.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]jammer, ik had gehoopt dat Roda voor zou staan. Dat kunstgras in Zwolle
die moeten maar snel weer jupiler spelen.
Roda speelt thuis. Vervelend dat kunstgras in zwolle idd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
Tja Ajax miste al hun goeie spelers, dan krijg je dat he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar vorige week Ajax wegspelenHeel raar dit.
Ajax speelde met jeugdopleidingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Counterploeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zoals?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja Ajax miste al hun goeie spelers, dan krijg je dat he.
Ten eerste speelt Zwolle uit, en ten tweede horen ze in de Eredivisie thuisquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
DICKYYY LAAT JE KOP EENS ZIEN!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Zouden ze straks de bus al opwachten?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef eight het volgende:
begroting psv: 58 miljoen
begroting rkc: 4,7 miljoen
Begroting zegt niks tegenwoordig, laatste van de premier league heeft al meer dan PSV.. Terwijl ze hier gewoon degraderenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef eight het volgende:
begroting psv: 58 miljoen
begroting rkc: 4,7 miljoen
Hoezo raar? Dit is toch altijd zo bij psvquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen ok, Boerrigter is al heel lang weg en die andere 2 goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen, Boerrigter, Crack, Boilesen
Dat is al lang weg, dus daar kun je nog niets over zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
Roda speelt thuis. Vervelend dat kunstgras in zwolle idd!
Geld kwijt, wijf verloren, alles naar de klote, seizoenskaarten gratisquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Zouden ze straks de bus al opwachten?
Dat ligt er niet meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Maakt mij niet uit of zwolle uit of thuis speelt. Dat kunstgras is daar gewoon poep.
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begroting zegt niks tegenwoordig, laatste van de premier league heeft al meer dan PSV.. Terwijl ze hier gewoon degraderen
stadionverbod.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geld kwijt, wijf verloren, alles naar de klote, seizoenskaarten gratis
Eriksen, Sulejmani, Boilesen en Boerrigter. Van der Wiel en Sana zijn geen basis spelers maar die zijn ook beter dan wat er op het veld stond.quote:
Ze hebben nieuw kunstgras volgens mij. Geen idee of het beter is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Maakt mij niet uit of zwolle uit of thuis speelt. Dat kunstgras is daar gewoon poep.
Je vergat: ''stadionverbod''quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geld kwijt, wijf verloren, alles naar de klote, seizoenskaarten gratis
Ze zijn gewoon slechtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begroting zegt niks tegenwoordig, laatste van de premier league heeft al meer dan PSV.. Terwijl ze hier gewoon degraderen
Ligt daar niet aan joh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen ok, Boerrigter is al heel lang weg en die andere 2 goed
Zet dan ook je stream aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, ik refresh teletekst even en zie de 3-1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |