Dooreten jij!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is dit man, ik ben 5 minuten te laat omdat ik met het eten bezig was en dan gewoon 1-2![]()
De TT zou een hint kunnen zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk ff basketbal. Wat is de stand GGMM?
Haha heb op alle wedstrijden gewed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je wint toch pas als het zo blijft?![]()
Nog 40 minuten hoor.
Oh dat is best knap danquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Haha heb op alle wedstrijden gewed.
Twente wint. Twente wint eerste helft en tweede helft.
Vitesse-ado gelijk
Utrecht-feyenoord feyenoord
Dat hebben veel meer spelers.. Kijk het eerst een seizoen aan johquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
Wat nou Sana miskoopdoet het goed voor zijn eerste game. En hij was maar paar eu
De eu is in de maand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
Wat nou Sana miskoopdoet het goed voor zijn eerste game. En hij was maar paar eu
Wees eerlijk, hij speelt leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hebben veel meer spelers.. Kijk het eerst een seizoen aan joh
Vrij standaard. Twente wint heel vaak thuis van groningen, ado-vitesse eindigt vrijwel altijd gelijk en utrecht is bagger.quote:
Zonder een minuut te spelen was het al een miskoop, dan krijg je datquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Paxcon het volgende:
Sana geeft 1 hakje en is gelijk een wereldspeler
Manolev ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
Tja, best logisch eigenlijk. Alleen ik wil niet inzetten tegen m'n eigen ploeg want dan zit ik met zo'n dubbel gevoel te kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Vrij standaard. Twente wint heel vaak thuis van groningen, ado-vitesse eindigt vrijwel altijd gelijk en utrecht is bagger.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:46 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Dit maakt tenminste wel de eerste helft goed, viel bijna in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |