SEKUR WETUHquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef alors het volgende:
Zij heeft ook zoiets schreeuwerigs, die bronzen.
Mart hoort Ria nog steeds hijgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij hoor ik mijn dromen nog steeds Chariot of Fire.
Epke op de bee bee ceequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef Redefine het volgende:
Zeilen is best leuk, maar nu zou ik eigenlijk wat andere sporten aan bod willen zien. Niet echt boeiend die twee.
Klopt jaquote:
Ze zullen wel op deze manier naar de andere boten moeten schreeuwen de hele dag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef alors het volgende:
Zij heeft ook zoiets schreeuwerigs, die bronzen.
Om niet te klagen?quote:
Nee om toch het topicnummer op te hogen terwijl het al een jaar automatisch gaat en het er nog bijstaat ookquote:
Tja, je hebt van die mensen hequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nee om toch het topicnummer op te hogen terwijl het al een jaar automatisch gaat en het er nog bijstaat ook
Iemand moest het doen hequote:
Humberto Tan laat hem zijn nek breken en neemt zijn plaats als gastheer over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me een behoorlijke uitdaging.
Al op ES gezien?quote:
Je houdt niet zo van croudsurfing ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Karina het volgende:
Soms ben ik blij dat ik nooit goud zal winnen bij wat voor sport dan ook.
Echt?quote:
Gewoon zeggen dat je een afspraak hebt, dan mag je van Mart wegblijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Karina het volgende:
Soms ben ik blij dat ik nooit goud zal winnen bij wat voor sport dan ook.
Sowieso is de vormgeving van de BBC altijd top. Ze hebben daar after effects al ontdekt ipv Moviemakerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja schitterend, sowieso hebben ze echt een bazenprogramma daar
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:11 schreef marcodej het volgende:
"Een traan. U weet wel, zo'n lastig ding wat uit het hoekje van je oog komt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |