Koss heeft ook wel een lekker dik Noors accentquote:
Ach, ik zat straks met weemoed terug te denken aan de gouden hockeymedaille van 1984quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef DjinN het volgende:
Bwhahahaha kga hier stuk van het lachen![]()
![]()
Die zit goddank nog net niet in m'n geheugen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ach, ik zat straks met weemoed terug te denken aan de gouden hockeymedaille van 1984.
Sink it not!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Aguero het volgende:
Staat er op die Big Ben's ook bij welke medaille ze horen?
Tommy, regel jij dat even snel!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Aguero het volgende:
target acquiredquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Mienke moet toch wel aan 't janken te krijgen zijn.
Die heeft wel wat meegemaakt hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tuurlijk niet, die kopen ze gewoon dij de zoeveniershop om de hoek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Aguero het volgende:
Hopen dat er een filmpje met hoogtepunten klaarstaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hulk Smash!quote:
Hahaha, zo kijkt ze ook voor ze zich op haar vriendin stort.quote:
Zeker deels indo ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
Tussen al die blonde hockeysters is Naomi eigenlijk een beetje de neger van het stel, niet?
quote:
Ze hebben volgens mij wel eens een echte neger gehad... maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
Tussen al die blonde hockeysters is Naomi eigenlijk een beetje de neger van het stel, niet?
Kijk eens onder de rok van Paumen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel eens een echte neger gehad... maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien...
Oh ja, hoe heet die ook alweer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel eens een echte neger gehad... maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien...
Maartje Scheepstra. Echte naam Ndungo Kiprob.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Janken mag
Mart is zich vast aan het indekken
Jezus man is dan niets goed wat hij zegt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Janken mag
Mart is zich vast aan het indekken
Idd, oja-moment.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maartje Scheepstra. Echte naam Ndungo Kiprob.
Maartje Scheeptstra.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Met snor.quote:
Ah adoptie Maartjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook bingoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef IbanMayo het volgende:
gekke argentijn, waarom altijd alles gek
We mogen gewoon janken bij Mart. Mogen we dat? Ja, dat mogen wequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef knep het volgende:
Jongens we mogen janken van Keizer Mart
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan de Telegraaf weer ergens over schrijvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef IbanMayo het volgende:
gekke argentijn, waarom altijd alles gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |