Die kan ook weinig behalve de tip-inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Lammers staat ook weer lekker ouderwets te prutskutten hoor
prutskuttenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Lammers staat ook weer lekker ouderwets te prutskutten hoor
Mart zit gewoon op FOK!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Winnen met een SC is al een dingetje, laat staan met een onterechte SC, ofwel het blijft echt een sport waarbij ik me telkens weer verbaas met al die onzinnige regels, maar soit. Goud is goud, zo chauvinistisch ben ik ook wel weer, net als de rest van dit land trouwens.
Wat is dat voor bullshit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Was niet op een voet. Volgens scheids wel.
Maar ARG mocht niet naar de video ref omdat de bal ingezet werd buiten de D.
zo is het nu eenmaal afgesproken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit?Maar als het zo werkt bij hockey...
Ik spreek het uit als 'swa'.quote:
Bij sommige zwaaien de tieten dan in de weg. Da's niet aerodynamisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef hellsgate het volgende:
zomaar een idee... maar zouden die hockeysters zonder kleren niet veel minder luchtweerstand hebben en dus sneller kunnen bewegen?
En het is de arbitrage die een fout maakt hé.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Winnen met een SC is al een dingetje, laat staan met een onterechte SC, ofwel het blijft echt een sport waarbij ik me telkens weer verbaas met al die onzinnige regels, maar soit. Goud is goud, zo chauvinistisch ben ik ook wel weer, net als de rest van dit land trouwens.
Scharen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze dalijk in de douch kutje botsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |