Ja. NL was niet best in het begin.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb niet de gehele 1ste helft kunnen bekijken, maar in dat laatste deel was Holland een tikkie beter??
Ok. Bedankt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. NL was niet best in het begin.
Veel slechte passes.
Hihihiquote:
But we drew first bloodquote:
Ze was niet lekker aan het hockeyenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Poeke het volgende:
Toch wel tragisch eigenlijk. Ben je lekker aan het hockeyen en dan slaat iemand je een mega litteken in je gezicht.
Moet ze maar niet bukkenquote:
Beter? Nee, het is beide niet overtuigend en redelijk gelijkwaardig. In kansen is Nederland zelfs beter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef By1 het volgende:
Argentinië tot nu toe beter, Nederland gaat voorin teveel lopen met de bal en loopt zich dan vast, daarnaast heeft middenveld en verdediging geen tijd om aan te sluiten.
Hoop dat ze dit na rust beter doen.
NS spam, 1 weekje ban doeiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallo, wij zijn nick en simon
en simon
hallo nicht en Simon en Simon. Ik ben superfokker en superfokker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallo, wij zijn nick en simon
en simon
quote:
Oke, anders geformuleerd:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze was niet lekker aan het hockeyen
En even opletten mag hoor
Hahahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Poeke het volgende:
Toch wel tragisch eigenlijk. Ben je lekker aan het hockeyen en dan slaat iemand je een mega litteken in je gezicht.
Dat dus. Het is rommelig aan beide kanten en de wedstrijd kan nog alle kanten op gaan. Met een beetje geluk pusht Paumen dadelijk wel een SC tot goal, afwachten waartoe het kwartje valt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef marcodej het volgende:
Nederland doet verre van onder voor Argentinie. Dat was in Rosario wel anders.
Ja ach, hockey is nu eenmaal een lompe sport.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Oke, anders geformuleerd:
Ben je onder hoge spanning aan het hockeyen, slaat iemand je per ongeluk een litteken voor de rest van je leven in je gezicht. Ik zou er niet blij van worden, als vrouw.
Ze houden hun kop ook voor de stick van Hoog dus ik zou niet zo zeker ervan zijn dat ze een bal ontwijken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n masker bij een SC heeft toch weinig zin? Je draait je hoofd toch wel opzij als een bal komt
Deze heb ik gemist....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef SuperFokker het volgende:
Pietertje...jij kan echt niet voetballen
Wat Vulture ook zegt; waarom niet eens een variant. Zoveel corners ga je niet krijgen. Idee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dat dus. Het is rommelig aan beide kanten en de wedstrijd kan nog alle kanten op gaan. Met een beetje geluk pusht Paumen dadelijk wel een SC tot goal, afwachten waartoe het kwartje valt.
hoezo tragisch? juist bij deze sport weet je dat het 'makkelijk' kan gebeuren. risico van t vakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Poeke het volgende:
Da's nog een leuke reclamequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef SuperFokker het volgende:
Pietertje...jij kan echt niet voetballen
Beter zijn ze idd niet maar het spel zit bij Argentinië beter en meer als een geheel in elkaar. Na wat aanpassingen in spel moet het kunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter? Nee, het is beide niet overtuigend en redelijk gelijkwaardig. In kansen is Nederland zelfs beter.
Dan moet je daar, als vrouw, niet gaan staan. Je weet dat het kan gebeuren dat je een stick of bal kopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ben je onder hoge spanning aan het hockeyen, slaat iemand je per ongeluk een litteken voor de rest van je leven in je gezicht. Ik zou er niet blij van worden, als vrouw.
Het gaat vooral om je aangezicht dat zo beschermd wordt. En de tijd om met je hoofd te draaien heb je niet altijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n masker bij een SC heeft toch weinig zin? Je draait je hoofd toch wel opzij als een bal komt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die Van Male is wel een ontdekking, De Blaey ook wel al speelde ze niet geweldig beetje de Willems van dit oranje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef Stadscommando het volgende:
eerste helft zag er weer lekker uit
Heb zelf ook gehockeyt tot mijn 25e. Lomp, oke maar dit heb ik een ander nog nooit aangedaan. Heb zoiets ook nooit meegemaakt in ons team.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ach, hockey is nu eenmaal een lompe sport.
Waar heb je gehockeyed?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Heb zelf ook gehockeyt tot mijn 25e. Lomp, oke maar dit heb ik een ander nog nooit aangedaan. Heb zoiets ook nooit meegemaakt in ons team.
Wel haken en beuken af en toe, maar ach. Dat hoort erbij
Ach, jij gebruikte EPO.quote:
Hoeveel sec maakt niet uit. Is gewoon raar om te laat binnen te komen bij een olympische finale. Doen ze bij voetbal nooit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
paar seconden maar gast. stel je niet zo aan
voetbal is dan ook ff wat belangrijk dan hockey hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Hoeveel sec maakt niet uit. Is gewoon raar om te laat binnen te komen bij een olympische finale. Doen ze bij voetbal nooit.
Tetten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, we zijn weer begonnen. Laat eens wat zien.
't Is ook niet dat dit soort blessures schering en inslag zijn bij hockey.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Heb zelf ook gehockeyt tot mijn 25e. Lomp, oke maar dit heb ik een ander nog nooit aangedaan. Heb zoiets ook nooit meegemaakt in ons team.
Wel haken en beuken af en toe, maar ach. Dat hoort erbij
+10 kudosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
voetbal is dan ook ff wat belangrijk dan hockey he
Hoezo is dat moeilijk in te schatten, bij hockey werken ze toch niet met pure speeltijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Tja, reclameblok staat vast terwijl de wedstrijdtijd bij hockey moeilijk in te schatten is.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
voetbal is dan ook ff wat belangrijk dan hockey he
Ze weten toch wel hoe lang een helft van een hockeyspel duurt van te vorenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Tja, reclameblok staat vast terwijl de wedstrijdtijd bij hockey moeilijk in te schatten is.
hoezo? Is toch gewoon een kwartier man? Of staan die dames.zich tr vingeren onder de douchequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Nee toch? De klok wordt toch bij SC's enzo stilgezet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo is dat moeilijk in te schatten, bij hockey werken ze toch niet met pure speeltijd.
Een SC wordt uitgespeeld he. Tijd stond op 0-0 en spel ging door tot de bal uit de D is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo is dat moeilijk in te schatten, bij hockey werken ze toch niet met pure speeltijd.
Nee, het is geen kwartier.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
hoezo? Is toch gewoon een kwartier man? Of staan die dames.zich tr vingeren onder de douche
Inderdaad, dom wijf moet opbokkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef TheArt het volgende:
Aymar vraagt om een vrije slag en natuurlijk krijgt ze em
Ja, maar wat scheelt dat uiteindelijk op een helft?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Een SC wordt uitgespeeld he. Tijd stond op 0-0 en spel ging door tot de bal uit de D is.
Nee klok loopt door. Maar zoals gesteld een SC wordt uitgespeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Nee toch? De klok wordt toch bij SC's enzo stilgezet?
Ik vind er niet veel aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan mooie tieten hebben maar ik vind het vooralsnog een trut die Aymar
20 seconden, wat je nu net mist...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar wat scheelt dat uiteindelijk op een helft?
Alleen als ze zonder truitje gat spelen, mag ze wat irritante dingen gaan doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan mooie tieten hebben maar ik vind het vooralsnog een trut die Aymar
Nee, dat weten ze niet. Er wordt 35 minuten gespeeld. Maar de tijd kan stil liggen voor blessures, video-ref, strafcorners als het nodig is, en zo nog wel een paar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze weten toch wel hoe lang een helft van een hockeyspel duurt van te voren?
Er kwam nog estafette doorheen, vandaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
zeker wel. Bij voetb.wel. dus hockey ook
Dan schakel ik ook met een goed gevoel in na de tegenvallende eerste wedstrijd van de Eredivisiequote:
ja jonge...ma je weet toch wel.hoelang je rust krijgt? Of is dat de ene keer een kwartier en de andere keer 2 uur omdat ze t potje kaarten nog af moeten maken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze niet. Er wordt 35 minuten gespeeld. Maar de tijd kan stil liggen voor blessures, video-ref, strafcorners als het nodig is, en zo nog wel een paar.
Tijdens een shootout is er geen passing dus dat komt goedquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'n instelling?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Tijdens een shootout is er geen passing dus dat komt goed
10 minuten, maar daar kan dus een andere wedstrijd (4 * 100 bij de vrouwen) tussenzittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ja jonge...ma je weet toch wel.hoelang je rust krijgt? Of is dat de ene keer een kwartier en de andere keer 2 uur omdat ze t potje kaarten nog af moeten maken?
Die zat er ook maar net niet bij, was eigenlijk al goed genoeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Die Van Maasakker heeft het niveau prima opgepakt trouwens
Understatement.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is niet om aan te gluren deze wedstrijd.
Het is echt helemaal niks inderdaad, de tering zeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, het is van beide kanten echt niet om aan te zien gewoon.
Ja hallo. Dit ziet uit als een 0-0 wedstrijd.quote:
Is dat Argentijns voor tieten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die Argentinos hebben tenminste een voorgebel
Koos Alberts ook!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Totaal geen beweging in de ploeg. Gertjan Verbeek zou het beter doen...
2 * 7.5 verlengen, daarna shoot-outs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
Wat doen ze als het gelijk is na deze helft, penalty's nemen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef SuperFokker het volgende:
Als t niet eens zilver wordt vreet ik mn schoenen op
Shootouts. Binnen acht seconden scoren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
Obiousquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef SuperFokker het volgende:
Als t niet eens zilver wordt vreet ik mn schoenen op
Twee keer 7,5 minuut verlengen met golden goal. Daarna een shootout.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
yes. Komt dat ook op tv?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze meteen gaan douchen
Met golden goal(??)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 * 7.5 verlengen, daarna shoot-outs.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef d1ce het volgende:
ALS JE GEEN ENGELS KAN, MOT JE NIET PRATEN AYMAR
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef d1ce het volgende:
ALS JE GEEN ENGELS KAN, MOT JE NIET PRATEN AYMAR
Ja echt hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zo tof dat je de scheids gewoon kunt horen
Wat zou het mooi zijn om Colina tequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zo tof dat je de scheids gewoon kunt horen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn om Colina te
JAJAAAAAHH!
Ze had wel gelijk.quote:
Weet je nog in 78?quote:
Nog meer zeuren zodat ze een kaart krijgtquote:
Dat. Maar nu niet inkakken of weggeven. gewoon er nog een inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
ONVERDIEND MAAR OOOOOH ZO LEKKERRRRRRRRRR![]()
Zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Maar nu niet inkakken of weggeven. gewoon er nog een in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |