Stick your mushroom top in dem sugar walls.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:17 schreef vogelkooi het volgende:
Stik in die slet, verwijder mijn nummer en de baby mag je houden!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Lorrelies het volgende:
En hebben jullie nou al es noodweer gehad of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets voor jouw anders? Mooie Motor erbij even wat appelmoes op je gezicht smeren heb je zo een witte baard.quote:
Lees even mijn techniek voor baardgroei.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef Lorrelies het volgende:
Wth nee, dat zijn echt spuuglelijke dingen
Ik koop nog eerder hoge hakken.
Die mensen dansen echt als gastjes uit zo'n kut spel zoals secondlife ofzoietsquote:
Ik HAAT alto's/emo's/gothic'squote:
Fucking slet....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Notch is blijkbaar gescheiden, en die kuthoer krijgt de helft waar hij voor heeft gewerkt.
[ afbeelding ]
Dat ze scheiden betekend niet automatisch dat hij de helft van zijn geld kwijt is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Notch is blijkbaar gescheiden, en die kuthoer krijgt de helft waar hij voor heeft gewerkt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |