette zooi, maar wel lekker.
Als je niet iets leukers weet dan werken lever die prijs dan maar inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zolang je iets tofs te doen hebt wel. Ik denk toch dat je je gaat vervelen en weer iets zoekt
Nou noem eens iets dat nog 40 jaar interessant blijftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je niet iets leukers weet dan werken lever die prijs dan maar in
Je kan blijven werken om nog in contact te komen met anderen heh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je niet iets leukers weet dan werken lever die prijs dan maar in
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:20 schreef Cara het volgende:
kut kut kut donderdagavond daten met ouwe jeugdliefde
En al je collega's jaloers van wat die lul hier, hij geeft niks weg etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kan blijven werken om nog in contact te komen met anderen heh.
voel me net weer dat kleine stotterende kindje van de basisschool wtfquote:
Ik zou het sowieso geheim houden als je wat wint.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
En al je collega's jaloers van wat die lul hier, hij geeft niks weg etc.
Dan moet je geen spaghetti bestellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
[..]
voel me net weer dat kleine stotterende kindje van de basisschool wtf
dit ben ik niet gewend
Gewoon aan haar arm likken en zeggen ''ik houd van zout''.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
[..]
dit ben ik niet gewend
Was zij een meisje van de basisschool of de juf ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
[..]
dit ben ik niet gewend
Beide?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was zij een meisje van de basisschool of de juf ??
Rijdt ze ook paard?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:20 schreef Cara het volgende:
kut kut kut donderdagavond daten met ouwe jeugdliefde
Met 160 miljoen, kan je niet het huis, niet de auto van je dromen kopen, wel leuk is natuurlijk het bedrijf waar je werkt(e) kopen (mits niet te groot)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso geheim houden als je wat wint.
Dat hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Cara het volgende:
wat een goede tips
ik hoop dat ze een beetje kan rijden
Lijstje van series die ik nu volg/ga volgen, iemand nog aanraders?quote:Breaking Bad
Californication
Chicago Fire
Flashpoint
Friend Me
Golden Boy
Homeland
NCIS: Los Angeles
Person of Interest
Sons of Anarchy
Southland
Suits
The Following
The Mob Doctor
Vegas
White Collar
Zero Hour
Fringe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijstje van series die ik nu volg/ga volgen, iemand nog aanraders?
24quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dexterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |