Ik zit de film Paul te kijkenquote:
Ohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit de film Paul te kijken
Idd, dat blijkt nu al.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Muto het volgende:
Van Bommel kan het allemaal niet meer aan.
Ach die begon ook leuk bij Utrecht en daarna was het niksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Rodney Sneijder voelt zich zeker goed nu hij topscorer van de Eredivisie is.
Wat kraam je veel waarheid uit vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat blijkt nu al.
Direct rood was overdreven geweest ja, maar dit is gewoon een gemene overtreding.
Het lag aan het hoge EK niveau, hij zou zich nog makkelijk staande houden in de Eredivisie...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Muto het volgende:
Juist wel. Aan de einde van het seizoen staat bijna elke ploeg op of naast zijn ranking van begrotingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begroting zegt niks tegenwoordig, laatste van de premier league heeft al meer dan PSV.. Terwijl ze hier gewoon degraderen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het lag aan het hoge EK niveau, hij zou zich nog makkelijk staande houden in de Eredivisie...
alsof hij ooit andere overtredingen maakt. Gemene vuilnek is het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat blijkt nu al.
Direct rood was overdreven geweest ja, maar dit is gewoon een gemene overtreding.
3!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 - 1. Nou Feyenoord, morgen gelijk 2 punten voor op de concurrenten
2?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Of 3.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het staat 3-1 voor RKC hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Onvoorstelbaar iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit verlies van PSV mag je Marcel Brands zwaar aanrekenen. Al jarenlang investeert hij miljoenen in aanvallende kracht, maar hij weigert de verdiging te versterken. Dat lieten ze vorig jaar al na en na vorig seizoen heeft hij opnieuw niets geleerd. Eigen schuld, dikke..
Die gaat het echt niet waarmaken bij PSV, dat was van te voren al duidelijk. Die beloofde toegevoegde waarde is hij echt niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat Ajax - AZ gelijk eindigtquote:
Leuk. Maar Feyenoord gaat onderuit bij Utrechtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax - AZ gelijk eindigt
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Toekito het volgende:
Dick en Mark bedankt voor deze vrolijke avond
Helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit verlies van PSV mag je Marcel Brands zwaar aanrekenen. Al jarenlang investeert hij miljoenen in aanvallende kracht, maar hij weigert de verdiging te versterken. Dat lieten ze vorig jaar al na en na vorig seizoen heeft hij opnieuw niets geleerd. Eigen schuld, dikke..
Kan Dick Advocaat niet met zijn status en ervaring vragen om een goede verdediger? Als hij dat nadrukkelijk doet zal Brands echt wel luisteren, beetje makkelijk om alleen hem de schuld te geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Want Utrecht heeft wel topspitsen die gaan scoren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk. Maar Feyenoord gaat onderuit bij Utrecht
als het zo blijft en feyenoord wint staan ze toch gelijk met rkc?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik lijk inderdaad een uitzondering te zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
En de PSV-fans lijken het niet te zien. Die zijn allang blij met de grote namen die elke keer binnengehaald worden. Ik snap dat echt niet. Als die-hard-fans zou je die Brands toch zsm wegjagen?
Alsof ze topspitsen nodig hebben om te scoren. Ze wonnen ook met 6-4 van Ajax mangquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want Utrecht heeft wel topspitsen die gaan scoren?
Neeeej, het is ajax dat altijd in utrecht verliest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |