Koss heeft ook wel een lekker dik Noors accentquote:
Ach, ik zat straks met weemoed terug te denken aan de gouden hockeymedaille van 1984quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef DjinN het volgende:
Bwhahahaha kga hier stuk van het lachen![]()
![]()
Die zit goddank nog net niet in m'n geheugen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ach, ik zat straks met weemoed terug te denken aan de gouden hockeymedaille van 1984.
Sink it not!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Aguero het volgende:
Staat er op die Big Ben's ook bij welke medaille ze horen?
Tommy, regel jij dat even snel!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Aguero het volgende:
target acquiredquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Mienke moet toch wel aan 't janken te krijgen zijn.
Die heeft wel wat meegemaakt hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tuurlijk niet, die kopen ze gewoon dij de zoeveniershop om de hoek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Aguero het volgende:
Hopen dat er een filmpje met hoogtepunten klaarstaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hulk Smash!quote:
Hahaha, zo kijkt ze ook voor ze zich op haar vriendin stort.quote:
Zeker deels indo ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
Tussen al die blonde hockeysters is Naomi eigenlijk een beetje de neger van het stel, niet?
quote:
Ze hebben volgens mij wel eens een echte neger gehad... maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
Tussen al die blonde hockeysters is Naomi eigenlijk een beetje de neger van het stel, niet?
Kijk eens onder de rok van Paumen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel eens een echte neger gehad... maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien...
Oh ja, hoe heet die ook alweer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel eens een echte neger gehad... maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien...
Maartje Scheepstra. Echte naam Ndungo Kiprob.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Janken mag
Mart is zich vast aan het indekken
Jezus man is dan niets goed wat hij zegt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Janken mag
Mart is zich vast aan het indekken
Idd, oja-moment.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maartje Scheepstra. Echte naam Ndungo Kiprob.
Maartje Scheeptstra.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Met snor.quote:
Ah adoptie Maartjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook bingoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef IbanMayo het volgende:
gekke argentijn, waarom altijd alles gek
We mogen gewoon janken bij Mart. Mogen we dat? Ja, dat mogen wequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef knep het volgende:
Jongens we mogen janken van Keizer Mart
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan de Telegraaf weer ergens over schrijvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef IbanMayo het volgende:
gekke argentijn, waarom altijd alles gek
Ze is omgebouwd? wtf ?quote:
Dombertoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef Wopper1 het volgende:
Humberto komt spontaan klaar wanneer al die meiden van de hockeyploeg naar beneden komen.
Met z'n domme kutaccent.
Het is weer tenenkrommend hier indd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jezus man is dan niets goed wat hij zegt?
quote:
Humberto denkt: zeventien keer met rumble in the jungle Surinaams accent iemand aankondigenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef Wopper1 het volgende:
Humberto komt spontaan klaar wanneer al die meiden van de hockeyploeg naar beneden komen.
Met z'n domme kutaccent.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maartje_Scheepstra wordt hier niet gezegdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was eigenlijk een kerel.
Minke Booij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef golfer het volgende:
Wie is zij toch ook alweer bij Mart?
Ik was even in de keuken bezig?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier Maartje nog met oogblessure
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet janken van Martquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We mogen gewoon janken bij Mart. Mogen we dat? Ja, dat mogen we
[..]
[ afbeelding ]
Na de nandrolon affaire werd ze een vrouw.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geeft zelden interviews.quote:
Mart zit op de autopiloot oke, maar hier is nog erger ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is weer tenenkrommend hier indd.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Nee, van dezelfde generatie als deze Minke. Een van de beste speelsters, maar puur dienend dus die zag je nooit en hoorde je nooit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zit ook niet meer bij het nationale elftal toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Die spreken de H vaak als een harde G uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat is dit![]()
Die Argentijnen kunnen die H's niet eens uitspreken
Puta verstaan wij ook wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat is dit![]()
Golland goeren!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat is dit![]()
Dit. Als Gijp dit had gezegd... Waren er nu 50+ gifs van weet ik veel wat van VI voorbij gekomenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Normaal een zeer interessant verhaal, maar als Mart het zegt is het niets. Tuurlijk jongens.
Jawel, want WIJ, en zij, weten het toch nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef Redefine het volgende:
Mart als je een vraag stelt, dan moet je niet binnen een seconde een antwoord geven.
Mart is gewoon een dwaas. Gelukkig zijn laatste jaar voor de NOS.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef Redefine het volgende:
Mart als je een vraag stelt, dan moet je niet binnen een seconde een antwoord geven.
Minke Smabersquote:
Mag jij dat zeggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef heywoodu het volgende:
Weten jullie waar The Serpentine is? In het Hyde Park.
Ik moet wel nog elke keer gniffelen als ik aan de bril van Solleveld denkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, want WIJ, en zij, weten het toch niet
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef Abed het volgende:
Beter dat je uitgemaakt wordt voor Hollandse hoer dan uit een vliegtuig in de zeep gedropt worden.
Goffer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef Abed het volgende:
Beter dat je uitgemaakt wordt voor Hollandse hoer dan uit een vliegtuig in de zeep gedropt worden.
inderdaad heeft die al wat mogen zeggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sedoc moest er zeker als excuusneger bijzitten vanavond
Geen WMM effectjes en dertien in een dozijn ambient muziekje, dat scheelt.quote:
Gozer wat doet dat er toe?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
Weer beelden gejat van de BBC, of hebben ze zelf wat gefilmd?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je weet dat een groot deel van de olympische beelden gemaakt worden door Nederlandersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
Weer beelden gejat van de BBC, of hebben ze zelf wat gefilmd?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er ook wel minstens zo'n kek jumpstyle-dansje bij deden!
Jezus, wat een treurnis dit bericht als er ook maar een beetje van waar zou zijn...![]()
Net of alle Nederlanders voor de NOS werken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet dat een groot deel van de olympische beelden gemaakt worden door Nederlanders? Lulletje
Nee dit is kwaliteitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jezus, wat een treurnis dit bericht als er ook maar een beetje van waar zou zijn...![]()
Geïmpregneerde eendenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:20 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom schut zo'n eend zich niet uit als die uit het water komt en een hond wel?
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is zijn verhaal nu eenmaal... Wat wil jij horen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:22 schreef DjinN het volgende:
Oh daar gaat ie weer. Weer even met zijn dikke vingers op de wond drukken en erin prutsen
Jij begint met jankenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Net of alle Nederlanders voor de NOS werken.
Gefrustreerde gek.
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willeboordse hoorde toch ook bij die groep?
Kan prima waar zijn hoor! Maar dat is echt mega-mega triest natuurlijk van die Argentijnse ploeg in dat geval, echt heel erg laag, jezus...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dit is kwaliteit
Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Vertel maar welke mensen er nog meer werken in Londen namens NL dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Net of alle Nederlanders voor de NOS werken.
Gefrustreerde gek.
Mee eens hoor. Was belachelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
En terecht. Jammer dat Schippers vandaag niet aan tafel zit.
Hij doet het op een zeer redelijke manierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, nou mag Mart natuurlijk niet naar het verhaal van Sedoc vragen...
Oke true.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan prima waar zijn hoor! Maar dat is echt mega-mega triest natuurlijk van die Argentijnse ploeg in dat geval, echt heel erg laag, jezus...
Sedoc.
Zekerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
Komt goed uit z'n woorden, die Sedoc.
Lijkt mij een slimme jongen.
Hij kuste de horde als afscheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:25 schreef Cee het volgende:
"Mooi" dat die Chinees de horde nog recht zet.
Nee maar wat wel moet dat zegt men nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, nou mag Mart natuurlijk niet naar het verhaal van Sedoc vragen...
Daarom doet hij commercieel economie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
Komt goed uit z'n woorden, die Sedoc.
Lijkt mij een slimme jongen.
Die Chinees was al bijna in de catacomben, maar hinkte terug om geholpen te kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:25 schreef Axia het volgende:
Was wel mooi om te zien hoe die andere atleten die Chinees gingen helpen
Het is best laat, ik kan hier best een emotioneel traantje om laten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kuste de horde als afscheid.
Dat maakt het wel makkelijk. 9 van de 10 keer zit ik te kijken en denk ik: WTF zegt hij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef alors het volgende:
Je weet ook gewoon dat als Mart zo'n Engels woord zegt, dat het 20 keer achter elkaar hier wordt gepost
Je kan het maar leuk vinden..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef alors het volgende:
Je weet ook gewoon dat als Mart zo'n Engels woord zegt, dat het 20 keer achter elkaar hier wordt gepost
offff keursquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef alors het volgende:
Nee, om de horde te kussen. Is bijna hetzelfde, maar een nuance verschil.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die Chinees was al bijna in de catacomben, maar hinkte terug om geholpen te kunnen worden.
Kan hij nog gaan roeien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef alors het volgende:
Zo sneu ja, hij heeft ook excuses gemaakt voor de staatstv
Ik weet niet precies hoe ernstig zijn blessure is. Ben niet zo bekend met hordenblessures (herkennen), ik meed de horden een beetje.quote:
Als je heel wil blijven is dat wel het beste ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ernstig zijn blessure is. Ben niet zo bekend met hordenblessures, ik meed de horden een beetje.
janken magquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef newsman01 het volgende:
Hee Mart de chinees moest janken meld het even
Je moet er maar op lettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef TheArt het volgende:
Die neger voorin kijkt alsof hij een mega BJ krijgt
nu je het zegtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef TheArt het volgende:
Die neger voorin kijkt alsof hij een mega BJ krijgt
Kende je hem nog niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Churandy Martina de tropischeverrassing van 2012!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |