SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 11-08-2012 20:02:18 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Top TT
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
PSV gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef mrstylo het volgende:
PSV gaat gewoon verliezen hoor.
Iedereen weet nu hoe je tegen PSV moet spelen en dat is gewoon druk zetten op onze griep verdediging.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
RKC wat doe je
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Succes verzekerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb hem ook op m'n gezicht getatoeëerd, om chicks te scoren.![]()
Pics? Soms geloof ik jou niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb hem ook op m'n gezicht getatoeëerd, om chicks te scoren.![]()
Als PSV verliest, kan dat gezeur over topfavoriet dan ook gelijk ophouden? Dat zou wel een positief gevolg zijn..![]()
Als AJax morgen(Lees: ALS(!)) AZ makkelijk verslaat, vraag ik me af wie er dan voor 1 week weer titelkanidaat no.1 is.
AFCA
Ik denk dat dat een rage gaat worden, de Strootbaas gezichtstattoo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb hem ook op m'n gezicht getatoeëerd, om chicks te scoren.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Soms vertel ik wel heel ongeloofwaardige dingen, maar zeg nou zelf; dit klinkt best aannemelijk toch?quote:![]()
Ja maar toch wil ik een foto zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms vertel ik wel heel ongeloofwaardige dingen, maar zeg nou zelf; dit klinkt best aannemelijk toch?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn manager
Maargoed Depay is de koning"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ga je nog zeggen dat ik gelijk had of wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn manager
Maargoed Depay is de koning![]()
Ik vond Mertens ook te onzichtbaar, ik had hem al op mijn lijst gezet om voor Willems te wisselen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dries bakte er niks van. Die jongen is kapitaalverlies. PSV kan hem straks hooguit slijten voor 2 miljoen en al die geinvesteerde miljoenen verdwijnen als lucht boven het stadion.![]()
Hallo ik doe even happen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef z0rz0r het volgende:
Dries bakte er niks van. Die jongen is kapitaalverlies. PSV kan hem straks hooguit slijten voor 2 miljoen en al die geinvesteerde miljoenen verdwijnen als lucht boven het stadion.![]()
Klopt ja, goffetommequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef z0rz0r het volgende:
Ik zet dit ff in OP, bij gif enzo.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
2 miljoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef z0rz0r het volgende:
![]()
Willems gaat het helemaal waarmaken denk ik dit seizoen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja want een speler verkoop je op basis van 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
op basis van deze wedstrijd zijn dit de feiten ja!![]()
Tranferwaarde bepalen op basis van één helft. Held.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
op basis van deze wedstrijd zijn dit de feiten ja!![]()
Dijksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Willems gaat het helemaal waarmaken denk ik dit seizoen.AFCA
Dat ik Drost voor EUR 700.000 heb gekocht moet echt een vlaag van verstandsverbijstering zijn geweest.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zet dit ff in OP, bij gif enzo.![]()
Nieuwe seizoen, nieuwe falers.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
/carequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ik verdomme niet inloggen op Eredivisie live Go![]()
Rond 1 uur een mail gestuurd, nog geen antwoordquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ik verdomme niet inloggen op Eredivisie live Go![]()
![]()
Bel dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rond 1 uur een mail gestuurd, nog geen antwoord
Zoiets moet gewoon voor de wedstrijden gefixed zijn.![]()
Ja, voor dat hij tegen de pers gaat roepen dat dit kampioenswedstrijd was....quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Is een landelijke storing.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bel dan.
Zoiets moet gewoon voor de wedstrijden gefixed zijn.![]()
PSV - Roda JC?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
die sparen ze voor de kampioenswedstrijd van volgende week![]()
![]()
Ajax heeft straks Assaidi en Sana voor nog minder geld dan Narsingh alleen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een rare wissel. Hij laat Narsingh ook gewoon staan![]()
![]()
Psv heeft echt geen middenveld op deze manier. Worden aan alle kanten voorbij gelopen straks. Zeker met opa v Bommel![]()
![]()
Oh ja, Advocaat kan niet wisselen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft straks Assaidi en Sana voor nog minder geld dan Narsingh alleen.![]()
![]()
Okéquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
ja. Roda de verassing van het seizoen. Met duo Malki- Nemeth![]()
Waarom elke keer Ajax erbij halen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft straks Assaidi en Sana voor nog minder geld dan Narsingh alleen.![]()
Yep. Echt een rare aankoop van PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft straks Assaidi en Sana voor nog minder geld dan Narsingh alleen.
Maar goed, die Sana moet ondanks z'n bazenkapsel ook eerst nog maar zien te slagen natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, Advocaat kan niet wisselen.![]()
![]()
Verrassing ja. Of gingen ze fikkie steken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
ja. Roda de verassing van het seizoen. Met duo Malki- Nemeth![]()
![]()
Omdat die samen met PSV de twee grote titelkandidaten zijn. Als PSV speelt zal Ajax er sowieso dus bij betrokken worden en andersom ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom elke keer Ajax erbij halen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Omdat Narsingh ook naar Ajax kon en GGMM het net over Narsingh had.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom elke keer Ajax erbij halen?![]()
Ajax heeft straks geen Anita meer, dus kom nou niet met dat soort kk vergelijkingne.AFCA
Kutzwolle“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb Broersequote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSV wint echt nog wel hoorOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog niet bij ons hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ach, in 2001 werden we ook kampioen na de 2-0 verloren openingswedstrijd tegen De Graafschap
Ik lees 3-1. Fredje en co. zijn weer als vanouds aan het schutteren?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wij hebben er nog wel één. Z'n vader heeft de CL gewonnen, dus dan moet z'n zoon ook wel heel goed zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog verdedigers ergens in de aanbieding?![]()
Fredje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik lees 3-1. Fredje en co. zijn weer als vanouds aan het schutteren?![]()
PSV heeft zo'n trage verdedigers.. En Marcelo loopt weer eens achteruit te verdedigen totdat hij op zijn luie reet a hterover duikelt, zoals altijd. Maar vooral geen verdedigers halen hoor!![]()
Ja!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een heerlijk begin van de Eredivisie![]()
![]()
Precies volgens verwachting. PSV heeft een coutnerteam en gaat het dus gewoon heel moeilijk krijgen tegen de kleine teams.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik lees 3-1. Fredje en co. zijn weer als vanouds aan het schutteren?![]()
Die wil ik ook wel in actie zien morgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben er nog wel één. Z'n vader heeft de CL gewonnen, dus dan moet z'n zoon ook wel heel goed zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Owja die vond jij goed iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben er nog wel één. Z'n vader heeft de CL gewonnen, dus dan moet z'n zoon ook wel heel goed zijn.![]()
![]()
Je hebt gelijk. Het is Vetje. Vetje Bouma.quote:
Met zijn kompaan Marcelo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:57 schreef Breekfast het volgende:
Heerlijk begin van de competitie dit![]()
![]()
![]()
Het doet Sneijder en Broerse duidelijk goed dat ik ze heb opgesteld, ze laten gelijk zien wat ze allemaal kunnen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Alleen hijzelf denk ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman
Wie zei ookalweer dat strootman de beste was?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax doet het dan toch beter. Die zetten een sterk defensief blok in de defensie, waar psv het voor de defensie probeert. Ajax speelt maar met 1 VM, waardoor ze niet te veel creativiteit inleveren. Als bij psv dan blijkt dat het verdedigende middenveldblok niet functioneert en aan alle kanten overlopen wordt, blijkt maar weer hoe zwak die defensie is!![]()
Je ziet wel duidelijk niveauverschil tussen Bommel en de rest van PSV. Bommel leg de passjes allemaal toch net iets preciezer neer![]()
Hahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een hakje geven op de tegenstander
Sowieso hakjes lopen proberen als je 3-1 achterstaat.Wel iets voor Strootman i guess.
![]()
geen psv supporter meer?quote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:58 schreef Grifte het volgende:
Strootman over Clasie & Anita oproepen![]()
Hee Geo. Alles kids, 3-1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
Blinde kutscheids heeft er ook geen kijk op.![]()
![]()
Yep, maar vooral lekker blijven volhouden dat hij beter is dan Anita en Clasie iedereenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaWel iets voor Strootman i guess.
![]()
Echt onbegrijpelijk..![]()
Plus twee dezelfde middenvelders in de vorm van Grindtegelkop en Opa Bommel. 1 gaat er dan altijd falen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies volgens verwachting. PSV heeft een coutnerteam en gaat het dus gewoon heel moeilijk krijgen tegen de kleine teams.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En dan is die kansloze Strootman ook nog eens door Van Gaal bij het Nederlands Elftal geselecteerd. Die mag nog eens achter zijn hoofd gaan krabbelen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Het hakje was technisch wel volmaaktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een hakje geven op de tegenstander
Sowieso hakjes lopen proberen als je 3-1 achterstaat.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Precies. En als ze nou nog extra zouden helpen in de verdediging denk je misschiend at ze weinig doelpunten tegenkrijgen. Maar Marcelo en Bouma staan garant voor tegengoals.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus twee dezelfde middenvelders in de vorm van Grindtegelkop en Opa Bommel. 1 gaat er dan altijd falen.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:00 schreef muzas het volgende:
Extra concerten Guus Meeuwis om nieuwe verdedigers te kunnen bekostigen?![]()
![]()
AFCA!![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:00 schreef muzas het volgende:
Extra concerten Guus Meeuwis om nieuwe verdedigers te kunnen bekostigen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:00 schreef Toekito het volgende:
Roda presteert ook naar behoren zie ikIk vind het prima zo
![]()
![]()
Zo mogen we het horenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee zit me te ergeren pffff
Na de 2-1 dacht ik komt wel goed, maar nu pfffff![]()
Mwah, niet te veel waarde hechten aan een overwinning tegen een degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
RKC gaat weer meedoen voor linkerrijtje?![]()
quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Even hopen dat RKC Ajax en AZ ook thuis verslaat
zal wel niet
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mwah, niet te veel waarde hechten aan een overwinning tegen een degradatiekandidaat.
Feyenoord Rotterdam![]()
Als er nog een doelpunt valt kijkt hij net als Van Gaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Iemand die weet hoeveel het staat?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal wel niet![]()
![]()
Ja, de 2 meest ergerlijke personen in het voetbal, ooit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha die Willy en Réne van de Kerckhoff![]()
0 - 1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
Iemand die weet hoeveel het staat?![]()
![]()
Joh, je weet hoe dat komt toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal wel niet![]()
Even een printscreentje van maken straks.quote:
#Ikdoehetopdefeyenoordermodusdieprintscreensgaatmakenvanfeyenoordopkopnawinsttegenrodajc![]()
Ook onbegrijpelijk hoe de PSV-spelers proberen met hakballetjes proberen hun mannetje weg te sturen, alsof je flink voorstaat
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
quote:jammer, ik had gehoopt dat Roda voor zou staan. Dat kunstgras in Zwolle
die moeten maar snel weer jupiler spelen.
RvP; Feyenoord
Maar vorige week Ajax wegspelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is ultraslecht [ afbeelding ]Heel raar dit.
![]()
Euh, nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is ultraslecht [ afbeelding ]
Counter-ploeg.
Is ook al 200 keer gezegd voordat de competitie begon..![]()
Zwolle speelt uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]jammer, ik had gehoopt dat Roda voor zou staan. Dat kunstgras in Zwolle
Roda speelt thuis. Vervelend dat kunstgras in zwolle idd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
![]()
Tja Ajax miste al hun goeie spelers, dan krijg je dat he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar vorige week Ajax wegspelenHeel raar dit.
![]()
![]()
Ajax speelde met jeugdopleidingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AFCA!![]()
PSV heeft de hakjes nog niet helemaal onder de knie.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Counterploeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
begroting psv: 58 miljoen
begroting rkc: 4,7 miljoen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
zoals?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja Ajax miste al hun goeie spelers, dan krijg je dat he.![]()
Ten eerste speelt Zwolle uit, en ten tweede horen ze in de Eredivisie thuisquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
![]()
![]()
Dat hakballetje van Strootman daarnet
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
DICKYYY LAAT JE KOP EENS ZIEN!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Zouden ze straks de bus al opwachten?AFCA!![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef eight het volgende:
begroting rkc: 4,7 miljoenWat een drama wat PSV laat zien.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Begroting zegt niks tegenwoordig, laatste van de premier league heeft al meer dan PSV.. Terwijl ze hier gewoon degraderenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef eight het volgende:
begroting rkc: 4,7 miljoen![]()
Hoezo raar? Dit is toch altijd zo bij psvquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Eriksen ok, Boerrigter is al heel lang weg en die andere 2 goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen, Boerrigter, Crack, Boilesen![]()
![]()
Maakt mij niet uit of zwolle uit of thuis speelt. Dat kunstgras is daar gewoon poep.RvP; Feyenoord
Dat is al lang weg, dus daar kun je nog niets over zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
Roda speelt thuis. Vervelend dat kunstgras in zwolle idd!![]()
Geld kwijt, wijf verloren, alles naar de klote, seizoenskaarten gratisquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Zouden ze straks de bus al opwachten?![]()
![]()
Dat ligt er niet meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Maakt mij niet uit of zwolle uit of thuis speelt. Dat kunstgras is daar gewoon poep.![]()
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begroting zegt niks tegenwoordig, laatste van de premier league heeft al meer dan PSV.. Terwijl ze hier gewoon degraderen
wat![]()
![]()
stadionverbod.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geld kwijt, wijf verloren, alles naar de klote, seizoenskaarten gratisAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Eriksen, Sulejmani, Boilesen en Boerrigter. Van der Wiel en Sana zijn geen basis spelers maar die zijn ook beter dan wat er op het veld stond.quote:![]()
Ze hebben nieuw kunstgras volgens mij. Geen idee of het beter is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Maakt mij niet uit of zwolle uit of thuis speelt. Dat kunstgras is daar gewoon poep.![]()
Je vergat: ''stadionverbod''quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geld kwijt, wijf verloren, alles naar de klote, seizoenskaarten gratis
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn gewoon slechtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begroting zegt niks tegenwoordig, laatste van de premier league heeft al meer dan PSV.. Terwijl ze hier gewoon degraderen
RvP; Feyenoord
Haha, ik refresh teletekst even en zie de 3-1![]()
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bommel
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ligt daar niet aan joh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen ok, Boerrigter is al heel lang weg en die andere 2 goed
LIgt aan PSV. Dat is een counterploeg.
En counteren kan je alleen tegen tegenstanders die proberen aan te vallen. En niemand in de Eredivisie durft aant e vallent egen PSV. Behalve Ajax.![]()
Zet dan ook je stream aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, ik refresh teletekst even en zie de 3-1![]()
![]()
Ik zit de film Paul te kijkenquote:
Ik vind van Bommel maar 2 wedstrijden per seizoen een aardige gozer.RvP; Feyenoord
Ohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit de film Paul te kijken![]()
Van Bommel kan het allemaal niet meer aan.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bij VI heb ik Mertens, Tyton en Strootman. Nee die scoren echt punten
Sporten voor Sophia![]()
Idd, dat blijkt nu al.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Muto het volgende:
Van Bommel kan het allemaal niet meer aan.
Direct rood was overdreven geweest ja, maar dit is gewoon een gemene overtreding.![]()
Ach die begon ook leuk bij Utrecht en daarna was het niksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Rodney Sneijder voelt zich zeker goed nu hij topscorer van de Eredivisie is.![]()
Wat kraam je veel waarheid uit vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat blijkt nu al.
Direct rood was overdreven geweest ja, maar dit is gewoon een gemene overtreding.![]()
Het lag aan het hoge EK niveau, hij zou zich nog makkelijk staande houden in de Eredivisie...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Muto het volgende:
Van Bommel kan het allemaal niet meer aan.![]()
Juist wel. Aan de einde van het seizoen staat bijna elke ploeg op of naast zijn ranking van begrotingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begroting zegt niks tegenwoordig, laatste van de premier league heeft al meer dan PSV.. Terwijl ze hier gewoon degraderenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het lag aan het hoge EK niveau, hij zou zich nog makkelijk staande houden in de Eredivisie...![]()
![]()
alsof hij ooit andere overtredingen maakt. Gemene vuilnek is het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat blijkt nu al.
Direct rood was overdreven geweest ja, maar dit is gewoon een gemene overtreding.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
PSV snapt niet dat de ''grote'' namen eigenlijk al bijna afgeschreven zijnOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
3 - 1. Nou Feyenoord, morgen gelijk 2 punten voor op de concurrenten
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dit verlies van PSV mag je Marcel Brands zwaar aanrekenen. Al jarenlang investeert hij miljoenen in aanvallende kracht, maar hij weigert de verdiging te versterken. Dat lieten ze vorig jaar al na en na vorig seizoen heeft hij opnieuw niets geleerd. Eigen schuld, dikke..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
3!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 - 1. Nou Feyenoord, morgen gelijk 2 punten voor op de concurrenten
RvP; Feyenoord
2?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 - 1. Nou Feyenoord, morgen gelijk 2 punten voor op de concurrenten"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Of 3.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 - 1. Nou Feyenoord, morgen gelijk 2 punten voor op de concurrenten![]()
Het staat 3-1 voor RKC hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Onvoorstelbaar iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit verlies van PSV mag je Marcel Brands zwaar aanrekenen. Al jarenlang investeert hij miljoenen in aanvallende kracht, maar hij weigert de verdiging te versterken. Dat lieten ze vorig jaar al na en na vorig seizoen heeft hij opnieuw niets geleerd. Eigen schuld, dikke..![]()
Die gaat het echt niet waarmaken bij PSV, dat was van te voren al duidelijk. Die beloofde toegevoegde waarde is hij echt niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Muto het volgende:
Van Bommel kan het allemaal niet meer aan.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik denk dat Ajax - AZ gelijk eindigtquote:
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dick en Mark bedankt voor deze vrolijke avond
Sporten voor Sophia![]()
Er zitten zeker alleen maar RKC supporters in het stadion?RvP; Feyenoord
Leuk. Maar Feyenoord gaat onderuit bij Utrechtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax - AZ gelijk eindigt![]()
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Toekito het volgende:
Dick en Mark bedankt voor deze vrolijke avond![]()
![]()
Helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit verlies van PSV mag je Marcel Brands zwaar aanrekenen. Al jarenlang investeert hij miljoenen in aanvallende kracht, maar hij weigert de verdiging te versterken. Dat lieten ze vorig jaar al na en na vorig seizoen heeft hij opnieuw niets geleerd. Eigen schuld, dikke..
En de PSV-fans lijken het niet te zien. Die zijn allang blij met de grote namen die elke keer binnengehaald worden. Ik snap dat echt niet. Als die-hard-fans zou je die Brands toch zsm wegjagen?![]()
Kan Dick Advocaat niet met zijn status en ervaring vragen om een goede verdediger? Als hij dat nadrukkelijk doet zal Brands echt wel luisteren, beetje makkelijk om alleen hem de schuld te geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit verlies van PSV mag je Marcel Brands zwaar aanrekenen. Al jarenlang investeert hij miljoenen in aanvallende kracht, maar hij weigert de verdiging te versterken. Dat lieten ze vorig jaar al na en na vorig seizoen heeft hij opnieuw niets geleerd. Eigen schuld, dikke..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Want Utrecht heeft wel topspitsen die gaan scoren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk. Maar Feyenoord gaat onderuit bij Utrecht
als het zo blijft en feyenoord wint staan ze toch gelijk met rkc?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is toch wel een heel stuk leuker dan die hele OS, ook met een hele andere stand.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik lijk inderdaad een uitzondering te zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
En de PSV-fans lijken het niet te zien. Die zijn allang blij met de grote namen die elke keer binnengehaald worden. Ik snap dat echt niet. Als die-hard-fans zou je die Brands toch zsm wegjagen?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Alsof ze topspitsen nodig hebben om te scoren. Ze wonnen ook met 6-4 van Ajax mangquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want Utrecht heeft wel topspitsen die gaan scoren?![]()
Neeeej, het is ajax dat altijd in utrecht verliest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk. Maar Feyenoord gaat onderuit bij UtrechtNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk. Maar Feyenoord gaat onderuit bij Utrecht
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |