Alles zit nu gewoon tegen. Gewoon zure pech. Zelf Real had hier moeite tegen gehad. Maarja, heb je soms..quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef Stiggie het volgende:
Ajax gaat nog wel scoren. Zijn heer en meester

Dat zeg ik. Dus wordt het geen 3-2.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, is Ajax he, wordt gewoon 3-2.

Niet waar. Kijk maar naar aantal minuten/goal afgelopen seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:57 schreef inZanity het volgende:
Sightorsson. Dat is echt de grootste miskoop ooit.

Erg is dat bij voetbal, die euforie.. als een dolle op springen als je voorkomt en daarna alles kapot schelden dat ze er niks meer van kunnen omdat ze achter staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie.
Enige positieve is dat die Sane best aardig invalt.

I knowquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg is dat bij voetbal, die euforie.. als een dolle op springen als je voorkomt en daarna alles kapot schelden dat ze er niks meer van kunnen omdat ze achter staan
 Ajax-wedstrijden analyseer ik 3 dagen nadat de wedstrijd gespeeld is pas objectief.
 Ajax-wedstrijden analyseer ik 3 dagen nadat de wedstrijd gespeeld is pas objectief.

bij ajax jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Ajax veel sterker. Gaat er straks wel 1 in.

Ajax is de hele wedstrijd al sterker maar staat toch achterquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Ajax veel sterker. Gaat er straks wel 1 in.

Je hebt er alleen niks aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax zeker niet slecht spelen hoor. Die twee tegendoelpunten waren zuur binnen zo'n korte tijd maar het spelbeeld staat me absoluut niet tegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |