Over 2 jaar is Indi of De Vrij er wel klaar voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En opa Mathijssen nu hij ook al blessuregevoelig begint te worden.
Mwah. Ja misschien wel ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met deze opstelling is huntelaar beter.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Fucking van Rhijn en geen BMI![]()
Blijkbaar moest dat anders had Ajax helemaal geen speler in de basis_!
RVP kan alles wat Huntelaar kan en heeft nog extra kwaliteiten daarboven ook.quote:
Kuyt is dus verzekerd van het WKquote:Dirk Kuyt is door Van Gaal tot vice-aanvoerder van het Nederlands elftal benoemd. "Dirk is een voorbeeld voor iedere voetballer in Nederland", stelde Van Gaal. "Daarom ben ik bij hem terechtgekomen. Dat was geen moeilijke beslissing voor mij."
Huntelaar kan nog altijd als de beste afwerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP kan alles wat Huntelaar kan en heeft nog extra kwaliteiten daarboven ook.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kuyt is dus verzekerd van het WK
Dit zie ik Huntelaar idd niet doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP kan alles wat Huntelaar kan en heeft nog extra kwaliteiten daarboven ook.
RVP had meer doelpunten in een moeilijkere competitie en scoorde tegen kleintjes en grote tegenstanders. Hij scoorde tegen 17 van de 19 teams, terwijl Huntelaar niet scoorde tegen de top 5 teams in Duitsland.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huntelaar kan nog altijd als de beste afwerken.
Want we hebben een moeilijke groepquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Alsof Nederland zich gaat plaatsen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zie ik Huntelaar idd niet doen
[ afbeelding ]
En hij faalt hopeloos bij Oranje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP had meer doelpunten in een moeilijkere competitie en scoorde tegen kleintjes en grote tegenstanders. Hij scoorde tegen 17 van de 19 teams, terwijl Huntelaar niet scoorde tegen de top 5 teams in Duitsland.
Huntelaar had ook nog andere goede spelers in zijn team, was meer in Balans. Arsenal = RVP.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP had meer doelpunten in een moeilijkere competitie en scoorde tegen kleintjes en grote tegenstanders. Hij scoorde tegen 17 van de 19 teams, terwijl Huntelaar niet scoorde tegen de top 5 teams in Duitsland.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want we hebben een moeilijke groep
Alsof dat door RVP komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En hij faalt hopeloos bij Oranje.
Vertel welke andere 'toppers'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huntelaar had ook nog andere goede spelers in zijn team, was meer in Balans. Arsenal = RVP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |