Ik speel met vrienden enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog blij worden van de 10000ste shooter.
Die zullen er vast wel zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fantastisch, ken je nog meer mensen van FOK! die dat spelen?
Call of Duty kan ook de tering krijgen ja, man man elk nieuw deel is kutter dan de vorige.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog blij worden van de 10000ste shooter.
Witcher 2quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zitten prima games tussen idd.
Skyrim
CoD1,CoD2 en CoD4 waren goed. De rest zijn consoleports(PC)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Call of Duty kan ook de tering krijgen ja, man man elk nieuw deel is kutter dan de vorige.
Idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Call of Duty kan ook de tering krijgen ja, man man elk nieuw deel is kutter dan de vorige.
Ik heb het deel voor Black Ops veel gespeeld. Geen idee welk deel dat was zoveel als er zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Black Opsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het deel voor Black Ops veel gespeeld. Geen idee welk deel dat was zoveel als er zijn.
Ik speelde vroeger ook Mario (naam vergeten, maar waren alle nintendo personages die tegen elkaar vochten) bij vrienden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook; Mario met z'n 4-en is lachen man.
BO is echt baas.quote:
Ik vond Black Ops zwaar kut vergeleken met het delen ervoor. Eigenlijk heb ik daarna ook nooit meer een shooter aangeraaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
BO is echt baas.MW2 en 3 waren wel kut.
Lieve Vice Cityquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
GTA San Andreas blijft ook wel leuk om te spelen
Zijn allemaal kanker man. CoD4 isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
BO is echt baas.MW2 en 3 waren wel kut.
Jij lijkt me ook een Guitar Hero/Singstar type.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Black Ops zwaar kut vergeleken met het delen ervoor. Eigenlijk heb ik daarna ook nooit meer een shooter aangeraakt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook een Guitar Hero/Singstar type.
Super Smash Brosquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger ook Mario (naam vergeten, maar waren alle nintendo personages die tegen elkaar vochten) bij vrienden.
quote:
Ja dat is wel logica als ik een andere COD dan jij prefereerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook een Guitar Hero/Singstar type.
Stylo is gewoon zon console nub.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat is wel logica als ik een andere COD dan jij prefereer
Niemand neemt Van Gaal meer serieus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Sneijder nieuwe aanvoerder Oranje, raar zeg als je ook BMI in je selectie hebt.
Van Gaal, Blind, Kluivert en zelfs de medische staf zijn Ajax mannen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Media wilt Huntelaar>Huntelaar basisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Edwin Goedhart toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Gaal, Blind, Kluivert en zelfs de medische staf zijn Ajax mannen he
Ik denk dat Van Persie uberhaupt liever zijn transfer afrond dan dat hij een oefeninterland speelt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Media wilt Huntelaar>Huntelaar basis
Media wilt Sneijder als aanvoerder>Aanvoerder is Sneijder.
geen 4-3-3 zonder Ryan Babel of Lorenzo Ebecilio hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben benieuwd. Hij gaat wel gewoon 4-3-3 a la ajax spelen.
''Met de selectie die IK heb uitgezocht''quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben benieuwd. Hij gaat wel gewoon 4-3-3 a la ajax spelen.
Van Persie heeft niet bij Ajax gespeeld dus valt hij af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet alleen de media, maar ongeveer iedereen wil dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil Van Persie in de spits.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet alleen de media, maar ongeveer iedereen wil dat.
En opa Mathijssen nu hij ook al blessuregevoelig begint te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
--Robben---Huntelaar-----Narsingh
--------V/d Vaart-------Sneijder-------
------------------De Jong------------------
Willems---mathijssen---Heitinga--Rhijn
Niets mis met deze opstelling, op Willems na.
Wie wil je er dan neerzetten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
--Robben---Huntelaar-----Narsingh
--------V/d Vaart-------Sneijder-------
------------------De Jong------------------
Willems---mathijssen---Heitinga--Rhijn
Niets mis met deze opstelling, op Willems na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |