Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:06 schreef Gitank2 het volgende:
Er zijn wel een aantal Duitsers waarvan ik het niet erg zou vinden als ze homo waren.
Pavlov reactiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:06 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Hehe, al die Hollanders gaan dat ook echt zingen terwijl ze naast Duitsers zitten
Sorry, ik zag pas vet laat dat ik de lapo hadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Volgende x snel nieuwe topic , kom op jongens!
Zoals?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige regels in het hockey vind ik zo gaar eigenlijk..
Ow. Wie zie je allemaal zitten danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:06 schreef Gitank2 het volgende:
Er zijn wel een aantal Duitsers waarvan ik het niet erg zou vinden als ze homo waren.
Zoals?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige regels in het hockey vind ik zo gaar eigenlijk..
Ik stem voor Berlijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Guard het volgende:
Kunnen we alvast een plek bepalen waar het standbeeld van Stockmann komt te staan bij goud?
Steekpass en dan liggend de 1-2 binnenschuiven. ala 88quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"The Naughty seats", zoals de BBC commentatoren het noemden
Brittenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"The Naughty seats", zoals de BBC commentatoren het noemden
De via-shootquote:
Praat niemand meer over straks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers zijn éigenlijk wel beter..
Waren wij ook wel eens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rammstein <3quote:
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wacht maar tot de Amerikanen zich erin mengen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Friedrich, Ballack, Otto, Timo Glock en vast nog wel een paar die ik nu vergayt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow. Wie zie je allemaal zitten dan
quote:
Volgens Eddy waren de Belgen ook beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vast wel ergens in, maar niet in deze wedstrijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens maar de bal is rond. 11 tegen 11. SC is zo geregeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens maar de bal is rond. 11 tegen 11. SC is zo geregeld.
Field hockey is geen sport voor echte Amerikanen, allen vrouwen doen dat daarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Amerikanen zich erin mengen.
Doet er niet toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee die was net terugquote:
Hoe kregen ze die SC? Voetje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die 1-1 was gewoon verdiend
Klopt absoluut. Het verschil is ook miniem, dan kan het in hokkie alle kanten op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens maar de bal is rond. 11 tegen 11. SC is zo geregeld.
En als Eddy het zegt is het waarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Sasman het volgende:
[..]
Volgens Eddy waren de Belgen ook beter.
En gras is blauwquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Gitank2 het volgende:
Zo'n groene kaart vind ik wel maf, groen associeer je toch eerder met positieve dingen itt tot een rode kaart/gele kaart.
Gewoon zwarte kaart invoerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Gitank2 het volgende:
Zo'n groene kaart vind ik wel maf, groen associeer je toch eerder met positieve dingen itt tot een rode kaart/gele kaart.
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lemans24 het volgende:
Die tijdstraf bij een gele kaart, dat MOET gewoon in het voetbal. Nu zijn kaarten zo zinloos.
Voetbal vind ik dan ook een kutsport, buiten de EK/WK om...
Amerikanen rennen met een ovale bal over een paar lijntjes...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Field hockey is geen sport voor echte Amerikanen, allen vrouwen doen dat daar
Aha bedankt voor deze informatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lemans24 het volgende:
Die tijdstraf bij een gele kaart, dat MOET gewoon in het voetbal. Nu zijn kaarten zo zinloos.
Voetballerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Gitank2 het volgende:
Een opzettelijke overtreding buiten de circel, maar het was meer een optelsom van meerdere zuigovertredingen van duitsers.quote:
Eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lemans24 het volgende:
Videoref, dát zouden ze eens bij het voetbal moeten doen. Maarja, Blatterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lemans24 het volgende:
Ben jij de beschermengel van het voetbal he? Godsammequote:
Lacrosse is meer "hockeyachtig", daar fluiten ze niet voor een voetje of en een duwtjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Amerikanen rennen met een ovale bal over een paar lijntjes...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prof ben je of ben je niet. Vraag me serieus of je zo wil werken voor elkaar als er strubbelingen zijn. Zie t NL voetbal team. Ok dat zijn mannen maar daar was ook gezeik en t team verband was meteen weg.
Ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik kan t niet anders zeggen.
?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben jij de beschermengel van het voetbal he? Godsamme
Cirkel, maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Een opzettelijke overtreding buiten de circel, maar het was meer een optelsom van meerdere zuigovertredingen van duitsers.
Dan moet er eerst wel heel veel meer veranderen bij het voetbal. Dat kunnen ze echt niet aan nu.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens
Ik vind die vrije trappen in hockey ook wel iets voor voetbal.
Ingooi vervangen door neerleggen bal op de lijn en dan inschieten (of zelf meenemen) Lijkt me ook wel zorgen voor versnelling van het spel
Dat gaat niet werken. En de vrije trap mag in principe snel worden genomen, behalve als je eerst vraagt om de muur op afstand te zetten, dan moet je wachten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens
Ingooi vervangen door neerleggen bal op de lijn en dan inschieten (of zelf meenemen) Lijkt me ook wel zorgen voor versnelling van het spel
JIj vindt gele kaarten niet compleet zinloos bij voetbal? Zonder enige gevolgen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha bedankt voor deze informatie.
Heb jij met dit weer een trui aan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit weer op m'n trui te kauwen hoor, verdomme zeg
Trui? waar zit jij? Boven op de Mt Blanc?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit weer op m'n trui te kauwen hoor, verdomme zeg
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Videoref, dát zouden ze eens bij het voetbal moeten doen. Maarja, Blatter
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Trui? waar zit jij? Boven op de Mt Blanc?
Dan geef je de inschietende partij veel te veel voordeel. Met het huidige systeem kan de ingooier geen solo-actie gaan doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens
Geel is een officiële waarschuwing. Nee, dus niet zinloos.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
JIj vindt gele kaarten niet compleet zinloos bij voetbal? Zonder enige gevolgen?
Als iemand ook maar iets negatiefs over voetbal zegt ben je er als de kippen bijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet reageren verder, lekker man.
Geweldig hequote:
Ik ben het gewoon niet met hem eens, ik geef m'n mening maar dat mag blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als iemand ook maar iets negatiefs over voetbal zegt ben je er als de kippen bij
Ik vind het juist wel spanning toevoegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat die video ref heel eerlijk is, maar tering. Wat haalt dat de snelheid uit het spel
Bal kwam hoger dan de knie tegen een NL speler. mag nietquote:
Sonnemaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zeg: berenburg met wat cola.....
Je zegt enkel 'Nee'..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet met hem eens, ik geef m'n mening maar dat mag blijkbaar niet.
D'n bal!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, WAT boven kniehoogte?
De discusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
OK, dat snap ik. Maar een tijdstraf van 5 minuten op de bank zou het wel wat tastbaarder maken voor de betreffende speler. En die verontwaardigde gezichten die je dan zou zien, lijkt me prachtig!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geel is een officiële waarschuwing. Nee, dus niet zinloos.
Maar deze bal zou toch gewoon de goal in zijn gegaan? Wat kan hij er dan aan doen dat er een speler voor gaat staan?quote:
Maar ze knallen die strafcorners regelmatig in de bovenhoek van het doel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Bal kwam hoger dan de knie tegen een NL speler. mag niet
Je oma's tieten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar tot waar geldt dat? Anders worden alle reddingen van de keeper met de hand afgekeurd want die zijn allemaal boven kniehoogtequote:
tijd staat dan stil hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat die video ref heel eerlijk is, maar tering. Wat haalt dat de snelheid uit het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |