SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar die zoeken hun AZ shirt, ze hadden net weer het Ajax shirt aangedaan![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAA.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
hahahahahahahahahahahaMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ajax gaat gewoon winnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een sneue vertoning is dit zeg
Stuk of 6 titelkandidaten dit jaar. Wordt leuk![]()
HAAAAAAAAAHAHAHAHAHA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sana de verlosser![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een sneue vertoning is dit zeg
Stuk of 6 titelkandidaten dit jaar. Wordt leuk
Verder dan Feyenoord kom ik niet hoor.![]()
Die Vermeer gaat ook veel te snel op zijn knieen (bij de eerste goal). Deed hij bij psv ook al.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hahahah + twentequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
6?
Verder dan Feyenoord kom ik niet hoor.![]()
Toen hielden ze het doel nog Schönequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haal Schöne eruit en de verdediging stort in elkaar.
Dan is er iets mis.![]()
Maar Ajax blijft wel gewoon goed voetballen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo4kant zei: Juich niet te vroeg.. PSV kwam ook snel voor gister.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En allemaal lachen omdat PSV laatste stond. Dalijk staan ze nog boven Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo4kant zei: Juich niet te vroeg.. PSV kwam ook snel voor gister.![]()
![]()
Cillissenquote:![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Je moet je eigen tegeltjeslijn beginnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo4kant zei: Juich niet te vroeg.. PSV kwam ook snel voor gister.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok vooruit. Alleen omdat er voor de rest geen concurrentie is.![]()
![]()
Ook cillissen is gewoon eigen jeugd daar hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die jonge keeper die jullie voor 4 miljoen () hebben gekocht
Zou wel grappig zijn jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En allemaal lachen omdat PSV laatste stond. Dalijk staan ze nog boven Ajax![]()
Lekker begin van het seizoen. Pffffff 1ste helft zo prima en dan nu 1-2, logisch
2 spelers als nog weg en de linksbuiten komt misschien toch niet
Fuckkkkk![]()
dik oogquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom werd Schöne gewisseld eigenlijk?Niemand houdt mij tegen![]()
Blessurequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom werd Schöne gewisseld eigenlijk?The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
3 punten los vanaf dag 1. Het kan een gaaf jaar worden.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik kijk ff basketbal. Wat is de stand GGMM?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Wat is dit man, ik ben 5 minuten te laat omdat ik met het eten bezig was en dan gewoon 1-2![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk ff basketbal. Wat is de stand GGMM?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dooreten jij!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is dit man, ik ben 5 minuten te laat omdat ik met het eten bezig was en dan gewoon 1-2![]()
![]()
De TT zou een hint kunnen zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk ff basketbal. Wat is de stand GGMM?![]()
Wat een epische kapsel heeft die vent zeg goffertomme
Haha heb op alle wedstrijden gewed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je wint toch pas als het zo blijft?![]()
Nog 40 minuten hoor.
Twente wint. Twente wint eerste helft en tweede helft.
Vitesse-ado gelijk
Utrecht-feyenoord feyenoord![]()
Wat nou Sana miskoopdoet het goed voor zijn eerste game. En hij was maar paar eu
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Oh dat is best knap danquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Haha heb op alle wedstrijden gewed.
Twente wint. Twente wint eerste helft en tweede helft.
Vitesse-ado gelijk
Utrecht-feyenoord feyenoord![]()
![]()
Dat hebben veel meer spelers.. Kijk het eerst een seizoen aan johquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
Wat nou Sana miskoopdoet het goed voor zijn eerste game. En hij was maar paar eu
![]()
De eu is in de maand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Stiggie het volgende:
![]()
Wees eerlijk, hij speelt leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hebben veel meer spelers.. Kijk het eerst een seizoen aan joh
Bijna 1-3![]()
![]()
Vrij standaard. Twente wint heel vaak thuis van groningen, ado-vitesse eindigt vrijwel altijd gelijk en utrecht is bagger.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: