Alles zit nu gewoon tegen. Gewoon zure pech. Zelf Real had hier moeite tegen gehad. Maarja, heb je soms..quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef Stiggie het volgende:
Ajax gaat nog wel scoren. Zijn heer en meester
Dat zeg ik. Dus wordt het geen 3-2.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, is Ajax he, wordt gewoon 3-2.
Niet waar. Kijk maar naar aantal minuten/goal afgelopen seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:57 schreef inZanity het volgende:
Sightorsson. Dat is echt de grootste miskoop ooit.
Erg is dat bij voetbal, die euforie.. als een dolle op springen als je voorkomt en daarna alles kapot schelden dat ze er niks meer van kunnen omdat ze achter staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie.
Enige positieve is dat die Sane best aardig invalt.
I knowquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg is dat bij voetbal, die euforie.. als een dolle op springen als je voorkomt en daarna alles kapot schelden dat ze er niks meer van kunnen omdat ze achter staan
bij ajax jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Ajax veel sterker. Gaat er straks wel 1 in.
Ajax is de hele wedstrijd al sterker maar staat toch achterquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Ajax veel sterker. Gaat er straks wel 1 in.
Je hebt er alleen niks aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax zeker niet slecht spelen hoor. Die twee tegendoelpunten waren zuur binnen zo'n korte tijd maar het spelbeeld staat me absoluut niet tegen
Dat dus. Zo lulligquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax is de hele wedstrijd al sterker maar staat toch achter
Laatste jaar ELquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijkwat een drama blijft dat toch jaarlijks, waarom heeft EL Evert ten Napel aangetrokken?
Je kan beter 34 wedstrijden kut spelen en winnen dan andersom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax zeker niet slecht spelen hoor. Die twee tegendoelpunten waren zuur binnen zo'n korte tijd maar het spelbeeld staat me absoluut niet tegen
Alsof dat schandalig isquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef Bangarang het volgende:
Az gaat anzhi even bang maken. Die hebben namelijk 1-0 van CSKA verloren
Idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies, hele wedstrijd kut spelen maar wel 3 punten meer nemen is beter.
Die kan ik je wel vertellen, heb hem gepakt namelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat de odds waren voor correct score 1-2
Ja hoeveel was het eigenlijk?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Die kan ik je wel vertellen, heb hem gepakt namelijk
Dat is niet veel beter, Fischer vorige week niet in het spel voorgekomen tegen PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gratis tip aan Frank de Boer -> Uit Lokoki, In Fischer
Die Navarro was wel lekker bezig ja.quote:
Zo hebben we onze 30ste en 31ste titel ook gepakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies, hele wedstrijd kut spelen maar wel 3 punten meer nemen is beter.
Voor de neutrale kijker vast en zeker, maar we hadden wel volledige controle, AZ heeft niks te vertellen gehad. Dat was gewoon mooi om te zien als ajacied.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, 2e helft is vermakelijker dan de eerste. Die was gewoon saai
Tja, dat is pech.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax is de hele wedstrijd al sterker maar staat toch achter
Vertel het me dan.. dan kan ik straks even balen dat ik niet ingezet heb..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Die kan ik je wel vertellen, heb hem gepakt namelijk
Als het PSV was geweest had je het vast ook zo verwoord jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker vast en zeker, maar we hadden wel volledige controle, AZ heeft niks te vertellen gehad. Dat was gewoon mooi om te zien als ajacied.
Je moet pas gaan balen als de uitslag definitief isquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel het me dan.. dan kan ik straks even balen dat ik niet ingezet heb..
Dan was ik een neutrale supporter, dus dat is precies wat ik zeg idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als het PSV was geweest had je het vast ook zo verwoord ja
Ja, van Twente en AZ hoef je inderdaad niks te vrezen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
Het word Feyenoord wel heel makkelijk gemaakt dit seizoen.PSV bagger, Ajax bagger.
Ik snap hem wel hoor. Lijkt me ook zuur om te zien dat je club heer en meester is en het alsnog zo knullig weggeeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als het PSV was geweest had je het vast ook zo verwoord ja
Ja, en Feyenoord speelde de sterren van de hemel, Utrecht was gewoon niksquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
Het word Feyenoord wel heel makkelijk gemaakt dit seizoen.PSV bagger, Ajax bagger.
Als je de rest wint, kun je best 4 wedstrijden gelijk spelen/verliezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, van Twente en AZ hoef je inderdaad niks te vrezen.
Verhaal van PSV de laatste 2 seizoenenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor. Lijkt me ook zuur om te zien dat je club heer en meester is en het alsnog zo knullig weggeeft.
wordt*quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
Daar ben ik niet bang voor nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, van Twente en AZ hoef je inderdaad niks te vrezen.
Wel gewonnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ja, en Feyenoord speelde de sterren van de hemel, Utrecht was gewoon niks
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhaal van PSV de laatste 2 seizoenen
Op 1 wedstrijd oordelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
Leuk, maar Lukoki heeft nog nooit wat goeds gedaan in Ajax 1. Naja De Cler ooit buiten de lijnen door de benen gespeeldquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat is niet veel beter, Fischer vorige week niet in het spel voorgekomen tegen PSV.
Wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:07 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat Ajax bagger is, want dat zijn ze niet.
Baas, ik van te voren op 1-2quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie zette ook alweer na de 1-0 in @ 12
Ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja denk het ook, samen met Zwolle champions league in. VVV wordt dit jaar derde.quote:
Iemand die op lange termijn zijn geld kwijtraakt denk ik. Of het wedstrijdbeeld moet de gok gerechtvaardigd hebben....?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker nog ff het spel vertragen en Ajax puntverlies opleveren voordat hij naar Vitesse gaat en daar ze kampioen gaat makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |