abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115562146
Echt... de enige serieuze discussies in deze VBL komen standaard op Israel, Amerika en de Islam uit. Ik pas.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:49:44 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115562148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Oh ik heb Momento ook gezien, dat vond ik zelfs een kutfilm. Blijkbaar moet ik het niet van de volgens de algemene opinie topfilms hebben of zo :')
Memento bedoel je?

Idd echt een tyfusfilm die ik na 1,5 uur heb uitgezet. Wat een ongeïnspireerde bagger was dat zeg :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115562157
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En niemand kent mensen die zijn afgeslacht door de taliban de afgelopen 2 decennia?
Dat denk ik ook wel. Er zijn ook veel mensen daar, die bang voor ze zijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:50:08 #29
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_115562172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Barbaar :(
najah, ik ga jij ook niet aanvallen omdat je a single man niet hebt gekeken.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:50:21 #31
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115562185
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt... de enige serieuze discussies in deze VBL komen standaard op Israel, Amerika en de Islam uit. Ik pas.
Israël <-> 020 link is gauw gelegd hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:50:23 #32
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115562188
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef Saind het volgende:
Arabieren:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef Saind het volgende:
ISRAELIS
Racial Characteristics:
Living proof that money can't buy love, these greedy, usurious, scheming Christ-killers, who won't eat pork because it reminds them of their parents, go around moving into other people's countries and buying up all the pawnshops and delicatessens. They were personally responsible for the fall of the Roman Empire, the 1929 stock market crash, and the loss of World War II by a prominent European country. Now they're ruining show business. Their fiendish heathen religious rituals include mutilating the *****es of their own sons and drinking the blood of Christian babies during Lent. The world's nations have historically competed with each other to see who could get rid of them fastest. They control the legal, medical, psychiatric, and accountancy professions, and are the force behind international communism, freemasonry, sex education, the media, and the catholic church.

Good Points:
Clean women.

Proper Forms of Address:
Yid, kike, sheeny, Hebe, nickel-nose, knife-nose, gabardine stroking mockey, clip-tip.

An Anecdote Illustrating Something of the Israeli Character:
A pious rabbi in Tel Aviv had to give up adultery for business reasons. He kept losing interest on his wife.
_O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115562226
Volgens mij gaat dit (is dit) een mix worden tussen Eon Flux en The Island ofso.. :{
pi_115562253
/
quote:
We kunnen het ook over 9/11, chemtrails of de illuminati bloodlines hebben. Altijd leuk!
pi_115562277
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
/

[..]

We kunnen het ook over 9/11, chemtrails of de illuminati bloodlines hebben. Altijd leuk!
Illuminatie is onzin. :@
pi_115562301
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Er zijn ook veel mensen daar die bang voor ze zijn.
Twee gasten waar ik mee om ga hebben allebei een identiek verhaal. Zijn eind jaren '90 gevlucht vanuit Afghanistan. Eentje heeft gezien hoe zijn vader werd vermoord, moeder en zus werden verkracht en daarna vermoord en de taliban hebben hem en zijn broertje toen lachend achter gelaten. Van de ander gingen de ouders naar de markt toe en heeft nooit meer iets gehoord van zijn ouders, behalve bloedsporen in hun straat.
pi_115562314
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je er mee bedoeld.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:53:20 #39
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115562320
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Er zijn ook veel mensen daar, die bang voor ze zijn.
quote:
_O- _O- _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115562327
quote:
/

[..]

Alleen als HMF en Kapi erbij zijn
pi_115562331
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Twee gasten waar ik mee om ga hebben allebei een identiek verhaal. Zijn eind jaren '90 gevlucht vanuit Afghanistan. Eentje heeft gezien hoe zijn vader werd vermoord, moeder en zus werden verkracht en daarna vermoord en de taliban hebben hem en zijn broertje toen lachend achter gelaten. Van de ander gingen de ouders naar de markt toe en heeft nooit meer iets gehoord van zijn ouders, behalve bloedsporen in hun straat.
hoax
pi_115562336
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef mrstylo het volgende:

[..]

NIET WAAR!!11!!!!
pi_115562356
quote:
/

[..]

9/11 en illuminate komen al snel bij mijn eerder genoemde onderwerpen uit. Dat is enkel leuk als HMF meedoet. Hij is zo makkelijk op de kast te jagen.
pi_115562384
quote:
An Anecdote Illustrating Something of the English Character:
In his unpublished memoirs, Benjamin Disraeli tells the story of a political conference with then-Prime Minister William Gladstone, who habitually conducted such private discussions while being fellated by an able-bodied seaman of the Royal Navy. At one point during their talk, the sailor suddenly looked up from Gladstone’s penis and said, “Excuse me, Sir, but you’ve come.”
“By Jove, so I have,” said Gladstone, and he gave the tar a sovereign.
pi_115562385
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Heftig verhaal. Ken ook paar Afghanen maar niemand met zo'n verhaal.
Er zitten bij de mensen die ik ken ook niet echt tussen die Amerikanen haten.
pi_115562386
quote:
Je bent al de hele dag aan het zeuren, kom dan zelf met iets goeds :{w
BFF met GGMM
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:55:09 #47
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_115562389
quote:
Racial Characteristics:
Pie-faced, neckless, bandy-legged sots who almost never fuck. Ignorant and superstitious, they are in utter thrall to the vile, conniving priests of their dark and barbarous religion. Their women have their legs on upside down and no man in the country eats anything but potatoes, and only eats them when has out of strong drink. The principal delights of the Irish are in quarreling and fighting and killing each other with bombs. They can be trained to do nothing useful that a dray horse can’t accomplish in half the time, and they spew out a continuous stream of mumbles and grunts which they fancy to be “poems.” They sell their children for whiskey.

Good Points:
Many Irish are dead.

Proper Forms of Address:
Bogmouth, peat-face, Mr. Potato Head, nun-buns, dumb Mick.

An Anecdote Illustrating Something of the Irish Character:
There once was an Irishman who got so drunk while he was in Rome that he kissed his wife and beat the Pope’s foot to a pulp with a coal shovel.
arme steven
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_115562436
quote:
Good Points:
Many Irish are dead.
_O-

Al is Steven er nog wel. ;(
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115562439
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Heftig verhaal. Ken ook paar Afghanen maar niemand met zo'n verhaal.
Er zitten bij de mensen die ik ken ook niet echt tussen die Amerikanen haten.
Klopt. Maar het is gewoon zonde dat dat land is verneukt door een stel domme rebellen en daarna door de oorlog.
pi_115562451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je bent al de hele dag aan het zeuren, kom dan zelf met iets goeds :{w
Ik zeur niet ik stel enkel mij niet te mengen in de discussie. Oh en ik heb net een ijsje op en het voelde goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')