Soms vertel ik wel heel ongeloofwaardige dingen, maar zeg nou zelf; dit klinkt best aannemelijk toch?quote:
Ja maar toch wil ik een foto zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms vertel ik wel heel ongeloofwaardige dingen, maar zeg nou zelf; dit klinkt best aannemelijk toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn manager
Maargoed Depay is de koning
Ga je nog zeggen dat ik gelijk had of wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn manager
Maargoed Depay is de koning
Hallo ik doe even happen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef z0rz0r het volgende:
Dries bakte er niks van. Die jongen is kapitaalverlies. PSV kan hem straks hooguit slijten voor 2 miljoen en al die geinvesteerde miljoenen verdwijnen als lucht boven het stadion.
Klopt ja, goffetommequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef z0rz0r het volgende:
Dries bakte er niks van. Die jongen is kapitaalverlies. PSV kan hem straks hooguit slijten voor 2 miljoen en al die geinvesteerde miljoenen verdwijnen als lucht boven het stadion.
Ik zet dit ff in OP, bij gif enzo.quote:
2 miljoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef z0rz0r het volgende:
Ja want een speler verkoop je op basis van 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
op basis van deze wedstrijd zijn dit de feiten ja!
Tranferwaarde bepalen op basis van één helft. Held.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
op basis van deze wedstrijd zijn dit de feiten ja!
Dijksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Willems gaat het helemaal waarmaken denk ik dit seizoen.
Ok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zet dit ff in OP, bij gif enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |