Hoe kregen ze die SC? Voetje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die 1-1 was gewoon verdiend
Klopt absoluut. Het verschil is ook miniem, dan kan het in hokkie alle kanten op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens maar de bal is rond. 11 tegen 11. SC is zo geregeld.
En als Eddy het zegt is het waarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Sasman het volgende:
[..]
Volgens Eddy waren de Belgen ook beter.
En gras is blauwquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Gitank2 het volgende:
Zo'n groene kaart vind ik wel maf, groen associeer je toch eerder met positieve dingen itt tot een rode kaart/gele kaart.
Gewoon zwarte kaart invoerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Gitank2 het volgende:
Zo'n groene kaart vind ik wel maf, groen associeer je toch eerder met positieve dingen itt tot een rode kaart/gele kaart.
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lemans24 het volgende:
Die tijdstraf bij een gele kaart, dat MOET gewoon in het voetbal. Nu zijn kaarten zo zinloos.
Voetbal vind ik dan ook een kutsport, buiten de EK/WK om...
Amerikanen rennen met een ovale bal over een paar lijntjes...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Field hockey is geen sport voor echte Amerikanen, allen vrouwen doen dat daar
Aha bedankt voor deze informatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lemans24 het volgende:
Die tijdstraf bij een gele kaart, dat MOET gewoon in het voetbal. Nu zijn kaarten zo zinloos.
Voetballerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Gitank2 het volgende:
Een opzettelijke overtreding buiten de circel, maar het was meer een optelsom van meerdere zuigovertredingen van duitsers.quote:
Eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lemans24 het volgende:
Videoref, dát zouden ze eens bij het voetbal moeten doen. Maarja, Blatterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lemans24 het volgende:
Ben jij de beschermengel van het voetbal he? Godsammequote:
Lacrosse is meer "hockeyachtig", daar fluiten ze niet voor een voetje of en een duwtjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Amerikanen rennen met een ovale bal over een paar lijntjes...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prof ben je of ben je niet. Vraag me serieus of je zo wil werken voor elkaar als er strubbelingen zijn. Zie t NL voetbal team. Ok dat zijn mannen maar daar was ook gezeik en t team verband was meteen weg.
Ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik kan t niet anders zeggen.
?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben jij de beschermengel van het voetbal he? Godsamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |