Als ze verliezen win je geld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, best logisch eigenlijk. Alleen ik wil niet inzetten tegen m'n eigen ploeg want dan zit ik met zo'n dubbel gevoel te kijken.
Manolev fanhyve jongenquote:
Dekte ver weg van Beerens waardoor altidore aanspeelbaar was en daarna te weinig meelopen met Beerens ondanks voorsprong waardoor Beerens die kans kreeg...quote:
Heeft nog niks laten zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lukoki de allerbeste flankspeler ooit op aarde
trollquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:
Nu roept niemand dat ik zit te trollen dat ajax met 1-2 zou gaan verliezen vandaag. Whahahahahha
Ze moeten nog een half uurquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:
Nu roept niemand dat ik zit te trollen dat ajax met 1-2 zou gaan verliezen vandaag. Whahahahahha
Ajax-fanboys die iedereen vinden trollenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Bangarang het volgende:
Ja lijkt me best reëel inderdaad. Handicap doe ik nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:49 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Doe voor volgende week ook maar NAC- Twente een 2. Eventueel met handicap
Vertrouwen nu benschop weg is naar bres.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:49 schreef Toekito het volgende:
Altidore is ook wel aardige spits hoor.
Schijnt dat hij meedeed tegen PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom speelt Fischer niet? Dat is toch de allerbeste speler ooit?
Opleidingsgeld: 1,3 miljoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is te goed voor dit soort potjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Omdat er al 11 spelers van Ajax op het veld staan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goed genoeg is oud genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:51 schreef Stiggie het volgende:
Fischer is een enorme baas maar moet je rustig brengen
Jajaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je handmatig topic refreshen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |