quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel waar. VS = Grote vijand en schuldig aan al het slechte in de wereld.
Oh ik heb Momento ook gezien, dat vond ik zelfs een kutfilm. Blijkbaar moet ik het niet van de volgens de algemene opinie topfilms hebben of zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet. Het aantal 'topfilms' wat ik heb gezien is waarschijnlijk op 1 hand te tellen.
Wat vond je van Donnie Darko?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik heb Momento ook gezien, dat vond ik zelfs een kutfilm. Blijkbaar moet ik het niet van de volgens de algemene opinie topfilms hebben of zo
Maar Israël isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ze steunen goffetomme die zionisten ook nog eens.
En de Jezuïeten. En dictators die ze olie geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ze steunen goffetomme die zionisten ook nog eens.
Dat sowieso. Ze protesteren daar ook best veel (moet vaak van de Taliban), maar ze doen het niet voor alles.quote:
Nee dat niet. Maar ze protesteren echt niet voor dingen een pastoor in een dorpje in Amerika doet.quote:
ik vond hem echt tegen vallen.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn ja, daarom zag dat gastje er zo bekend uit
SPOILER: Hunger Games Spoiler Guidetti hoofdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar veel steunen de Taliban ook volgens mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ze protesteren daar ook best veel (moet vaak van de Taliban), maar ze doen het niet voor alles.
quote:ARABS
Racial Characteristics:
Wear bed sheets and put bags over their women's heads. They burp and fart during meals and wash themselves in sand. They bugger little boys and practice some stupid religion that they're trying to get all our Negroes to believe in. Disorderly cowards when they have to fight anyone else, they nonetheless quite courageously murder each other and chop off people's hands for littering. They plant bombs everywhere they go and own all the earth's oil, which is why you can't buy high-test if you're wearing a yarmulke. They hate Jews because Jews are the only people in the world with noses uglier than their own, and they're cornering the Cadillac market so that the Hebes will have to drive Buicks.
Good Points:
If they had any country clubs, they wouldn't let Jews in.
Proper Forms of Address:
Camel jockey, tent-head, soggy Arabian, desert Irish, gas-***.
An Anecdote Illustrating Something of the Arab Character:
During the Yom Kippur War, Syrian armored units were preparing to charge several fortified positions in the Golan Heights when the Israelis canceled their credit rating.
Het was ook een grapje, aluhoedjes zijn baas. Ik denk ik dat ik er ook onder val.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ze protesteren daar ook best veel (moet vaak van de Taliban), maar ze doen het niet voor alles.
[..]
Nee dat niet. Maar ze protesteren echt niet voor dingen een pastoor in een dorpje in Amerika doet.
Ze moeten (van de Taliban) wel altijd protesteren wat leger altijd doet. Dan bedoel ik echt alles.
Koran in WC en etc.
Israël en Iran zijn slechter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel waar. VS = Grote vijand en schuldig aan al het slechte in de wereld.
Snap ik heel goed. Iedereen daar kent wel een onschuldige familie lid, dat vermoord is door de VS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar veel steunen de Taliban ook volgens mij.
Barbaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vond hem echt tegen vallen.
En niemand kent mensen die zijn afgeslacht door de taliban de afgelopen 2 decennia?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik heel goed. Iedereen daar kent wel een onschuldige familie lid, dat vermoord is door de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |