Ik ben het gewoon niet met hem eens, ik geef m'n mening maar dat mag blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als iemand ook maar iets negatiefs over voetbal zegt ben je er als de kippen bij
Ik vind het juist wel spanning toevoegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat die video ref heel eerlijk is, maar tering. Wat haalt dat de snelheid uit het spel
Bal kwam hoger dan de knie tegen een NL speler. mag nietquote:
Sonnemaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zeg: berenburg met wat cola.....
Je zegt enkel 'Nee'..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet met hem eens, ik geef m'n mening maar dat mag blijkbaar niet.
D'n bal!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, WAT boven kniehoogte?
De discusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
OK, dat snap ik. Maar een tijdstraf van 5 minuten op de bank zou het wel wat tastbaarder maken voor de betreffende speler. En die verontwaardigde gezichten die je dan zou zien, lijkt me prachtig!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geel is een officiële waarschuwing. Nee, dus niet zinloos.
Maar deze bal zou toch gewoon de goal in zijn gegaan? Wat kan hij er dan aan doen dat er een speler voor gaat staan?quote:
Maar ze knallen die strafcorners regelmatig in de bovenhoek van het doel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Bal kwam hoger dan de knie tegen een NL speler. mag niet
Je oma's tieten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |