OMG WIE DOET ER MEEquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.teamfortress.com/mvm/?snr=1_41_4__42
omdat tekkitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef Mordecai het volgende:
Hmm, waarom update hij daar niet automatisch naartoe?
omdatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef Mordecai het volgende:
Hmm, waarom update hij daar niet automatisch naartoe?
Tja, ik zit op een mobiel dus ik kon moelijk zelf plaatjes uploaden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Nah, ik laat het zo wel zien als ik op de pc zit. En als je het nog niet door had, Notch is gisteren gescheiden omdat zijn vrouw er voor een admin van het minecraft forum was vertrokken. Ze zei zelf dat ze dat deed omdst hij te hard aan het werk was en hun trouwdag was vergeten. Nu krijgt zij waarschijnlijk de helft van zijn fortuin.quote:
Maar is huib vaak online, anders pm ik hem wel een keer. Ik heb talloze let's plays gezien van tekkit maar nooit zelf gedaan.quote:
Oh dan zoek ik wel meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:29 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik zoek trouwens een leukon tekkit server met mensen van fok
Als je iets gevonden heb stuur ik mn skype wel, kunnen we lekker rondklooien op zo'n serverquote:
Tekkit hoort gewoon in het spel geintegreerd te worden. Het is een logische stap.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom tekkit? de normale mc is niet meer leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |