SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar die zoeken hun AZ shirt, ze hadden net weer het Ajax shirt aangedaan![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAA.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
hahahahahahahahahahahaMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ajax gaat gewoon winnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een sneue vertoning is dit zeg
Stuk of 6 titelkandidaten dit jaar. Wordt leuk![]()
HAAAAAAAAAHAHAHAHAHA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sana de verlosser![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een sneue vertoning is dit zeg
Stuk of 6 titelkandidaten dit jaar. Wordt leuk
Verder dan Feyenoord kom ik niet hoor.![]()
Die Vermeer gaat ook veel te snel op zijn knieen (bij de eerste goal). Deed hij bij psv ook al.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hahahah + twentequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
6?
Verder dan Feyenoord kom ik niet hoor.![]()
Toen hielden ze het doel nog Schönequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haal Schöne eruit en de verdediging stort in elkaar.
Dan is er iets mis.![]()
Maar Ajax blijft wel gewoon goed voetballen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo4kant zei: Juich niet te vroeg.. PSV kwam ook snel voor gister.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En allemaal lachen omdat PSV laatste stond. Dalijk staan ze nog boven Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo4kant zei: Juich niet te vroeg.. PSV kwam ook snel voor gister.![]()
![]()
Cillissenquote:![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Je moet je eigen tegeltjeslijn beginnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo4kant zei: Juich niet te vroeg.. PSV kwam ook snel voor gister.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok vooruit. Alleen omdat er voor de rest geen concurrentie is.![]()
![]()
Ook cillissen is gewoon eigen jeugd daar hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die jonge keeper die jullie voor 4 miljoen () hebben gekocht
Zou wel grappig zijn jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En allemaal lachen omdat PSV laatste stond. Dalijk staan ze nog boven Ajax![]()
Lekker begin van het seizoen. Pffffff 1ste helft zo prima en dan nu 1-2, logisch
2 spelers als nog weg en de linksbuiten komt misschien toch niet
Fuckkkkk![]()
dik oogquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom werd Schöne gewisseld eigenlijk?Niemand houdt mij tegen![]()
Blessurequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom werd Schöne gewisseld eigenlijk?The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
3 punten los vanaf dag 1. Het kan een gaaf jaar worden.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik kijk ff basketbal. Wat is de stand GGMM?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Wat is dit man, ik ben 5 minuten te laat omdat ik met het eten bezig was en dan gewoon 1-2![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk ff basketbal. Wat is de stand GGMM?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dooreten jij!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is dit man, ik ben 5 minuten te laat omdat ik met het eten bezig was en dan gewoon 1-2![]()
![]()
De TT zou een hint kunnen zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk ff basketbal. Wat is de stand GGMM?![]()
Wat een epische kapsel heeft die vent zeg goffertomme
Haha heb op alle wedstrijden gewed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je wint toch pas als het zo blijft?![]()
Nog 40 minuten hoor.
Twente wint. Twente wint eerste helft en tweede helft.
Vitesse-ado gelijk
Utrecht-feyenoord feyenoord![]()
Wat nou Sana miskoopdoet het goed voor zijn eerste game. En hij was maar paar eu
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Oh dat is best knap danquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Haha heb op alle wedstrijden gewed.
Twente wint. Twente wint eerste helft en tweede helft.
Vitesse-ado gelijk
Utrecht-feyenoord feyenoord![]()
![]()
Dat hebben veel meer spelers.. Kijk het eerst een seizoen aan johquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
Wat nou Sana miskoopdoet het goed voor zijn eerste game. En hij was maar paar eu
![]()
De eu is in de maand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
![]()
Wees eerlijk, hij speelt leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hebben veel meer spelers.. Kijk het eerst een seizoen aan joh
Bijna 1-3![]()
![]()
Vrij standaard. Twente wint heel vaak thuis van groningen, ado-vitesse eindigt vrijwel altijd gelijk en utrecht is bagger.quote:![]()
Sana bijna aan de basis van de 1-3 met zijn domme vallen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Zonder een minuut te spelen was het al een miskoop, dan krijg je datquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Paxcon het volgende:
Sana geeft 1 hakje en is gelijk een wereldspeler
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Manolev ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
Jaja Blom die wordt zenuwachtig.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tja, best logisch eigenlijk. Alleen ik wil niet inzetten tegen m'n eigen ploeg want dan zit ik met zo'n dubbel gevoel te kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Vrij standaard. Twente wint heel vaak thuis van groningen, ado-vitesse eindigt vrijwel altijd gelijk en utrecht is bagger.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 17:47:04 ]![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:46 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Dit maakt tenminste wel de eerste helft goed, viel bijna in slaap.![]()
Als ze verliezen win je geld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, best logisch eigenlijk. Alleen ik wil niet inzetten tegen m'n eigen ploeg want dan zit ik met zo'n dubbel gevoel te kijken.![]()
![]()
Manolev fanhyve jongenquote:
Dekte ver weg van Beerens waardoor altidore aanspeelbaar was en daarna te weinig meelopen met Beerens ondanks voorsprong waardoor Beerens die kans kreeg...quote:hardcoholic![]()
Heeft nog niks laten zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lukoki de allerbeste flankspeler ooit op aarde![]()
trollquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:
Nu roept niemand dat ik zit te trollen dat ajax met 1-2 zou gaan verliezen vandaag. Whahahahahha![]()
Ze moeten nog een half uurquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:
Nu roept niemand dat ik zit te trollen dat ajax met 1-2 zou gaan verliezen vandaag. Whahahahahha![]()
Ajax-fanboys die iedereen vinden trollenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:
Nu roept niemand dat ik zit te trollen dat ajax met 1-2 zou gaan verliezen vandaag. Whahahahahha
Ajax
Talpa
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
tja, een lukoki is leuk als de halve selectie ziek is. Voor de basis is ie veel te mager. Blind natuurlijk.
Maar ja, ajax heeft de rest verkocht.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Ja lijkt me best reëel inderdaad. Handicap doe ik nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:49 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Doe voor volgende week ook maar NAC- Twente een 2. Eventueel met handicap![]()
Vertrouwen nu benschop weg is naar bres.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:49 schreef Toekito het volgende:
Altidore is ook wel aardige spits hoor.![]()
sana valt aan en verdedigd mee. Doet wat blind zou moeten doen, de bal afpakken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Schijnt dat hij meedeed tegen PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom speelt Fischer niet? Dat is toch de allerbeste speler ooit?![]()
Opleidingsgeld: 1,3 miljoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
![]()
Is te goed voor dit soort potjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom speelt Fischer niet? Dat is toch de allerbeste speler ooit?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Omdat er al 11 spelers van Ajax op het veld staan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Fischer is een enorme baas maar moet je rustig brengen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Goed genoeg is oud genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:51 schreef Stiggie het volgende:
Fischer is een enorme baas maar moet je rustig brengenRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Jajaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je handmatig topic refreshen![]()
![]()
Ik die van Sanaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, ik ga dat kapsel van Falkenburg nemen.![]()
![]()
quote:grapjas. Hoeveel wedstrijden heb je gezien van hem? Faalopmerking
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ha! Gayyyyyquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, ik ga dat kapsel van Falkenburg nemen.![]()
Hebben ze bij AZ 'n nieuwe kapster ofzo?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Je snapt me sarcasme niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef Stiggie het volgende:
[..]grapjas. Hoeveel wedstrijden heb je gezien van hem? Faalopmerking
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb ik alquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, ik ga dat kapsel van Falkenburg nemen.
Niemand houdt mij tegen![]()
wissel die lukoki eens man.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Jawel, hoewel ze me vaak Gers Pardoel noemen. Een minder complimentquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet het goed bij de chicks ofniet?
Niemand houdt mij tegen![]()
Oeeeew slecht kut schot enzoIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wel typisch... Ajax staat voor en de stream doet het perfect. Ajax staat achter en de stream begint te haperen![]()
![]()
Ajax gaat nog wel scoren. Zijn heer en meester"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Denk Feyenoord-Kievquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef Stiggie het volgende:
Ajax gaat nog wel scoren. Zijn heer en meester![]()
Alles zit nu gewoon tegen. Gewoon zure pech. Zelf Real had hier moeite tegen gehad. Maarja, heb je soms..quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef Stiggie het volgende:
Ajax gaat nog wel scoren. Zijn heer en meesterIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat zeg ik. Dus wordt het geen 3-2.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, is Ajax he, wordt gewoon 3-2.![]()
Niet waar. Kijk maar naar aantal minuten/goal afgelopen seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:57 schreef inZanity het volgende:
Sightorsson. Dat is echt de grootste miskoop ooit.![]()
Erg is dat bij voetbal, die euforie.. als een dolle op springen als je voorkomt en daarna alles kapot schelden dat ze er niks meer van kunnen omdat ze achter staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie.
Enige positieve is dat die Sane best aardig invalt.![]()
![]()
I knowquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg is dat bij voetbal, die euforie.. als een dolle op springen als je voorkomt en daarna alles kapot schelden dat ze er niks meer van kunnen omdat ze achter staanAjax-wedstrijden analyseer ik 3 dagen nadat de wedstrijd gespeeld is pas objectief.
![]()
bij ajax jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Ajax veel sterker. Gaat er straks wel 1 in.![]()
![]()
Ajax is de hele wedstrijd al sterker maar staat toch achterquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Ajax veel sterker. Gaat er straks wel 1 in.![]()
Ik vind Ajax zeker niet slecht spelen hoor. Die twee tegendoelpunten waren zuur binnen zo'n korte tijd maar het spelbeeld staat me absoluut niet tegen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Teaam USA wint
Je hebt er alleen niks aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax zeker niet slecht spelen hoor. Die twee tegendoelpunten waren zuur binnen zo'n korte tijd maar het spelbeeld staat me absoluut niet tegenNoot noot.![]()
Dat dus. Zo lulligquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax is de hele wedstrijd al sterker maar staat toch achter![]()
![]()
Laatste jaar ELquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijkwat een drama blijft dat toch jaarlijks, waarom heeft EL Evert ten Napel aangetrokken?
![]()
Je kan beter 34 wedstrijden kut spelen en winnen dan andersom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax zeker niet slecht spelen hoor. Die twee tegendoelpunten waren zuur binnen zo'n korte tijd maar het spelbeeld staat me absoluut niet tegen![]()
![]()
Alsof dat schandalig isquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Bangarang het volgende:
Az gaat anzhi even bang maken. Die hebben namelijk 1-0 van CSKA verloren![]()
![]()
Idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies, hele wedstrijd kut spelen maar wel 3 punten meer nemen is beter.Noot noot.![]()
Die kan ik je wel vertellen, heb hem gepakt namelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat de odds waren voor correct score 1-2![]()
![]()
Ja hoeveel was het eigenlijk?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Die kan ik je wel vertellen, heb hem gepakt namelijk![]()
Dat is niet veel beter, Fischer vorige week niet in het spel voorgekomen tegen PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gratis tip aan Frank de Boer -> Uit Lokoki, In FischerI see peas of green, red roses too....![]()
Die Navarro was wel lekker bezig ja.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Zo hebben we onze 30ste en 31ste titel ook gepakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies, hele wedstrijd kut spelen maar wel 3 punten meer nemen is beter.Ajacied.![]()
Voor de neutrale kijker vast en zeker, maar we hadden wel volledige controle, AZ heeft niks te vertellen gehad. Dat was gewoon mooi om te zien als ajacied.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, 2e helft is vermakelijker dan de eerste. Die was gewoon saai![]()
Tja, dat is pech.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax is de hele wedstrijd al sterker maar staat toch achterAllemaal cabaretteketet!![]()
Vertel het me dan.. dan kan ik straks even balen dat ik niet ingezet heb..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Die kan ik je wel vertellen, heb hem gepakt namelijk![]()
Als het PSV was geweest had je het vast ook zo verwoord jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker vast en zeker, maar we hadden wel volledige controle, AZ heeft niks te vertellen gehad. Dat was gewoon mooi om te zien als ajacied.
die serero heb je ook nis aan zeg.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ajax speelt in iedergeval al stukken beter dan dat PisVee van gisterenavond.Allemaal cabaretteketet!![]()
Je moet pas gaan balen als de uitslag definitief isquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel het me dan.. dan kan ik straks even balen dat ik niet ingezet heb..![]()
![]()
Dan was ik een neutrale supporter, dus dat is precies wat ik zeg idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als het PSV was geweest had je het vast ook zo verwoord ja![]()
![]()
Ja, van Twente en AZ hoef je inderdaad niks te vrezen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
Het word Feyenoord wel heel makkelijk gemaakt dit seizoen.PSV bagger, Ajax bagger.
![]()
Ik snap hem wel hoor. Lijkt me ook zuur om te zien dat je club heer en meester is en het alsnog zo knullig weggeeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als het PSV was geweest had je het vast ook zo verwoord ja![]()
Ja, en Feyenoord speelde de sterren van de hemel, Utrecht was gewoon niksquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
Het word Feyenoord wel heel makkelijk gemaakt dit seizoen.PSV bagger, Ajax bagger.
Ajacied.![]()
Als je de rest wint, kun je best 4 wedstrijden gelijk spelen/verliezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, van Twente en AZ hoef je inderdaad niks te vrezen.![]()
![]()
Verhaal van PSV de laatste 2 seizoenenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor. Lijkt me ook zuur om te zien dat je club heer en meester is en het alsnog zo knullig weggeeft.![]()
![]()
wordt*quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
![]()
Daar ben ik niet bang voor nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, van Twente en AZ hoef je inderdaad niks te vrezen.![]()
![]()
Wel gewonnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ja, en Feyenoord speelde de sterren van de hemel, Utrecht was gewoon niks![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhaal van PSV de laatste 2 seizoenen![]()
![]()
Op 1 wedstrijd oordelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
![]()
![]()
Leuk, maar Lukoki heeft nog nooit wat goeds gedaan in Ajax 1. Naja De Cler ooit buiten de lijnen door de benen gespeeldquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat is niet veel beter, Fischer vorige week niet in het spel voorgekomen tegen PSV.![]()
![]()
Lekker verdeduuuuuuugdIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:07 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat Ajax bagger is, want dat zijn ze niet.![]()
Ebecillio nog niet ingezet hebbendie schiet er zo 3 in.. ik zou Frank de Boer meteen ontslaan als ik Ajax was.
![]()
Heeft ook gelukkig wel wat toegevoegd al die witte shirtjes op de F-side.
Baas, ik van te voren op 1-2quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie zette ook alweer na de 1-0 in @ 12![]()
Ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie zette ook alweer na de 1-0 in @ 12![]()
![]()
Ja denk het ook, samen met Zwolle champions league in. VVV wordt dit jaar derde.quote:Zeg maar Henk.![]()
Iemand die op lange termijn zijn geld kwijtraakt denk ik. Of het wedstrijdbeeld moet de gok gerechtvaardigd hebben....?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie zette ook alweer na de 1-0 in @ 12Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Jozy gaat voor de hattrick
Lekker nog ff het spel vertragen en Ajax puntverlies opleveren voordat hij naar Vitesse gaat en daar ze kampioen gaat makenquote:![]()
![]()
Daley MotM
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties Forumhop: Hop naar: