quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel waar. VS = Grote vijand en schuldig aan al het slechte in de wereld.
Oh ik heb Momento ook gezien, dat vond ik zelfs een kutfilm. Blijkbaar moet ik het niet van de volgens de algemene opinie topfilms hebben of zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet. Het aantal 'topfilms' wat ik heb gezien is waarschijnlijk op 1 hand te tellen.
Wat vond je van Donnie Darko?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik heb Momento ook gezien, dat vond ik zelfs een kutfilm. Blijkbaar moet ik het niet van de volgens de algemene opinie topfilms hebben of zo
Maar Israël isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ze steunen goffetomme die zionisten ook nog eens.
En de Jezuïeten. En dictators die ze olie geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ze steunen goffetomme die zionisten ook nog eens.
Dat sowieso. Ze protesteren daar ook best veel (moet vaak van de Taliban), maar ze doen het niet voor alles.quote:
Nee dat niet. Maar ze protesteren echt niet voor dingen een pastoor in een dorpje in Amerika doet.quote:
ik vond hem echt tegen vallen.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn ja, daarom zag dat gastje er zo bekend uit
SPOILER: Hunger Games Spoiler Guidetti hoofdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar veel steunen de Taliban ook volgens mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ze protesteren daar ook best veel (moet vaak van de Taliban), maar ze doen het niet voor alles.
quote:ARABS
Racial Characteristics:
Wear bed sheets and put bags over their women's heads. They burp and fart during meals and wash themselves in sand. They bugger little boys and practice some stupid religion that they're trying to get all our Negroes to believe in. Disorderly cowards when they have to fight anyone else, they nonetheless quite courageously murder each other and chop off people's hands for littering. They plant bombs everywhere they go and own all the earth's oil, which is why you can't buy high-test if you're wearing a yarmulke. They hate Jews because Jews are the only people in the world with noses uglier than their own, and they're cornering the Cadillac market so that the Hebes will have to drive Buicks.
Good Points:
If they had any country clubs, they wouldn't let Jews in.
Proper Forms of Address:
Camel jockey, tent-head, soggy Arabian, desert Irish, gas-***.
An Anecdote Illustrating Something of the Arab Character:
During the Yom Kippur War, Syrian armored units were preparing to charge several fortified positions in the Golan Heights when the Israelis canceled their credit rating.
Het was ook een grapje, aluhoedjes zijn baas. Ik denk ik dat ik er ook onder val.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ze protesteren daar ook best veel (moet vaak van de Taliban), maar ze doen het niet voor alles.
[..]
Nee dat niet. Maar ze protesteren echt niet voor dingen een pastoor in een dorpje in Amerika doet.
Ze moeten (van de Taliban) wel altijd protesteren wat leger altijd doet. Dan bedoel ik echt alles.
Koran in WC en etc.
Israël en Iran zijn slechter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel waar. VS = Grote vijand en schuldig aan al het slechte in de wereld.
Snap ik heel goed. Iedereen daar kent wel een onschuldige familie lid, dat vermoord is door de VS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar veel steunen de Taliban ook volgens mij.
Barbaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vond hem echt tegen vallen.
En niemand kent mensen die zijn afgeslacht door de taliban de afgelopen 2 decennia?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik heel goed. Iedereen daar kent wel een onschuldige familie lid, dat vermoord is door de VS.
Memento bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik heb Momento ook gezien, dat vond ik zelfs een kutfilm. Blijkbaar moet ik het niet van de volgens de algemene opinie topfilms hebben of zo
Dat denk ik ook wel. Er zijn ook veel mensen daar, die bang voor ze zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En niemand kent mensen die zijn afgeslacht door de taliban de afgelopen 2 decennia?
najah, ik ga jij ook niet aanvallen omdat je a single man niet hebt gekeken.quote:
Israël <-> 020 link is gauw gelegd hé.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt... de enige serieuze discussies in deze VBL komen standaard op Israel, Amerika en de Islam uit. Ik pas.
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef Saind het volgende:
ISRAELIS
Racial Characteristics:
Living proof that money can't buy love, these greedy, usurious, scheming Christ-killers, who won't eat pork because it reminds them of their parents, go around moving into other people's countries and buying up all the pawnshops and delicatessens. They were personally responsible for the fall of the Roman Empire, the 1929 stock market crash, and the loss of World War II by a prominent European country. Now they're ruining show business. Their fiendish heathen religious rituals include mutilating the *****es of their own sons and drinking the blood of Christian babies during Lent. The world's nations have historically competed with each other to see who could get rid of them fastest. They control the legal, medical, psychiatric, and accountancy professions, and are the force behind international communism, freemasonry, sex education, the media, and the catholic church.
Good Points:
Clean women.
Proper Forms of Address:
Yid, kike, sheeny, Hebe, nickel-nose, knife-nose, gabardine stroking mockey, clip-tip.
An Anecdote Illustrating Something of the Israeli Character:
A pious rabbi in Tel Aviv had to give up adultery for business reasons. He kept losing interest on his wife.
We kunnen het ook over 9/11, chemtrails of de illuminati bloodlines hebben. Altijd leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt... de enige serieuze discussies in deze VBL komen standaard op Israel, Amerika en de Islam uit. Ik pas.
Illuminatie is onzin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
/
[..]
We kunnen het ook over 9/11, chemtrails of de illuminati bloodlines hebben. Altijd leuk!
Twee gasten waar ik mee om ga hebben allebei een identiek verhaal. Zijn eind jaren '90 gevlucht vanuit Afghanistan. Eentje heeft gezien hoe zijn vader werd vermoord, moeder en zus werden verkracht en daarna vermoord en de taliban hebben hem en zijn broertje toen lachend achter gelaten. Van de ander gingen de ouders naar de markt toe en heeft nooit meer iets gehoord van zijn ouders, behalve bloedsporen in hun straat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Er zijn ook veel mensen daar die bang voor ze zijn.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Er zijn ook veel mensen daar, die bang voor ze zijn.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
http://larvatus.livejournal.com/294177.html
Alleen als HMF en Kapi erbij zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
/
[..]
We kunnen het ook over 9/11, chemtrails of de illuminati bloodlines hebben. Altijd leuk!
hoaxquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee gasten waar ik mee om ga hebben allebei een identiek verhaal. Zijn eind jaren '90 gevlucht vanuit Afghanistan. Eentje heeft gezien hoe zijn vader werd vermoord, moeder en zus werden verkracht en daarna vermoord en de taliban hebben hem en zijn broertje toen lachend achter gelaten. Van de ander gingen de ouders naar de markt toe en heeft nooit meer iets gehoord van zijn ouders, behalve bloedsporen in hun straat.
9/11 en illuminate komen al snel bij mijn eerder genoemde onderwerpen uit. Dat is enkel leuk als HMF meedoet. Hij is zo makkelijk op de kast te jagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
/
[..]
quote:An Anecdote Illustrating Something of the English Character:
In his unpublished memoirs, Benjamin Disraeli tells the story of a political conference with then-Prime Minister William Gladstone, who habitually conducted such private discussions while being fellated by an able-bodied seaman of the Royal Navy. At one point during their talk, the sailor suddenly looked up from Gladstone’s penis and said, “Excuse me, Sir, but you’ve come.”
“By Jove, so I have,” said Gladstone, and he gave the tar a sovereign.
Heftig verhaal. Ken ook paar Afghanen maar niemand met zo'n verhaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee gasten waar ik mee om ga hebben allebei een identiek verhaal. Zijn eind jaren '90 gevlucht vanuit Afghanistan. Eentje heeft gezien hoe zijn vader werd vermoord, moeder en zus werden verkracht en daarna vermoord en de taliban hebben hem en zijn broertje toen lachend achter gelaten. Van de ander gingen de ouders naar de markt toe en heeft nooit meer iets gehoord van zijn ouders, behalve bloedsporen in hun straat.
Je bent al de hele dag aan het zeuren, kom dan zelf met iets goedsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
arme stevenquote:Racial Characteristics:
Pie-faced, neckless, bandy-legged sots who almost never fuck. Ignorant and superstitious, they are in utter thrall to the vile, conniving priests of their dark and barbarous religion. Their women have their legs on upside down and no man in the country eats anything but potatoes, and only eats them when has out of strong drink. The principal delights of the Irish are in quarreling and fighting and killing each other with bombs. They can be trained to do nothing useful that a dray horse can’t accomplish in half the time, and they spew out a continuous stream of mumbles and grunts which they fancy to be “poems.” They sell their children for whiskey.
Good Points:
Many Irish are dead.
Proper Forms of Address:
Bogmouth, peat-face, Mr. Potato Head, nun-buns, dumb Mick.
An Anecdote Illustrating Something of the Irish Character:
There once was an Irishman who got so drunk while he was in Rome that he kissed his wife and beat the Pope’s foot to a pulp with a coal shovel.
Klopt. Maar het is gewoon zonde dat dat land is verneukt door een stel domme rebellen en daarna door de oorlog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Ken ook paar Afghanen maar niemand met zo'n verhaal.
Er zitten bij de mensen die ik ken ook niet echt tussen die Amerikanen haten.
Ik zeur niet ik stel enkel mij niet te mengen in de discussie. Oh en ik heb net een ijsje op en het voelde goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent al de hele dag aan het zeuren, kom dan zelf met iets goeds
Van de Taliban kun je ook nooit winnen, behalve als je echt schijt hebt aan alles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Ken ook paar Afghanen maar niemand met zo'n verhaal.
Er zitten bij de mensen die ik ken ook niet echt tussen die Amerikanen haten.
quote:
Ik heb net homemade macarons opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeur niet ik stel enkel mij niet te mengen in de discussie. Oh en ik heb net een ijsje op en het voelde goed.
Guerilla oorlogen zijn niet te winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van de Taliban kun je ook nooit winnen, behalve als je echt schijt hebt aan alles.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Guerilla oorlogen zijn niet te winnen
Good thing:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef Saind het volgende:
Ik wil niet dat hele ding over buitenlanders quoten maar die over Jappen is ook heel leuk
Je weet ook nooit echt wie Taliban is. Kan zo je buurman zijn. Daarom kunnen ze daar ook vaak moeilijk over Taliban praten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Guerilla oorlogen zijn niet te winnen
Ik heb het boek niet gelezen, maar na de film te hebben gezien denk ik toch dat ze zo'n 40-45% van de hoofdstukken hebben overgeslagen...quote:
Heb je het linkje voor me?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef Saind het volgende:
Ik wil niet dat hele ding over buitenlanders quoten maar die over Jappen is ook heel leuk
quote:
Aha en waren ze ook daadwerkelijk klein?quote:Macarons zijn kleine ronde luchtige koekjes die aan elkaar geplakt zijn met een zachte vulling. Ze komen oorspronkelijk uit Frankrijk.
Mwah, ik vind het wel kunnen. Je bent toch ook laf als je vecht en dat als het wat tegenzit je maar gaat vluchten naar een Moskee omdat ze dat niet mogen bombarderen?quote:
Heb ergens het origineel liggen van dat stuk, uit de jaren 70 ofzo, best leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Good thing:
They frequently commit suicide
Gewoon alles plat bombarderen toch, maakt je beter dan wat zogenaamde terroristen deden toen ze het WTC in vlogen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet ook nooit echt wie Taliban is. Kan zo je buurman zijn. Daarom kunnen ze daar ook vaak moeilijk over Taliban praten.
ongeveer 3 cm doorsneequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Aha en waren ze ook daadwerkelijk klein?
Thanks, maar:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
http://larvatus.livejournal.com/294177.html
Stasi praktijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet ook nooit echt wie Taliban is. Kan zo je buurman zijn. Daarom kunnen ze daar ook vaak moeilijk over Taliban praten.
http://www.mypostingcaree(...)rs-around-the-world/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks, maar:
Toegang tot de gevraagde site wordt geweigerd omdat de gangbare politiek dit niet toelaat.
Reason: The Websense category "Weapons" is filtered.
Url: http://larvatus.livejournal.com/294177.html
Ik zal het pas thuis kunnen zien denk ik, ook hier zie ik niksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.mypostingcaree(...)rs-around-the-world/
Het heet "Foreigners around the world" door P.J. O'Rourkequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal het pas thuis kunnen zien denk ik, ook hier zie ik niks
Net gedaan inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Het heet "Foreigners around the world" door P.J. O'Rourke
Google ze
De Sahara vol gooien met zonnepanelen jonguh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon een hek bouwen om afrika en het midden-oosten.
Moeten we eerste de moslims verdrijven daar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Sahara vol gooien met zonnepanelen jonguh.
Die mogen ze onderhouden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten we eerste de moslims verdrijven daar.
Witte burqas, kunnen ze lekker rollen/.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Pakken ze zo'n theedoek van hun hoofd, en poetsen maar
Veel plezier gozer!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga weg... spreek jullie dus over 2 weken.
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
Speciale aandacht voor mijn (PSV) DM matties:
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
Flikker lekker op jij rensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
Iedereen noemt mij als enige altijd bij voornaamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
doeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
four is bij mij ook wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het positief als je naam als enige (Nog levende) users wordt afgekort?
En veel plezier in Turkije Rens.
en Rens zelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen noemt mij als enige altijd bij voornaam
Veel plezier
Owja en Stijn
Het komt allemaal goed NF.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
four is bij mij ook weg
maar veel plezier rens en play die chimies.
Vind je Dj Day-V dan echt zo'n toffe naamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veel plezier
Owja en Stijn
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind je Dj Day-V dan echt zo'n toffe naam
Veel plezier gozerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Tarado
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
ik vertrouw erop LR.quote:
Was er eerder deze middag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou HMF nog een keer online komen?
Ik dacht altijd dat er dj dav-y stondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind je Dj Day-V dan echt zo'n toffe naam
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh misschien is het wel een dubbelaccount van iemand hier
Geloof wat je wil geloven. Ik was overtuigd toen hij overduidelijke grammaticale fouten ging maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was HMF niet joh. 100% zeker.
Dat is inderdaad voor de hand liggender.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh misschien is het wel een dubbelaccount van iemand hier
Wat een kutuser. Vergeet mij gewoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Tarado
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een kutuser. Vergeet mij gewoon.
Dat terwijl er genoeg Feyenoorders boven aan staanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Kapiteintje speelt verstoppertje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat terwijl er genoeg Feyenoorders boven aan staan
trouwens, komt kapiteintje nog wel eens hier? Of loop ik hem gewoon constant mis
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Happel het volgende:
[..]
on an unrelated note.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat terwijl er genoeg Feyenoorders boven aan staan
trouwens, komt kapiteintje nog wel eens hier? Of loop ik hem gewoon constant mis
Fijne vakantie. Pas op voor SOA's!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Tarado
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
Hopelijk voor je was het Leffe Rubyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Saind het volgende:
[..]
on an unrelated note.
ik heb gister per ongeluk leffe in de vriezer laten liggen
Banquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Smoofie laten bannen, wat een kut user.
Leffe Ruby? Rosé leffe ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk voor je was het Leffe Ruby
en terecht, die is nog smeriger dan leffe 9. hoe krijgen ze het voor elkaar daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef Smoofie het volgende:
Leffe Ruby, die is bij onze AH eruit gegaan.
Arrow, Zero Hour en Last Resort.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Eens even kijken of we dit najaar nog leuke nieuwe series gaan krijgen
Willems veel te veel defending idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Wat een fucking homo´s daar bij EA
Willems (69) - LB
80 pace, 52 shooting, 68 passing, 71 dribbling, 70 defending, 73 heading
Depay (66) - LW
86 pace, 68 shooting, 47 passing, 77 dribbling, 45 defending, 58 heading
en dan is deze man die maar 1 wedstrijd gespeeld heeft:
Fischer (67) - CAM
77 pace, 62 shooting, 62 passing, 69 dribbling, 48 defending, 58 heading
![]()
![]()
Ze hebben Depay wel heel overdreven goed gemaakt. Die hele vent is me nog nooit echt opgevallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Willems (69) - LB
Depay (66) - LW
Fischer (67) - CAM
![]()
![]()
Die had ik al in mijn lijstje staan, verwacht veel van Zero Hour, maar vrees dat het een The Event verhaal gaat worden.quote:
Vond ik opzich wel okay. Niet heel bijzonder maar achquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef Adames het volgende:
[..]
en terecht, die is nog smeriger dan leffe 9. hoe krijgen ze het voor elkaar daar
Wat zijn die PSV'ers toch over gewaardeerd zeg. die komen gewoon in de buurt van ebecilio en fischer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Willems (69) - LB
Depay (66) - LW
Fischer (67) - CAM
![]()
![]()
En die Hype strootman?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
Clasie (75) - CDM
71 pace, 66 shooting, 74 passing, 72 dribbling, 63 defending, 53 heading
Clasie hebben ze ook verneukt
Ik vind dat wel een aardige speler moet ik zeggenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben Depay wel heel overdreven goed gemaakt. Die hele vent is me nog nooit echt opgevallen.
Waar kan ik de rest vinden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Willems (69) - LB
Depay (66) - LW
Fischer (67) - CAM
![]()
![]()
Had ik al erbij hoor, maar iig bedanktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjaak, nog wat handige topics
[USA] Nieuwe series #19
[USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2012/2013 #3
Grappige aan hem vind ik dat hij a la Heitinga altijd zo stoer probeert te kijken op foto'squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben Depay wel heel overdreven goed gemaakt. Die hele vent is me nog nooit echt opgevallen.
Niet alles is nog te zien, alleen de nieuwe spelers die vorig jaar er niet in zatquote:
Radieusequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond ik opzich wel okay. Niet heel bijzonder maar ach
Heb hem wel maar 1 keer op. En toen was ik er écht aan toe. Warm + koud bier enzo
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had ik al erbij hoor, maar iig bedankt
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Tarado
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
je heet Memphis en speelt bij voetbal, wat wil je andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige aan hem vind ik dat hij a la Heitinga altijd zo stoer probeert te kijken op foto's
Zo laag die stats van Depayquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Willems (69) - LB
Depay (66) - LW
Fischer (67) - CAM
![]()
![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veel plezier
Owja en Stijn
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo laag die stats van DepayWat een grap.
ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heet dan ook benny in het echt
Bennyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uhuh
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uhuh
Matavz is 74 en dus zilverquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo laag die stats van DepayWat een grap.
Hill?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uhuh
Zit die nu negatief dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Eriksen ook omlaag, welke mongool geeft al die stats door van Nederlandse teams.. FIFA gaat em niet worden dit jaar
Als je een Engels woord in het Nederlands gebruikt hoor je gewoon de Nederlandse spelling te gebruiken.quote:
Je hebt bij fifa een cheatcode waardoor je 11 BMI's krijgt. Onverslaanbaar dus.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:33 schreef Doublepain het volgende:
Van Bommel is wel 81, dus beste van de Eredivisie![]()
Haterz gaan nu haten
Ja wel raar want depay heeft al zeker 10wedstrijden gespeeld en mee gedaan in een rapclipquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Willems (69) - LB
Depay (66) - LW
Fischer (67) - CAM
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:33 schreef Doublepain het volgende:
Van Bommel is wel 81, dus beste van de Eredivisie![]()
Haterz gaan nu haten
Om meer stemmen te trekken.quote:
Ik ga gewoon weer voor Football Managerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar die ratings zijn vooral voor in carrière zo hé. Zo'n Willems kan zomaar eens 85 kunnen worden en dat geldt ook voor Clasie e.d. in Fifa.
Alleen jammer dat ik nooit lang dat speel en altijd online of tegen maten.
Na 1 jaar heb ik dat wel gezien, online heb je er helaas niks aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar die ratings zijn vooral voor in carrière zo hé. Zo'n Willems kan zomaar eens 85 kunnen worden en dat geldt ook voor Clasie e.d. in Fifa.
Alleen jammer dat ik nooit lang dat speel en altijd online of tegen maten.
Yep kansloos genoeg wel wat de gaarste woorden oplevert, ge-e-maild bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je een Engels woord in het Nederlands gebruikt hoor je gewoon de Nederlandse spelling te gebruiken.
Waarom hebben ze het dan gedaan als CDA en VVD er tegen zijn/waren?quote:
PVVquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het dan gedaan als CDA en VVD er tegen zijn/waren?
Joh, stond hij niet tussen dus ik zocht even apart.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probeer eens die daaronder, kies ajax en druk op load.. Gaat sneller
tegen hun eigen plan? haha. VVD wil alles omzetten in een lening, waar je 20 jaar over doet en de rente is gebaseerd op je inkomen. Dus een huiskopen zal je als student de eerste 20 jaar niet kunnen _o-quote:
Ook niet bij IFK Gotenborg, helaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Joh, stond hij niet tussen dus ik zocht even apart.
Maar ze hebben nooit hun bek open durven trekken tegen de VVD in de gedoogcoalitie, kankerjosti'squote:
quote:e langstudeerdersboete is een maatregel van het kabinet-Rutte. Ruttes eigen partij, de VVD, is al langer voor afschaffing van de boete. In het debat zeiden PvdA, D66 en GroenLinks dat zij eveneens vinden dat de boete moet verdwijnen. Daarmee is een ruime meerderheid in de huidige Kamer tegen de boete.
Ach met hun fractieleider en vriendje Bleker nog achter de hand stevenen ze hopelijk toch af op 1 zetelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ze hebben nooit hun bek open durven trekken tegen de VVD in de gedoogcoalitie, kankerjosti's
Zijlstra is opzich wel een schappelijke ventquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
VVD tegen? Diegene verantwoordelijk is Zijlstra, een VVD'er
Als ik aan Bleker denk moet ik direct aan dat briefje aan Mauro denkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach met hun fractieleider en vriendje Bleker nog achter de hand stevenen ze hopelijk toch af op 1 zeten
Ik vind het een arrogant ventjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijlstra is opzich wel een schappelijke vent
yo de mazzel jongenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Tarado
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
SP is een gezwel ja, CDA heb ik het ook niet zo opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Zolang de SP maar niet wint. Ik hoop een grote CDA, VVD en D66.
Al wint de SP, die willen toch niet regeren. Dan ga je Belgische praktijken krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Zolang de SP maar niet wint. Ik hoop een grote CDA, VVD en D66.
Schijnt een prima vent te zijn om mee te werken. Heel slim, best prima tegen personeel enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het een arrogant ventje
Hoi Zijlstraquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Schijnt een prima vent te zijn om mee te werken. Heel slim, best prima tegen personeel enzo.
dit zijn toch zeker niet de finale stats voor hem?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
Clasie (75) - CDM
71 pace, 66 shooting, 74 passing, 72 dribbling, 63 defending, 53 heading
Clasie hebben ze ook verneukt
bijnaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi Zijlstra. Ook ajacied dus hé?
Boeit me niet zoveel als zijn plannen kut zijn en ik het een schijtvent vindquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Schijnt een prima vent te zijn om mee te werken. Heel slim, best prima tegen personeel enzo.
Enkel als ze paar Duitse partijgenomen overnemen. Die figuren die de kar in Nederland moeten trekken is echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:46 schreef Cara het volgende:
nog even een keertje een lans breken voor de piratenpartij
www.piratenpartij.nl
kutplannen =/= schijtventquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Boeit me niet zoveel als zijn plannen kut zijn en ik het een schijtvent vind
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Ze zouden alleen de PvdA, CDA, D66 en VVD als verkiezbare partijen moeten gebruiken, de rest verbieden.
Ze zouden alleen de PvdA, CDA, D66 en VVD als verkiezbare partijen moeten gebruiken, de rest verbieden.
Of als een partij 5 of minder zetels zou krijgen die laten vervallen, die weer evenredig verdelen onder de partijen die er wel meer dan 5 hebben, krijg je wat minder versnipperingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Wat ben jij toch goed in one-liners uitroepen. Misschien kan je een concurrerende partij voor de SP en PVV oprichtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:56 schreef Smoofie het volgende:
En ook het koningshuis afschaffen, een president erbij en in de toekomst naar 2 partijen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
Ook de prinsevlag weer invoeren, en teruggaan naar "De republiek der nederlanden" of "verenigde provincies".
Friesland, Brabant en Limburg plat brandenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
Noord-holland en zuid-holland één maken. Utrecht groter, en vlaanderen annexeren.
Jij wil met vlaanderen bij Holland het Landenvoetbal overheersen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
Noord-holland en zuid-holland één maken. Utrecht groter, en vlaanderen annexeren.
IK denk dat ik hiermee de verkiezingen kan winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij toch goed in one-liners uitroepen. Misschien kan je een concurrerende partij voor de SP en PVV oprichten
Vergeet de VOC mentaliteit niet! Balkenende zei het al we moeten weet trots op Nederland zijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
Brabant branden we niet plat. We doen het radicalerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Friesland, Brabant en Limburg plat branden
Hernoemen Shell naar VOC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet de VOC mentaliteit niet! Balkenende zei het al we moeten weet trots op Nederland zijn!
Als we Brabant moeten nuken hebben we er zelf ook last vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brabant branden we niet plat. We doen het radicaler
Zolang PSV maar plat gaat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als we Brabant moeten nuken hebben we er zelf ook last van
Jongen, laat me dan gewoon, ik ben een partijprogramma aan het maken op FOK!.quote:
Maar als dalijk heel het westen van NL onder water ligt komen ze huilend hier heenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We stoten eerst Brabant af van Nederland. Dan gaan we met zn allen Brabant plunderen & aanvallen. Als dat afgelopen is, steken we de zooi in brand.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar wil je dan je eten verbouwen?. Of stel je gewoon voor om van die verbrandingen een barbecue te maken met de menselijke resten als voedsel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Friesland, Brabant en Limburg plat branden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar wil je dan je eten verbouwen?. Of stel je gewoon voor om van die verbrandingen een barbecue te maken met de menselijke resten als voedsel?
En we ontwerpen een nieuw stadionquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
En in het midden van de randstad maken we een nieuwe stad met alleen hoogbouw, Batavia.
Is er nog een plaats voor vrije geloofsovertuiging. Of moeten we allemaal President, keizer Smoofie aanhangen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
En in het midden van de randstad maken we een nieuwe stad met alleen hoogbouw, Batavia.
Overleeft iedereen de strijd wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er nog een plaats voor vrije geloofsovertuiging. Of moeten we allemaal President, keizer Smoofie aanhangen?
Kan ik van die 3000 die ik heb gespaar op vakantie gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerst zien, dan geloven of de langstudeerboete ook echt verdwijnt. Scheelt me wel 3000 euro
Augustus Caesar Smoofie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er nog een plaats voor vrije geloofsovertuiging. Of moeten we allemaal President, keizer Smoofie aanhangen?
Flying Spaghetti Monster ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Augustus Caesar Smoofie.
Mwah, je mag geloven in Jupiter.
Dat wordt een toffe vakantie danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan ik van die 3000 die ik heb gespaar op vakantie gaan.
Ik denk dat het zo gaat: Dit jaar betaal je, volgend jaar schaffen ze het af en dan kun je het terug vragenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat wordt een toffe vakantie dan
Maar goed, eerst maar eens zien in Studielink / DUO dat de boete echt weg is... Ze hebben nog 2 weken.
Denk eerder dat je niet terug kan vragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gaat: Dit jaar betaal je, volgend jaar schaffen ze het af en dan kun je het terug vragen.
Als het maar niet zo gaat zijn dat je 1 jaar moet betalen en de boete vanaf studiejaar 2013 / 2014 verdwijnt. Dan ben ik de lul.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gaat: Dit jaar betaal je, volgend jaar schaffen ze het af en dan kun je het terug vragen.
Dagindeling, heb je wat te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Win je 190 miljoen, blijf je werken
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als het maar niet zo gaat zijn dat je 1 jaar moet betalen en de boete vanaf studiejaar 2013 / 2014 verdwijnt. Dan ben ik de lul.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die doen al aan zelfdestructie, komt vanzelf gooed
Met 190 miljoen nog werken als je het wint lijkt me niet, als je het verdiend hebt weet je het nog wel te verdubbelen, als je die kennis niet hebt kan je beter met vervroegd pensioen gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dagindeling, heb je wat te doenhoud je misschien ook wat beter met de voetjes op de grond..
Maar ik zou wel een sabbatical pakken van een jaar en doen wat je wilt, wereld reis e.d. maar uiteindelijk wel terug gaan naar werk. Of dat bij hetzelfde bedrijf is of zelf iets beginnen kan je dan kiezen. Of wil jij de hele dag (elke dag) golven?
Zolang je iets tofs te doen hebt wel. Ik denk toch dat je je gaat vervelen en weer iets zoektquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met 190 miljoen nog werken als je het wint lijkt me niet, als je het verdiend hebt weet je het nog wel te verdubbelen, als je die kennis niet hebt kan je beter met vervroegd pensioen gaan
Veel plezierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
- Cara![]()
- DonRaja![]()
- Tarado
- Steven![]()
- Typisch
- Stijntje![]()
- Saind![]()
- Smoof![]()
![]()
- LR![]()
- GGMM![]()
- ajacied4lf![]()
- Tjacka![]()
- Doublepain![]()
- j0rdiiii![]()
- Davy
- Adames
- Mikey![]()
- Jojoortje![]()
- The Groove![]()
- Napoleon![]()
- Kapitein![]()
- HMF![]()
- Lange_Lans![]()
- TwenteFC![]()
- AFCniels![]()
- MrStylo![]()
![]()
- Geo4kant![]()
![]()
Later boys van de VBL SC
ik moet ook van die maten regelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
Maatje van me kwam gewoon random een goed gevulde Turkse pizza brengen die hij over had zodat ik niet hoefde te koken.Had ik echt al maanden niet meer op die vette zooi, maar wel lekker.
Als je niet iets leukers weet dan werken lever die prijs dan maar inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zolang je iets tofs te doen hebt wel. Ik denk toch dat je je gaat vervelen en weer iets zoekt
Nou noem eens iets dat nog 40 jaar interessant blijftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je niet iets leukers weet dan werken lever die prijs dan maar in
Je kan blijven werken om nog in contact te komen met anderen heh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je niet iets leukers weet dan werken lever die prijs dan maar in
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:20 schreef Cara het volgende:
kut kut kut donderdagavond daten met ouwe jeugdliefde
En al je collega's jaloers van wat die lul hier, hij geeft niks weg etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kan blijven werken om nog in contact te komen met anderen heh.
voel me net weer dat kleine stotterende kindje van de basisschool wtfquote:
Ik zou het sowieso geheim houden als je wat wint.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
En al je collega's jaloers van wat die lul hier, hij geeft niks weg etc.
Dan moet je geen spaghetti bestellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
[..]
voel me net weer dat kleine stotterende kindje van de basisschool wtf
dit ben ik niet gewend
Gewoon aan haar arm likken en zeggen ''ik houd van zout''.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
[..]
dit ben ik niet gewend
Was zij een meisje van de basisschool of de juf ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
[..]
dit ben ik niet gewend
Beide?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was zij een meisje van de basisschool of de juf ??
Rijdt ze ook paard?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:20 schreef Cara het volgende:
kut kut kut donderdagavond daten met ouwe jeugdliefde
Met 160 miljoen, kan je niet het huis, niet de auto van je dromen kopen, wel leuk is natuurlijk het bedrijf waar je werkt(e) kopen (mits niet te groot)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso geheim houden als je wat wint.
Dat hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Cara het volgende:
wat een goede tips
ik hoop dat ze een beetje kan rijden
Lijstje van series die ik nu volg/ga volgen, iemand nog aanraders?quote:Breaking Bad
Californication
Chicago Fire
Flashpoint
Friend Me
Golden Boy
Homeland
NCIS: Los Angeles
Person of Interest
Sons of Anarchy
Southland
Suits
The Following
The Mob Doctor
Vegas
White Collar
Zero Hour
Fringe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijstje van series die ik nu volg/ga volgen, iemand nog aanraders?
24quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dexterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fringe schijnt later heel goed te zijn. Ben eindelijk weer met seizoen 2 begonnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alledrie geprobeerd, trok me alle drie niet
En terecht, me tooquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
24 heb ik alles van gezien, meerdere malen zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |