Over 2 jaar is Indi of De Vrij er wel klaar voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En opa Mathijssen nu hij ook al blessuregevoelig begint te worden.
Mwah. Ja misschien wel ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met deze opstelling is huntelaar beter.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Fucking van Rhijn en geen BMI![]()
Blijkbaar moest dat anders had Ajax helemaal geen speler in de basis_!
RVP kan alles wat Huntelaar kan en heeft nog extra kwaliteiten daarboven ook.quote:
Kuyt is dus verzekerd van het WKquote:Dirk Kuyt is door Van Gaal tot vice-aanvoerder van het Nederlands elftal benoemd. "Dirk is een voorbeeld voor iedere voetballer in Nederland", stelde Van Gaal. "Daarom ben ik bij hem terechtgekomen. Dat was geen moeilijke beslissing voor mij."
Huntelaar kan nog altijd als de beste afwerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP kan alles wat Huntelaar kan en heeft nog extra kwaliteiten daarboven ook.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kuyt is dus verzekerd van het WK
Dit zie ik Huntelaar idd niet doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP kan alles wat Huntelaar kan en heeft nog extra kwaliteiten daarboven ook.
RVP had meer doelpunten in een moeilijkere competitie en scoorde tegen kleintjes en grote tegenstanders. Hij scoorde tegen 17 van de 19 teams, terwijl Huntelaar niet scoorde tegen de top 5 teams in Duitsland.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huntelaar kan nog altijd als de beste afwerken.
Want we hebben een moeilijke groepquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Alsof Nederland zich gaat plaatsen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zie ik Huntelaar idd niet doen
[ afbeelding ]
En hij faalt hopeloos bij Oranje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP had meer doelpunten in een moeilijkere competitie en scoorde tegen kleintjes en grote tegenstanders. Hij scoorde tegen 17 van de 19 teams, terwijl Huntelaar niet scoorde tegen de top 5 teams in Duitsland.
Huntelaar had ook nog andere goede spelers in zijn team, was meer in Balans. Arsenal = RVP.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP had meer doelpunten in een moeilijkere competitie en scoorde tegen kleintjes en grote tegenstanders. Hij scoorde tegen 17 van de 19 teams, terwijl Huntelaar niet scoorde tegen de top 5 teams in Duitsland.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want we hebben een moeilijke groep
Alsof dat door RVP komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En hij faalt hopeloos bij Oranje.
Vertel welke andere 'toppers'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huntelaar had ook nog andere goede spelers in zijn team, was meer in Balans. Arsenal = RVP.
okequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag wordt trouwens een mooie dag.
14:30 Wigan - Chelsea
16:30 NEC - Ajax
17:00 Manchester City - Southampton
19:00 Real Madrid - Valencia
21:00 Barça - Sociedad
Ik bedoelde ermee, dat het meer een team was, niet alle doelpunten hoefde bij hem vandaat te komen, RvP maakte bijna alle doelpunten voor Arsenal omdat niemand anders kon scorenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof dat door RVP komt.
[..]
Vertel welke andere 'toppers'.
Best mooi ja dat Ajax weer punten gaat verliezen komt PSV boven jullie te staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag wordt trouwens een mooie dag.
14:30 Wigan - Chelsea
16:30 NEC - Ajax
17:00 Manchester City - Southampton
19:00 Real Madrid - Valencia
21:00 Barça - Sociedad
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar was jij het afgelopen WK/EK? Familiebezoek in het buitenland? HAHAHA wat ben ik grappig.
Daar heb je wel weer gelijk, maar vindt nog steeds RVP>Huntelaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee, dat het meer een team was, niet alle doelpunten hoefde bij hem vandaat te komen, RvP maakte bijna alle doelpunten voor Arsenal omdat niemand anders kon scoren
Later.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
Ik ben er weer vandoor boelers, avondje bier drinken bij de bar van een maatje.
Fijne avond!
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best mooi ja dat Ajax weer punten gaat verliezen komt PSV boven jullie te staan.
Aha het is dat je geen HMF winsten boekt in het betten anders had ik mij nu oprecht zorgen gemaakt hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best mooi ja dat Ajax weer punten gaat verliezen komt PSV boven jullie te staan.
en ik godverdomme weer niet uitgenodigd. lekker is datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond!
Verveling maakt een alcoholist van je... Gister al gezopen en zou het liefste vandaag weer de stad ingaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga eerst Newcastle - Tottenham kijken om 18:30quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zaterdag is chiller in de Eredivisie
18:45 PSV - Roda
19:45 NAC - FC Twente
20:45 Feyenoord - Heerenveen
okequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga eerst Newcastle - Tottenham kijken om 18:30
Van Persie heeft zelfs nog nooit een vies broekje gehad in dienst van Oranje, daar waar Huntelaar nog net zijn leven niet geeft voor een oefendoelpunt.quote:
Dit dus, ogen dicht en die bal erin koppen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Persie heeft zelfs nog nooit een vies broekje gehad in dienst van Oranje, daar waar Huntelaar nog net zijn leven niet geeft voor een oefendoelpunt.
Doe dat maar in je fav. SC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat weer veel te lang over voetbal, zullen we de terugkerende trip down memory lane maar weer eens doen en over pokemon kaartjes en knikkers praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |