Inderdaad blijven spelen, op naar de 2equote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Maar nu niet inkakken of weggeven. gewoon er nog een in![]()
Kut passquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef Oidipous het volgende:
WEEER een foute stop. Dit is toch topniveau hockey godverdomme???
Heerlijke post dit.quote:
Ging een voetfout aan vooraf die de ref's niet zagen, vlak daarna kreeg Nederland een SC.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
Nou schakel ik te laat weer in, hoezo was de SC onverdiend?
Vlak daarvoor kreeg een Nederlandse de bal via de voet mee, maar was buiten de D dus niet aanvechtbaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
Was niet op een voet. Volgens scheids wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
Dankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak daarvoor kreeg een Nederlandse de bal via de voet mee, maar was buiten de D dus niet aanvechtbaar.
Die kan ook weinig behalve de tip-inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Lammers staat ook weer lekker ouderwets te prutskutten hoor
prutskuttenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Lammers staat ook weer lekker ouderwets te prutskutten hoor
Mart zit gewoon op FOK!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Winnen met een SC is al een dingetje, laat staan met een onterechte SC, ofwel het blijft echt een sport waarbij ik me telkens weer verbaas met al die onzinnige regels, maar soit. Goud is goud, zo chauvinistisch ben ik ook wel weer, net als de rest van dit land trouwens.
Wat is dat voor bullshit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Was niet op een voet. Volgens scheids wel.
Maar ARG mocht niet naar de video ref omdat de bal ingezet werd buiten de D.
zo is het nu eenmaal afgesproken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit?Maar als het zo werkt bij hockey...
Ik spreek het uit als 'swa'.quote:
Bij sommige zwaaien de tieten dan in de weg. Da's niet aerodynamisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef hellsgate het volgende:
zomaar een idee... maar zouden die hockeysters zonder kleren niet veel minder luchtweerstand hebben en dus sneller kunnen bewegen?
En het is de arbitrage die een fout maakt hé.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Winnen met een SC is al een dingetje, laat staan met een onterechte SC, ofwel het blijft echt een sport waarbij ik me telkens weer verbaas met al die onzinnige regels, maar soit. Goud is goud, zo chauvinistisch ben ik ook wel weer, net als de rest van dit land trouwens.
Scharen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze dalijk in de douch kutje botsen?
Ik dacht, misschien werkt dat. Zei Ranomi ook voordat ze goud won.quote:
nee, WE winnen goud... WIJ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef KingRoland het volgende:
Nederlandse hockeyvrouwen winnen goud. Mag ik dat zeggen? JA dat mag ik zeggen.
En dit ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En het is de arbitrage die een fout maakt hé.
Het is geen vals spel van Nederland
Je zou ook 4 ballen per wedstrijd nodig hebben omdat de kans groot is dat er het een en ander vacuum wordt gezogenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef hellsgate het volgende:
zomaar een idee... maar zouden die hockeysters zonder kleren niet veel minder luchtweerstand hebben en dus sneller kunnen bewegen?
Als ik het zo zie, hoef je daar geen zorgen over te makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Bij sommige zwaaien de tieten dan in de weg. Da's niet aerodynamisch.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef hellsgate het volgende:
help nou ff mee man...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Bij sommige zwaaien de tieten dan in de weg. Da's niet aerodynamisch.
Sportbeha.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, hoef je daar geen zorgen over te maken
dat de helft nou bestaat uit je voorvaderen is geen reden tot misplaatst chauvinisme.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Argentinië verdient wel een goal.
IK STEM VOOR!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef hellsgate het volgende:
Touchequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
dat de helft nou bestaat uit je voorvaderen is geen reden tot misplaatst chauvinisme.
Maar wel een lekkere faalhaas, daarvan kan ik het nog hebben!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van Aswat een faalhaas is dat
Als dat de regels zijn is het nogal simpel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
zo is het nu eenmaal afgesproken...
Oh en ARG heeft met zo'n blunder van een scheids gewonnen in de halve finale... dus...
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
Paumen heeft het echt niet dit toernooi.
Wat zei je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een faalspeler zeg, die Paumen.
Jaja ik zei het!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een faalspeler zeg, die Paumen.
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Lekker hoor. Nu volhouden. Paumen bewaart wel vaker haar goals voor de belangrijke potten.
Je zei pottenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Lekker hoor. Nu volhouden. Paumen bewaart wel vaker haar goals voor de belangrijke potten.
Dat werd ook gezegd toen Bergkamp tegen Argentinië scoorde, toen was het alleen nog maar een paar seconden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Kut commentator heeft het gejinxt.
HET KAN NIET MEER FOUT GAAN.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:09 schreef Thomas-sama het volgende:
TERINGZOOI!
DUIDELIJK SCHEIDS OMGEKOCHT!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |