SEKUR WETUHquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef alors het volgende:
Zij heeft ook zoiets schreeuwerigs, die bronzen.
Mart hoort Ria nog steeds hijgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij hoor ik mijn dromen nog steeds Chariot of Fire.
Epke op de bee bee ceequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef Redefine het volgende:
Zeilen is best leuk, maar nu zou ik eigenlijk wat andere sporten aan bod willen zien. Niet echt boeiend die twee.
Klopt jaquote:
Ze zullen wel op deze manier naar de andere boten moeten schreeuwen de hele dag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef alors het volgende:
Zij heeft ook zoiets schreeuwerigs, die bronzen.
Om niet te klagen?quote:
Nee om toch het topicnummer op te hogen terwijl het al een jaar automatisch gaat en het er nog bijstaat ookquote:
Tja, je hebt van die mensen hequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nee om toch het topicnummer op te hogen terwijl het al een jaar automatisch gaat en het er nog bijstaat ook
Iemand moest het doen hequote:
Humberto Tan laat hem zijn nek breken en neemt zijn plaats als gastheer over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me een behoorlijke uitdaging.
Al op ES gezien?quote:
Je houdt niet zo van croudsurfing ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Karina het volgende:
Soms ben ik blij dat ik nooit goud zal winnen bij wat voor sport dan ook.
Echt?quote:
Gewoon zeggen dat je een afspraak hebt, dan mag je van Mart wegblijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Karina het volgende:
Soms ben ik blij dat ik nooit goud zal winnen bij wat voor sport dan ook.
Sowieso is de vormgeving van de BBC altijd top. Ze hebben daar after effects al ontdekt ipv Moviemakerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja schitterend, sowieso hebben ze echt een bazenprogramma daar
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:11 schreef marcodej het volgende:
"Een traan. U weet wel, zo'n lastig ding wat uit het hoekje van je oog komt."
Dit is zo slecht dat ik er spontaan ook van ga jankenquote:
Sanchez huilde goed hard trouwensquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De spelen van de traan. Waar is Komova?
Alsof iemand probeert een vrolijk liedje te zingen en ondertussen een hete pook in z'n achterste wordt geschoven terwijl de opnameband nog steeds loopt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is zo slecht dat ik er spontaan ook van ga janken
Ik kon me niet inhoudenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof iemand probeert een vrolijk liedje te zingen en ondertussen een hete pook in z'n achterste wordt geschoven terwijl de opnameband nog steeds loopt.
Snelwandelen is om te jankenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef marcodej het volgende:
Iemand die zich een flauwte snelwandelt is dus een huiler?
Die is ook om te janken jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit een pauper lied
en waarom geen Komova in die rubriek?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof iemand probeert een vrolijk liedje te zingen en ondertussen een hete pook in z'n achterste wordt geschoven terwijl de opnameband nog steeds loopt.
Ik vind het resultaat primaquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje onzin stukje inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef marcodej het volgende:
Iemand die zich een flauwte snelwandelt is dus een huiler?
Geen beelden van Anky in dat filmpjequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Huilen mag dus weer
Gewoon het incident met Flier goedpraten
Minder bal dan van Assquote:
1988quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers verslaan het totaalspel van de Nederlanders altijd. 1974 2-1 en 2012 2-1
Dan duurt het tot half drie vannacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit een pauper lied
en waarom geen Komova in die rubriek?
2004quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
2002 was ook wel lachen met Duitsland in de poule
Lijkt wel snelwandelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:15 schreef Redefine het volgende:
Ah leuk de regels zijn er niet helemaal duidelijk over.
Zeker hetzelfde het telt alleen als het met het blote oog te zien isquote:
Wel dom van verloren hoor. Al was Nederland toen echt heel matig. Advocaat vind ik dan ook een beperkte coachquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pardon ja. Goed om kunnen lachenTsjechie was toen wel erg goed trouwens
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Advocaat vind ik dan ook een beperkte coach
oneenschquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
Echt wat een verschrikkelijke bal die coach
Een wereld van verschil met Lammers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
Echt wat een verschrikkelijke bal die coach
Het is gewoon niks dat nummer. Typisch zo'n nummer dat mensen leuk vinden omdat anderen het leuk vinden. Tot ze ontdekken dat dit voor iedereen geldt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef alors het volgende:
[..]lotgenoot, en het gaat kapotgehyped worden
Het Ek van dé wissel...quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel dom van verloren hoor. Al was Nederland toen echt heel matig. Advocaat vind ik dan ook een beperkte coach
Tja, ik ben het niet eens met de keuzes van onze superiors. Maar ja, ik mag me weer een jaar kwellen in het stadionquote:
6 jaar lang de domste wissel ooitquote:
Welk nummer? Die van de Handsome Poets?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het is gewoon niks dat nummer. Typisch zo'n nummer dat mensen leuk vinden omdat anderen het leuk vinden. Tot ze ontdekken dat dit voor iedereen geldt.
Welke wissel was 2 jaar geleden nog dommer?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 jaar lang de domste wissel ooit
Ja en dan alle dj's die het allemaal zelf hebben ontdekt en het dus ook anderen op moeten dringen, want dan is het een hit omdat zij het draaienquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het is gewoon niks dat nummer. Typisch zo'n nummer dat mensen leuk vinden omdat anderen het leuk vinden. Tot ze ontdekken dat dit voor iedereen geldt.
dat is je huis opmeten met oma greet.quote:
En toen kwam Bommel voor Van der Vaart of zo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 jaar lang de domste wissel ooit
Die van binnen naar binnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke wissel was 2 jaar geleden nog dommer?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van binnen naar binnen.
Binnen naar binnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En toen kwam Bommel voor Van der Vaart of zo?
Hasselbaink als rechtsbuiten was ook vrij erg, maar dat is nog langer geleden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van binnen naar binnen.
en zo hoort hetquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:20 schreef marcodej het volgende:
Ranomi duidelijk niet onder de indruk van Mart.
naomi op de cover natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:19 schreef chufi het volgende:
Als iemand het wil lezen.. de regels van 2011
Het ergste zit er op!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:20 schreef marcodej het volgende:
Topwijf.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:20 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dan alle dj's die het allemaal zelf hebben ontdekt en het dus ook anderen op moeten dringen, want dan is het een hit omdat zij het draaien
die voorbij kwam met 'de traan'quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welk nummer? Die van de Handsome Poets?
top10 misschienquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:22 schreef Cee het volgende:
Maken we eigenlijk nog een beetje een kans bij Mountainbiken morgen?
Niet echtquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:22 schreef Cee het volgende:
Ja, Voorting doet ook mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:22 schreef Cee het volgende:
Met de gescheurde kruisbanden.quote:
Topscorer Waterpolo OS 2008. Gouden medaillewinnaar Waterpolo OS 2008.quote:
Haar naam is tijdens de vorige Spelen wel 980x gevallen. Zo zie je maar hoe snel sommige mensen vergetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef alors het volgende:
Welke sport dan, of paralympics ofzo? zij zegt me niks. ah ja daar komt de aap uit de mouw.
oh nevermind
Het is weer eens wat anders dan een fiets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:24 schreef Karina het volgende:
Heeft ze nou die medaille van die ouwe baas gepikt?
Ja ze probeert nu nederland te chanterenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:24 schreef Karina het volgende:
Heeft ze nou die medaille van die ouwe baas gepikt?
Ik weet geen enkele naam van de roeivrouwen 8 dat brons won.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haar naam is tijdens de vorige Spelen wel 980x gevallen. Zo zie je maar hoe snel sommige mensen vergeten
Ah, ja. Waterpolo is niet bepaald mijn sport.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Topscorer Waterpolo OS 2008. Gouden medaillewinnaar Waterpolo OS 2008.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:25 schreef henkde_j het volgende:
Maar dan moet hij wel z'n erfenis afstaan!
Dat is wel iets anders dan eigenhandig er goud verdienenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet geen enkele naam van de roeivrouwen 8 dat brons won.
Maar als Mart dat zegt, dan kent zogenaamd iedereen ze.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Topscorer Waterpolo OS 2008. Gouden medaillewinnaar Waterpolo OS 2008.
Dat neefje denkt, mooi kan ik hem nog een keer verkopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Vortink kon het niet echt schelen blijkbaar ... Nu krijgt ie hem terig en over 2 jaar heeft dat neefje hem weer ...
In 2008 kende iedereen haar. Maar het Nederlandse Oranjepubliek heeft een uitermate kort geheugen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef bfx het volgende:
[..]
Maar als Mart dat zegt, dan kent zogenaamd iedereen ze.
Dat neefje lacht zich dood.... die kan hem nu nog een keer verpatsen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Vortink kon het niet echt schelen blijkbaar ... Nu krijgt ie hem terig en over 2 jaar heeft dat neefje hem weer ...
Dat dus ... Die jeugd van tegenwoordig ...quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat neefje denkt, mooi kan ik hem nog een keer verkopen.
En Mart weet datquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
In 2008 kende iedereen haar. Maar het Nederlandse Oranjepubliek heeft een uitermate kort geheugen.
Sowieso zegt het heel veel over die neef, dat je een Olympische medaille van je oom kwijtraakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Die jeugd van tegenwoordig ...
Inderdaad. Dat is absoluut het geval.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
In 2008 kende iedereen haar. Maar het Nederlandse Oranjepubliek heeft een uitermate kort geheugen.
Straks lekker gek doen in het HHH. Met Humberto in stereo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loesoe met de zilveren medaille om me nek.
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het waterpolo in 2008 helemaal niet gevolgd heb. Voor deze spelen was ik de gouden medaille alweer vergeten, terwijl ik alle medailles vanaf 2000 verder uit m'n hoofd weetquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
NED1 20.20 London Early Night 12-08-2012quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef Maver24 het volgende:
Morgenavond nog een keer mart of is dit de laatste aflevering
nooit meer mart in een avondshow ?
Vooral de dressuur heb je uitgebreid nog een keer gekeken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het waterpolo in 2008 helemaal niet gevolgd heb. Voor deze spelen was ik de gouden medaille alweer vergeten, terwijl ik alle medailles vanaf 2000 verder uit m'n hoofd weet
Hij krijgt een eigen talkshow.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben inderdaad geen fan, maar kan me wel alle medailles ervan herinneren. Anky is een grote mevrouw.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral de dressuur heb je uitgebreid nog een keer gekeken.
Alle judo, roei, schiet en badminton-medailles herinner je je nog ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het waterpolo in 2008 helemaal niet gevolgd heb. Voor deze spelen was ik de gouden medaille alweer vergeten, terwijl ik alle medailles vanaf 2000 verder uit m'n hoofd weet
20.20 nog n keertje als t goed is. En DeMart is nog lang niet weg. Er is nog niets definitief met omroep max. Van Mart zijn we voorlopig niet afquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef Maver24 het volgende:
Vaker dan menigeen hier lief isquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
met kees jansma toch?
maar de vraag is dan, hoeveel en hoevaak
Natuurlijk, maar het was eigenlijk de hint naar die andere kwaliteitsport. Snelwandelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan, maar kan me wel alle medailles ervan herinneren. Anky is een grote mevrouw.
Opvallend. Het was toch wel 1 van de opmerkelijkste Nederlandse teamsportmedailles van de laatste paar spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt erg geloofwaardig over idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Opvallend. Het was toch wel 1 van de opmerkelijkste Nederlandse teamsportmedailles van de laatste paar spelen.
quote:
Judo zeker wel, Mia Audina vond ik persoonlijk een van de mooiste en Wietse van Alten was me ook wel bijgebleven. Roeien is inderdaad een van de lastigere wat betreft mijn geheugen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alle judo, roei, schiet en badminton-medailles herinner je je nog ja?
Koos is bijna 80!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef Karina het volgende:
Waarom laten ze zomaar opeens worstelen zien?
Dat is de running kek voor Koos Posthuma.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef Karina het volgende:
Waarom laten ze zomaar opeens worstelen zien?
Helaas heeft Nederland daar geen medaille in behaald.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het was eigenlijk de hint naar die andere kwaliteitsport. Snelwandelen
En de handboog-medaille?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Judo zeker wel, Mia Audina vond ik persoonlijk een van de mooiste en Wietse van Alten was me ook wel bijgebleven. Roeien is inderdaad een van de lastigere wat betreft mijn geheugen.
Ik was even elders.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is de running kek voor Koos Posthuma.
Klopt, het is ook niet logischquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Opvallend. Het was toch wel 1 van de opmerkelijkste Nederlandse teamsportmedailles van de laatste paar spelen.
Dat was Wietse toch?quote:
Yep Wietse.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was Wietse toch?
Die kwam uit m'n durrrrp, hebben we 'm met z'n allen gehuldigd bij 't gemeentehuis.
Misschien is een permanent GPS-signaal wel wat voor Mart.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:33 schreef Redefine het volgende:
Wordt toch lastig straks hoor, weten we niet meer waar Usain is.
Mia Audina was de kutste. Die had al een matige conditie en besloot voor de finale nog een kwartfinale in het dubbelspel voluit te gaan spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Judo zeker wel, Mia Audina vond ik persoonlijk een van de mooiste en Wietse van Alten was me ook wel bijgebleven. Roeien is inderdaad een van de lastigere wat betreft mijn geheugen.
Dat was idd Wietsequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was Wietse toch?
Die kwam uit m'n durrrrp, hebben we 'm met z'n allen gehuldigd bij 't gemeentehuis.
Is die in Gesink al ingepland?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Misschien is een permanent GPS-signaal wel wat voor Mart.
We weten ook al een paar weken niet meer waar Johnny isquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:33 schreef Redefine het volgende:
Wordt toch lastig straks hoor, weten we niet meer waar Usain is.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef Malahide het volgende:
Als we het over zwetende zeekoeien hebben denk ik toch in eerste instantie aan Mart. Na een portje Grieks-Romeins met Ria.
Dat was inderdaad niet handig neequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mia Audina was de kutste. Die had al een matige conditie en besloot voor de finale nog een kwartfinale in het dubbelspel voluit te gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |