SEKUR WETUHquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef alors het volgende:
Zij heeft ook zoiets schreeuwerigs, die bronzen.
Mart hoort Ria nog steeds hijgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij hoor ik mijn dromen nog steeds Chariot of Fire.
Epke op de bee bee ceequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef Redefine het volgende:
Zeilen is best leuk, maar nu zou ik eigenlijk wat andere sporten aan bod willen zien. Niet echt boeiend die twee.
Klopt jaquote:
Ze zullen wel op deze manier naar de andere boten moeten schreeuwen de hele dag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef alors het volgende:
Zij heeft ook zoiets schreeuwerigs, die bronzen.
Om niet te klagen?quote:
Nee om toch het topicnummer op te hogen terwijl het al een jaar automatisch gaat en het er nog bijstaat ookquote:
Tja, je hebt van die mensen hequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nee om toch het topicnummer op te hogen terwijl het al een jaar automatisch gaat en het er nog bijstaat ook
Iemand moest het doen hequote:
Humberto Tan laat hem zijn nek breken en neemt zijn plaats als gastheer over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me een behoorlijke uitdaging.
Al op ES gezien?quote:
Je houdt niet zo van croudsurfing ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Karina het volgende:
Soms ben ik blij dat ik nooit goud zal winnen bij wat voor sport dan ook.
Echt?quote:
Gewoon zeggen dat je een afspraak hebt, dan mag je van Mart wegblijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Karina het volgende:
Soms ben ik blij dat ik nooit goud zal winnen bij wat voor sport dan ook.
Sowieso is de vormgeving van de BBC altijd top. Ze hebben daar after effects al ontdekt ipv Moviemakerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja schitterend, sowieso hebben ze echt een bazenprogramma daar
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:11 schreef marcodej het volgende:
"Een traan. U weet wel, zo'n lastig ding wat uit het hoekje van je oog komt."
Dit is zo slecht dat ik er spontaan ook van ga jankenquote:
Sanchez huilde goed hard trouwensquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De spelen van de traan. Waar is Komova?
Alsof iemand probeert een vrolijk liedje te zingen en ondertussen een hete pook in z'n achterste wordt geschoven terwijl de opnameband nog steeds loopt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is zo slecht dat ik er spontaan ook van ga janken
Ik kon me niet inhoudenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof iemand probeert een vrolijk liedje te zingen en ondertussen een hete pook in z'n achterste wordt geschoven terwijl de opnameband nog steeds loopt.
Snelwandelen is om te jankenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef marcodej het volgende:
Iemand die zich een flauwte snelwandelt is dus een huiler?
Die is ook om te janken jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit een pauper lied
en waarom geen Komova in die rubriek?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof iemand probeert een vrolijk liedje te zingen en ondertussen een hete pook in z'n achterste wordt geschoven terwijl de opnameband nog steeds loopt.
Ik vind het resultaat primaquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje onzin stukje inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef marcodej het volgende:
Iemand die zich een flauwte snelwandelt is dus een huiler?
Geen beelden van Anky in dat filmpjequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Huilen mag dus weer
Gewoon het incident met Flier goedpraten
Minder bal dan van Assquote:
1988quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers verslaan het totaalspel van de Nederlanders altijd. 1974 2-1 en 2012 2-1
Dan duurt het tot half drie vannacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit een pauper lied
en waarom geen Komova in die rubriek?
2004quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
2002 was ook wel lachen met Duitsland in de poule
Lijkt wel snelwandelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:15 schreef Redefine het volgende:
Ah leuk de regels zijn er niet helemaal duidelijk over.
Zeker hetzelfde het telt alleen als het met het blote oog te zien isquote:
Wel dom van verloren hoor. Al was Nederland toen echt heel matig. Advocaat vind ik dan ook een beperkte coachquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pardon ja. Goed om kunnen lachenTsjechie was toen wel erg goed trouwens
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Advocaat vind ik dan ook een beperkte coach
oneenschquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
Echt wat een verschrikkelijke bal die coach
Een wereld van verschil met Lammers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
Echt wat een verschrikkelijke bal die coach
Het is gewoon niks dat nummer. Typisch zo'n nummer dat mensen leuk vinden omdat anderen het leuk vinden. Tot ze ontdekken dat dit voor iedereen geldt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef alors het volgende:
[..]lotgenoot, en het gaat kapotgehyped worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |