Ja want PSV die achterstaat tegen RKC in de eerste wedstrijd van het seizoen...raar he dat het druk is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Waarom is het gelijk druk? PSV is blijkbaar belangrijk
Dat kan je niet van Zanka af laten hangen joh. Denk je dat als Zanka wel goed is dat ze opeens een stuk beter team zijn?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Zanka niets is is dit wéér een verloren seizoen
Zal wel door dit soort frustie-reacties komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Waarom is het gelijk druk? PSV is blijkbaar belangrijk
Wie?quote:
sherlockquote:
Mwah, dat weet je niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar de overige clubs zijn allemaal een stuk zwakker, zoals al eerder was aangegeven.
Dan zal het wel een aanvaller zijn?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
hserllock
Eindbaas, binnenkort speelt ie bij PSV
tis rust manquote:
Comedy is understatement.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik kan hier wel om lachen, comedy achterin
Als PSV straks 1 scoort dan staat het 2-2.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
Als RKC er nog één in weet te schieten, dan wint PSV niet meer. Ik denk dat ze gelijk gaan spelen
wrm zeg je dat ik op baggerstream kijk leugenaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, moment wordt nu herhaald.
Ik kijk op EL, niet op een baggerstream.
quote:
\Ofcquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
Denk dat PSV dit nog wel wint trouwens.
Klopt je moet betalen anders krijg je niks, weet Ajax alles vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Pingel moet je verdienen, niet het geval in deze situatie dus.
inderdaad 3-1quote:
Je verdiend een pingel als je in een ajax shirt in het strafschopgebied valt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Pingel moet je verdienen, niet het geval in deze situatie dus.
Waarom haal je Ajax er steeds weer bij ? Afgunst ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt je moet betalen anders krijg je niks, weet Ajax alles van
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even fifa spelen en zo voorspellen hoe het af gaat lopen. #YOLO
Was eerste keer maar goed, ik kon niks anders verzinnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom haal je Ajax er steeds weer bij ? Afgunst ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:42 schreef z0rz0r het volgende:
ik heb vanaf het begin al geroepen dat counterploeg psv geen kampioen wordt, daar het tegen de kleintjes het spel niet kan maken.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:42 schreef onlogisch het volgende:
AJACIED 4nogwat, klaar zitten knul!!!11!!1
Topic is bijna dicht
Hangt ervan af, als PSV met ruime cijfers verliest komt hij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |