Stick your mushroom top in dem sugar walls.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:17 schreef vogelkooi het volgende:
Stik in die slet, verwijder mijn nummer en de baby mag je houden!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Lorrelies het volgende:
En hebben jullie nou al es noodweer gehad of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets voor jouw anders? Mooie Motor erbij even wat appelmoes op je gezicht smeren heb je zo een witte baard.quote:
Lees even mijn techniek voor baardgroei.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef Lorrelies het volgende:
Wth nee, dat zijn echt spuuglelijke dingen
Ik koop nog eerder hoge hakken.
Die mensen dansen echt als gastjes uit zo'n kut spel zoals secondlife ofzoietsquote:
Ik HAAT alto's/emo's/gothic'squote:
Fucking slet....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Notch is blijkbaar gescheiden, en die kuthoer krijgt de helft waar hij voor heeft gewerkt.
[ afbeelding ]
Dat ze scheiden betekend niet automatisch dat hij de helft van zijn geld kwijt is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Notch is blijkbaar gescheiden, en die kuthoer krijgt de helft waar hij voor heeft gewerkt.
[ afbeelding ]
Die hoer was voor een ander weggegaan. Lekker zo'n arme maar rijke nerd als Notch aan de haak slaan en dan lekker kunnen cashen. Daarom nog een reden om te trouwen met huwelijksvoorwaardenquote:
"Nee schatje, waarom zouden we trouwen onder voorwaarden? We blijven toch altijd bij elkaar?"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat ze scheiden betekend niet automatisch dat hij de helft van zijn geld kwijt is.
"Tot jij genoeg geld hebt en dan ga ik lekker naar iemand anders en krijg ik makkelijk een hoop geld"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Nee schatje, waarom zouden we trouwen onder voorwaarden? We blijven toch altijd bij elkaar?"
Hetvrouwelijkbrein.jpgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"Tot jij genoeg geld hebt en dan ga ik lekker naar iemand anders en krijg ik makkelijk een hoop geld"
Hoe kan ik daar zeker van zijn, straks ga jij er met m'n geld vandoorquote:
Ey, een of andere stakker beweerd/t in t PS3 topic dat ie GTAV heeft gespeeld, is GTA V op Gamescom?quote:
Geloof ik niet. Zal wel voor je kijken neem toch een camera mee :pquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ey, een of andere stakker beweerd/t in t PS3 topic dat ie GTAV heeft gespeeld, is GTA V op Gamescom?
Cant seequote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef Krabs2.0 het volgende:
Brazzer wilt Notch helpen
[ afbeelding ]
JA DIE ZAG IK NET OOK WILDE IK OOK AL POSTEN!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
En dit is de gozer met wie ze er vandoor is gegaan, hij is een van de admins van de minecradt community forum.
[ afbeelding ]
Ja kijk dit zegt hijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Zal wel voor je kijken neem toch een camera mee :p
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef goldboy7676 het volgende:
Jawel, ik heb een aantal gameplay beelden gemaakt van ASC3, Bo2, fifa en pes, alleen ik mocht niks opnemen van Rockstar omdat het geheim moet blijven en ze willen de kans voorkomen dat het gelekt, wordt.
Zelfs zonder voorwaarden hoeft hij niet al zijn geld kwijt te zijn, het ligt er helemaal aan op wiens naam dat geld staat en hoe het huwelijk tot zijn eind kwam.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Nee schatje, waarom zouden we trouwen onder voorwaarden? We blijven toch altijd bij elkaar?"
Waar zag je die staan dan? Ik heb mijn info uit een 4chan /v/ threadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA DIE ZAG IK NET OOK WILDE IK OOK AL POSTEN!!![]()
vbownswow / victor / gogosweden heeft mij op zijn foes-lijst gezetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
Vic heeft ons afgezworen om zo zijn felbegeerde baan als KLB-mod te verkrijgen. Helaas is dat gefaald, nu slijmt hij bij de modjes in ABO. Zijn abonnement loopt binnenkort af dus hij heeft nu één nieuw doel: een nieuw abo. Internetbankieren mag 'ie nog niet dus moet iemand het hem cadeau doen. Gaat dat lukken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:39 schreef gogosweden het volgende:
hoi ik heb een vriendin
haha je geloofde het he
xx gogo
twitter van haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:18 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Waar zag je die staan dan? Ik heb mijn info uit een 4chan /v/ thread
Haha zou wel epic zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:16 schreef MineraalWater het volgende:
Jammer dat ik nieg zon keychain heb van chinashopping als et echt zo is.
Mij volgens mij ook, waarom? weet ik niet...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
vbownswow / victor / gogosweden heeft mij op zijn foes-lijst gezetnu leest hij mijn posts niet meer
![]()
even quoten voor alert:
[..]
Eh, volgens de Zweedse regeling kreeg de gescheide echtgenoot 50% procent. Dit kan natuurlijk in het gerechtshof uitgevochten worden maar Zweden is een behoorlijk gefeminiseerd land waar de vrouw meestal voorgetrokken word.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zelfs zonder voorwaarden hoeft hij niet al zijn geld kwijt te zijn, het ligt er helemaal aan op wiens naam dat geld staat en hoe het huwelijk tot zijn eind kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |