Zijn allemaal kanker man. CoD4 isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
BO is echt baas.MW2 en 3 waren wel kut.
Jij lijkt me ook een Guitar Hero/Singstar type.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Black Ops zwaar kut vergeleken met het delen ervoor. Eigenlijk heb ik daarna ook nooit meer een shooter aangeraakt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook een Guitar Hero/Singstar type.
Super Smash Brosquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger ook Mario (naam vergeten, maar waren alle nintendo personages die tegen elkaar vochten) bij vrienden.
quote:
Ja dat is wel logica als ik een andere COD dan jij prefereerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook een Guitar Hero/Singstar type.
Stylo is gewoon zon console nub.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat is wel logica als ik een andere COD dan jij prefereer
Niemand neemt Van Gaal meer serieus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Sneijder nieuwe aanvoerder Oranje, raar zeg als je ook BMI in je selectie hebt.
Van Gaal, Blind, Kluivert en zelfs de medische staf zijn Ajax mannen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Media wilt Huntelaar>Huntelaar basisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Edwin Goedhart toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Gaal, Blind, Kluivert en zelfs de medische staf zijn Ajax mannen he
Ik denk dat Van Persie uberhaupt liever zijn transfer afrond dan dat hij een oefeninterland speelt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Media wilt Huntelaar>Huntelaar basis
Media wilt Sneijder als aanvoerder>Aanvoerder is Sneijder.
geen 4-3-3 zonder Ryan Babel of Lorenzo Ebecilio hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben benieuwd. Hij gaat wel gewoon 4-3-3 a la ajax spelen.
''Met de selectie die IK heb uitgezocht''quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben benieuwd. Hij gaat wel gewoon 4-3-3 a la ajax spelen.
Van Persie heeft niet bij Ajax gespeeld dus valt hij af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet alleen de media, maar ongeveer iedereen wil dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil Van Persie in de spits.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet alleen de media, maar ongeveer iedereen wil dat.
En opa Mathijssen nu hij ook al blessuregevoelig begint te worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
--Robben---Huntelaar-----Narsingh
--------V/d Vaart-------Sneijder-------
------------------De Jong------------------
Willems---mathijssen---Heitinga--Rhijn
Niets mis met deze opstelling, op Willems na.
Wie wil je er dan neerzetten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
--Robben---Huntelaar-----Narsingh
--------V/d Vaart-------Sneijder-------
------------------De Jong------------------
Willems---mathijssen---Heitinga--Rhijn
Niets mis met deze opstelling, op Willems na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |