Waar heb je gehockeyed?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Heb zelf ook gehockeyt tot mijn 25e. Lomp, oke maar dit heb ik een ander nog nooit aangedaan. Heb zoiets ook nooit meegemaakt in ons team.
Wel haken en beuken af en toe, maar ach. Dat hoort erbij
Ach, jij gebruikte EPO.quote:
Hoeveel sec maakt niet uit. Is gewoon raar om te laat binnen te komen bij een olympische finale. Doen ze bij voetbal nooit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
paar seconden maar gast. stel je niet zo aan
voetbal is dan ook ff wat belangrijk dan hockey hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Hoeveel sec maakt niet uit. Is gewoon raar om te laat binnen te komen bij een olympische finale. Doen ze bij voetbal nooit.
Tetten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, we zijn weer begonnen. Laat eens wat zien.
't Is ook niet dat dit soort blessures schering en inslag zijn bij hockey.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Heb zelf ook gehockeyt tot mijn 25e. Lomp, oke maar dit heb ik een ander nog nooit aangedaan. Heb zoiets ook nooit meegemaakt in ons team.
Wel haken en beuken af en toe, maar ach. Dat hoort erbij
+10 kudosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
voetbal is dan ook ff wat belangrijk dan hockey he
Hoezo is dat moeilijk in te schatten, bij hockey werken ze toch niet met pure speeltijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Tja, reclameblok staat vast terwijl de wedstrijdtijd bij hockey moeilijk in te schatten is.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
voetbal is dan ook ff wat belangrijk dan hockey he
Ze weten toch wel hoe lang een helft van een hockeyspel duurt van te vorenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Tja, reclameblok staat vast terwijl de wedstrijdtijd bij hockey moeilijk in te schatten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |