Zonder een minuut te spelen was het al een miskoop, dan krijg je datquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Paxcon het volgende:
Sana geeft 1 hakje en is gelijk een wereldspeler

Manolev ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
Wat nou Sana miskoopdoet het goed voor zijn eerste game. En hij was maar paar eu

Tja, best logisch eigenlijk. Alleen ik wil niet inzetten tegen m'n eigen ploeg want dan zit ik met zo'n dubbel gevoel te kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Vrij standaard. Twente wint heel vaak thuis van groningen, ado-vitesse eindigt vrijwel altijd gelijk en utrecht is bagger.

quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:46 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Dit maakt tenminste wel de eerste helft goed, viel bijna in slaap.

Als ze verliezen win je geld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, best logisch eigenlijk. Alleen ik wil niet inzetten tegen m'n eigen ploeg want dan zit ik met zo'n dubbel gevoel te kijken.

Manolev fanhyve jongenquote:

Dekte ver weg van Beerens waardoor altidore aanspeelbaar was en daarna te weinig meelopen met Beerens ondanks voorsprong waardoor Beerens die kans kreeg...quote:

Heeft nog niks laten zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lukoki de allerbeste flankspeler ooit op aarde

trollquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:
Nu roept niemand dat ik zit te trollen dat ajax met 1-2 zou gaan verliezen vandaag. Whahahahahha

Ze moeten nog een half uurquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:
Nu roept niemand dat ik zit te trollen dat ajax met 1-2 zou gaan verliezen vandaag. Whahahahahha

Ajax-fanboys die iedereen vinden trollenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:

Ja lijkt me best reëel inderdaad. Handicap doe ik nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:49 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Doe voor volgende week ook maar NAC- Twente een 2. Eventueel met handicap

Vertrouwen nu benschop weg is naar bres.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:49 schreef Toekito het volgende:
Altidore is ook wel aardige spits hoor.

Schijnt dat hij meedeed tegen PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom speelt Fischer niet? Dat is toch de allerbeste speler ooit?

Opleidingsgeld: 1,3 miljoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:

Is te goed voor dit soort potjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:

Omdat er al 11 spelers van Ajax op het veld staan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:

Goed genoeg is oud genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:51 schreef Stiggie het volgende:
Fischer is een enorme baas maar moet je rustig brengen

Jajaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je handmatig topic refreshen

Ik die van Sanaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, ik ga dat kapsel van Falkenburg nemen.

quote:
 grapjas. Hoeveel wedstrijden heb je gezien van hem? Faalopmerking
 grapjas. Hoeveel wedstrijden heb je gezien van hem? Faalopmerking

Ha! Gayyyyyquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

Je snapt me sarcasme niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef Stiggie het volgende:
[..]grapjas. Hoeveel wedstrijden heb je gezien van hem? Faalopmerking

Heb ik alquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

Jawel, hoewel ze me vaak Gers Pardoel noemen. Een minder complimentquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet het goed bij de chicks ofniet?

Denk Feyenoord-Kievquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef Stiggie het volgende:
Ajax gaat nog wel scoren. Zijn heer en meester

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |