hart - mondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef vogelkooi het volgende:
Waar de mond vol van is stroomt het hoofd van over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef Lorrelies het volgende:
Vind je jezelf nu cool??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
KOM NOU MAAR OP SKYPEquote:
Nu je persoonlijkheid nog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:43 schreef bobbernaut het volgende:
FLodder en pixiio geloven niet dat me stem veranderd is
OKE AARS ONTDEKKERquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja dat mag ook wel, anders was je al lang tot bloedens toe geslagen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef Lorrelies het volgende:
Nou ja, beetje een traantje en soort van blij kijken...
Moet lukken.
Try it! (en post een pic)
JA MANGquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef SosuaCafe het volgende:
In het echt heet je toch johan en woon je op paleis soestdijk 2?
met of zonder hoefijzers?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zal de jouwe eens ontdekken met mijn voet bekleed met stalenneusschoensel.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zal de jouwe eens ontdekken met mijn voet bekleed met stalenneusschoensel.
Avatarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind die nieuwe avatar serie niet zo leuk by the way.
Oke, nu lieg je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
AvatarIk kijk nog liever naar de sextape van gogosweden
Je kan niet ergens naar kijken als ie niet bestaatquote:
't zoog een beetje. Ze kan alles al en het is maar in 1 stad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:44 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niks meegekregen van dat korra ding
thatsthejoke.jpgquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je kan niet ergens naar kijken als ie niet bestaatpppPppPp
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:53 schreef tuut-chips het volgende:
Tom Macbook Pro Retina 13,3" was maar 1100 bij mediamarkt
Ik ben een sucker voor mooie schermenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef -Datdus- het volgende:
Retina display is gewoon een marketingterm voor een lcd met iets meer pixels per square inch.
Lekker toch, ik heb hetzelfde, alleen ook overmorgen en de dag erna en altijd eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:00 schreef Lorrelies het volgende:
Zo, ik heb de NS weer overleefd, yay.
Nu nog lekker een aflevering Game of Thrones kijkenHoef eindelijk eens niet te werken morgen
![]()
![]()
Niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:53 schreef tuut-chips het volgende:
Tom Macbook Pro Retina 13,3" was maar 1100 bij mediamarkt
Wil het op een laptop. Op desktop is dat toch niet chill want dan moet je ook gelijk je gpu upgraden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef MineraalWater het volgende:
Er komen nu budget monitors die 1440p zijn (2560x1440) Deze zijn dan wel nog 500$ maar dan heb je wel 27 inch
geld mag idd rollen, zolang het niet naar apple roltquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:18 schreef TJV het volgende:
Gisteren langs de Apple store geweest maar die sukkels hebben alleen de standaardmodellen op voorraad, straks even bij de MM kijken naar ultrabooks. Geld moet rollen alles.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Door MacTrekhaekveerköper
Stem dan piratenpartij lulquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef shaderon het volgende:
pvdd![]()
beter dan ergens anders voor stemmen, elke partij gaat NL toch verneuken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nee man, want dieren![]()
downloaden en shit zul je toch altijd kunnen blijven doen
nice!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef TJV het volgende:
Kortzichtige debiel.
Tevens MacBook Air gekocht.
Jouw meningquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]______________________!!!!!!!!
Oxymoron!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef TJV het volgende:
Kortzichtige debiel.
hoe voelt dat nou, geld over de balk smijten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef TJV het volgende:
Kortzichtige debiel.
Heerlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou, geld over de balk smijten?
nopequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:48 schreef TJV het volgende:
Mschol, ik heb van jou altijd het idee dat je 29 bent, thuis woont, aan de lopende band werkt en sp stemt. Klopt dat?
niks mis met japan, UI is prima...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:57 schreef tuut-chips het volgende:
mschol wat een ontzettend lelijke UI. Japan![]()
![]()
![]()
![]()
SP heeft geen realiteitszin...quote:Tevens moet je alleen SP stemmen als je van plan bent in de bijstand te gaan
Doe toch even normaal man, dat zeg je toch niet zomaar? Mijn opa is overleden aan Hey,.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef officialshayne het volgende:
Hey , hebben jullie minecraft gekocht of gratis gedownload?
Gr. OfficialShayne
gratis gedownload en toen een premium account aangeschaftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef officialshayne het volgende:
Gr. OfficialShayne
Gecondoleerd ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Doe toch even normaal man, dat zeg je toch niet zomaar? Mijn opa is overleden aan Hey,.
Hey OfficialShayne, je spreekt met tuut-chips!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef officialshayne het volgende:
Gr. OfficialShayne
Ja jij ook gefeliciteerd met je trouwdag he?quote:
Nieuwe Excentric?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:52 schreef TJV het volgende:
Flodder zoekt wel de leuke topics uit in KPD. De tering zeg.
Inderdaad, hators.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef MineraalWater het volgende:
Mensen die zeuren dat je op je 20ste nog thuis woont
Regenquote:
De Engelse versie is zoveel beter geacteerd. Geloof me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:36 schreef bobbernaut het volgende:
Ey ik wil graag alle nederlandse afleveringen van avatar legende van aang downloaden, echt alle boeken.
Weet iemand een goede torrent ofzo?TPB heeft m niet
Ja nederlands want ik heb t alleen maar in t NL gekeken en dan is t zo vaag als al die stemmen anders zijn ._.
Die kut opstoker die filmt is echt een lame ass.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:44 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)-handen/m1mzviffd7ng
Ga er met 5 man opliggen
geacteerd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De Engelse versie is zoveel beter geacteerd. Geloof me.
Hoeven ze niet meteen te duwen etcquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die kut opstoker die filmt is echt een lame ass.
TPB FTWquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:50 schreef TJV het volgende:
Beetje programma kost al gauw 1000 euro, begin maar met Excel.
Niet haten op KFCquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:54 schreef TJV het volgende:
Ja ga lekker downloaden als je met een boekhouding bezig bent, kfc-fanaat.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef tuut-chips het volgende:
Cedric wordt later succesvol ondernemer!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef vogelkooi het volgende:
Die software wordt kunstmatig duur gehouden om te doen laten lijken dat het een heel moeilijk vak is dat boekhouden.
Cedricquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:05 schreef vogelkooi het volgende:
Cedrick komt vast wel goed terecht als hij zijn bek maar houd.
Het valt nu hier, en niet zo'n beetje ook, jemigquote:
En het regent meters bier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Het valt nu hier, en niet zo'n beetje ook, jemig![]()
Het is donker, het giet als een gek, het stormt en het dondert![]()
houdtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:05 schreef vogelkooi het volgende:
Cedrick komt vast wel goed terecht als hij zijn bek maar houd.
Thanks for typo. Je hebt gelijk, zo waren wij vroeger ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
houdt
Verder: hij is gewoon nog te jong om normaal mee te praten. Over 4 jaar leest hij zijn posts terug en schaamt hij zich de ogen uit de kop.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Goeie film wel dat. Count the Money
quote:You can tell this was directed by jews, due to the cheap special effects.
het is lastiger als je alles netjes volgens de regeltjes wilt doen en maximale winst eruit wil halen..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef vogelkooi het volgende:
Die software wordt kunstmatig duur gehouden om te doen laten lijken dat het een heel moeilijk vak is dat boekhouden.
wat is los?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:03 schreef vogelkooi het volgende:
HEY FLOD! Hoorde dat je lekker bezig bent.
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:52 schreef TJV het volgende:
Flodder zoekt wel de leuke topics uit in KPD. De tering zeg.
Als ik nu posts teruglees van mn vorige accquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
houdt
Verder: hij is gewoon nog te jong om normaal mee te praten. Over 4 jaar leest hij zijn posts terug en schaamt hij zich de ogen uit de kop.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
Vic heeft ons afgezworen om zo zijn felbegeerde baan als KLB-mod te verkrijgen. Helaas is dat gefaald, nu slijmt hij bij de modjes in ABO. Zijn abonnement loopt binnenkort af dus hij heeft nu één nieuw doel: een nieuw abo. Internetbankieren mag 'ie nog niet dus moet iemand het hem cadeau doen. Gaat dat lukken?
Nee, Pas als hij op dit nummer danst (Wat tevens erg moeilijk is om niet op te dansenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
Vic heeft ons afgezworen om zo zijn felbegeerde baan als KLB-mod te verkrijgen. Helaas is dat gefaald, nu slijmt hij bij de modjes in ABO. Zijn abonnement loopt binnenkort af dus hij heeft nu één nieuw doel: een nieuw abo. Internetbankieren mag 'ie nog niet dus moet iemand het hem cadeau doen. Gaat dat lukken?
Liveleak klik ik nooit op zonder beschrijving er bij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=ce7_1343007814
Stick your mushroom top in dem sugar walls.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:17 schreef vogelkooi het volgende:
Stik in die slet, verwijder mijn nummer en de baby mag je houden!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Lorrelies het volgende:
En hebben jullie nou al es noodweer gehad of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets voor jouw anders? Mooie Motor erbij even wat appelmoes op je gezicht smeren heb je zo een witte baard.quote:
Lees even mijn techniek voor baardgroei.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef Lorrelies het volgende:
Wth nee, dat zijn echt spuuglelijke dingen
Ik koop nog eerder hoge hakken.
Die mensen dansen echt als gastjes uit zo'n kut spel zoals secondlife ofzoietsquote:
Ik HAAT alto's/emo's/gothic'squote:
Fucking slet....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Notch is blijkbaar gescheiden, en die kuthoer krijgt de helft waar hij voor heeft gewerkt.
[ afbeelding ]
Dat ze scheiden betekend niet automatisch dat hij de helft van zijn geld kwijt is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Notch is blijkbaar gescheiden, en die kuthoer krijgt de helft waar hij voor heeft gewerkt.
[ afbeelding ]
Die hoer was voor een ander weggegaan. Lekker zo'n arme maar rijke nerd als Notch aan de haak slaan en dan lekker kunnen cashen. Daarom nog een reden om te trouwen met huwelijksvoorwaardenquote:
"Nee schatje, waarom zouden we trouwen onder voorwaarden? We blijven toch altijd bij elkaar?"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat ze scheiden betekend niet automatisch dat hij de helft van zijn geld kwijt is.
"Tot jij genoeg geld hebt en dan ga ik lekker naar iemand anders en krijg ik makkelijk een hoop geld"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Nee schatje, waarom zouden we trouwen onder voorwaarden? We blijven toch altijd bij elkaar?"
Hetvrouwelijkbrein.jpgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"Tot jij genoeg geld hebt en dan ga ik lekker naar iemand anders en krijg ik makkelijk een hoop geld"
Hoe kan ik daar zeker van zijn, straks ga jij er met m'n geld vandoorquote:
Ey, een of andere stakker beweerd/t in t PS3 topic dat ie GTAV heeft gespeeld, is GTA V op Gamescom?quote:
Geloof ik niet. Zal wel voor je kijken neem toch een camera mee :pquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ey, een of andere stakker beweerd/t in t PS3 topic dat ie GTAV heeft gespeeld, is GTA V op Gamescom?
Cant seequote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef Krabs2.0 het volgende:
Brazzer wilt Notch helpen
[ afbeelding ]
JA DIE ZAG IK NET OOK WILDE IK OOK AL POSTEN!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
En dit is de gozer met wie ze er vandoor is gegaan, hij is een van de admins van de minecradt community forum.
[ afbeelding ]
Ja kijk dit zegt hijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Zal wel voor je kijken neem toch een camera mee :p
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef goldboy7676 het volgende:
Jawel, ik heb een aantal gameplay beelden gemaakt van ASC3, Bo2, fifa en pes, alleen ik mocht niks opnemen van Rockstar omdat het geheim moet blijven en ze willen de kans voorkomen dat het gelekt, wordt.
Zelfs zonder voorwaarden hoeft hij niet al zijn geld kwijt te zijn, het ligt er helemaal aan op wiens naam dat geld staat en hoe het huwelijk tot zijn eind kwam.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Nee schatje, waarom zouden we trouwen onder voorwaarden? We blijven toch altijd bij elkaar?"
Waar zag je die staan dan? Ik heb mijn info uit een 4chan /v/ threadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA DIE ZAG IK NET OOK WILDE IK OOK AL POSTEN!!![]()
vbownswow / victor / gogosweden heeft mij op zijn foes-lijst gezetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:39 schreef gogosweden het volgende:
hoi ik heb een vriendin
haha je geloofde het he
xx gogo
twitter van haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:18 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Waar zag je die staan dan? Ik heb mijn info uit een 4chan /v/ thread
Haha zou wel epic zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:16 schreef MineraalWater het volgende:
Jammer dat ik nieg zon keychain heb van chinashopping als et echt zo is.
Mij volgens mij ook, waarom? weet ik niet...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
vbownswow / victor / gogosweden heeft mij op zijn foes-lijst gezetnu leest hij mijn posts niet meer
![]()
even quoten voor alert:
[..]
Eh, volgens de Zweedse regeling kreeg de gescheide echtgenoot 50% procent. Dit kan natuurlijk in het gerechtshof uitgevochten worden maar Zweden is een behoorlijk gefeminiseerd land waar de vrouw meestal voorgetrokken word.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zelfs zonder voorwaarden hoeft hij niet al zijn geld kwijt te zijn, het ligt er helemaal aan op wiens naam dat geld staat en hoe het huwelijk tot zijn eind kwam.
Doet me denken aan de middelbaren schoolquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Eh, volgens de Zweedse regeling kreeg de gescheide echtgenoot 50% procent. Dit kan natuurlijk in het gerechtshof uitgevochten worden maar Zweden is een behoorlijk gefeminiseerd land waar de vrouw meestal voorgetrokken word.
idd...quote:
twitter:Chronogene twitterde op woensdag 15-08-2012 om 22:19:36@ezchili This is the only time I've ever supported something like this, but I hope you take LOADS of his money, it isn't like he deserves it reageer retweet
twitter:ezchili twitterde op woensdag 15-08-2012 om 22:43:56@Chronogene He deserves all good things that come his way! He also made an incredible game that obviously is popular. reageer retweet
ZOOOO bij mij aan de basisschool, de domme kinderen en meisjes werden ZIEK HARD VOORGETROKKEN GODVERDOMMEquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Doet me denken aan de middelbaren school
Ja tuurlijk. Elk uur: Ik moet naar de WC. leraar: Ja ga maar. We weten heus wel dat je aan et smsen bent want jullie gaan echt niet elk uur naar de wc tenzij je 20 liter water op hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef Lorrelies het volgende:
Ja maar jongens zijn ook gewoon stom en meisjes lief en zo
beide iddquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:28 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ging nooit naar de wc op school
En smsen doe je gewoon tijdens de les natuurlijk.
Maar even over Notch zijn problemen. Was die griet niet degene die zo ongeveer dat hele community forum herft verneukt? Er zijn bijna geen leden die haar daadwerkelijk mochten.quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:35 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Maar even over Notch zijn problemen. Was die griet niet degene die zo ongeveer dat hele community forum herft verneukt? Er zijn bijna geen leden die haar daadwerkelijk mochten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Speel Black Ops II voor me. Alsjeblieft
Ik wil wel maar ik ga geen uur ofzo in de rij staanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Speel Black Ops II voor me. Alsjeblieft
OMG WIE DOET ER MEEquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.teamfortress.com/mvm/?snr=1_41_4__42
omdat tekkitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef Mordecai het volgende:
Hmm, waarom update hij daar niet automatisch naartoe?
omdatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef Mordecai het volgende:
Hmm, waarom update hij daar niet automatisch naartoe?
Tja, ik zit op een mobiel dus ik kon moelijk zelf plaatjes uploaden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Nah, ik laat het zo wel zien als ik op de pc zit. En als je het nog niet door had, Notch is gisteren gescheiden omdat zijn vrouw er voor een admin van het minecraft forum was vertrokken. Ze zei zelf dat ze dat deed omdst hij te hard aan het werk was en hun trouwdag was vergeten. Nu krijgt zij waarschijnlijk de helft van zijn fortuin.quote:
Maar is huib vaak online, anders pm ik hem wel een keer. Ik heb talloze let's plays gezien van tekkit maar nooit zelf gedaan.quote:
Oh dan zoek ik wel meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:29 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik zoek trouwens een leukon tekkit server met mensen van fok
Als je iets gevonden heb stuur ik mn skype wel, kunnen we lekker rondklooien op zo'n serverquote:
Tekkit hoort gewoon in het spel geintegreerd te worden. Het is een logische stap.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom tekkit? de normale mc is niet meer leuk?
Snap hem, thanks. Heb je ergens wel gelijk in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Tekkit hoort gewoon in het spel geintegreerd te worden. Het is een logische stap.
Van handmatig tot mechanisch tot digitaal is een natuurlijk process in beschavingen maar niet in mc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |