SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 11-08-2012 20:02:18 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Top TT
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
PSV gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef mrstylo het volgende:
PSV gaat gewoon verliezen hoor.
Iedereen weet nu hoe je tegen PSV moet spelen en dat is gewoon druk zetten op onze griep verdediging.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
RKC wat doe je
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Succes verzekerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb hem ook op m'n gezicht getatoeëerd, om chicks te scoren.![]()
Pics? Soms geloof ik jou niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb hem ook op m'n gezicht getatoeëerd, om chicks te scoren.![]()
Als PSV verliest, kan dat gezeur over topfavoriet dan ook gelijk ophouden? Dat zou wel een positief gevolg zijn..![]()
Als AJax morgen(Lees: ALS(!)) AZ makkelijk verslaat, vraag ik me af wie er dan voor 1 week weer titelkanidaat no.1 is.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik denk dat dat een rage gaat worden, de Strootbaas gezichtstattoo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb hem ook op m'n gezicht getatoeëerd, om chicks te scoren.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |