SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Ah ok, ik dacht helemaal vanuit jouw huis. Dan was het wel echt belachelijk ver geweest namelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Viaduct. En nee hoor, gewoon fiets geparkeerd bij het strandje en dan naar het viaduct rennen, is zelfs vrij kort.
Challenge accepted!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht helemaal vanuit jouw huis. Dan was het wel echt belachelijk ver geweest namelijk
Haha, aan je instelling zal het niet liggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Challenge accepted!Wel voor de verre toekomst weliswaar, maar toch.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, aan je instelling zal het niet liggen
Eerst maar eens skaten, kijken of je mij(n geklungel) kan bijhouden
Geen weer voor een IT'erquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo ff de stad in... hoe is het weer buiten?
De zon schijnt en het is warmer dan 15 graden dus...quote:
Precies! Terug naar de kelder met airco!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De zon schijnt en het is warmer dan 15 graden dus...
KUT
Ja, dat gaat niet werken... moet ff boodschappen doen en ga speakers shoppenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Precies! Terug naar de kelder met airco!
Speakers? Eckte of 15¤ trust dingetjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet werken... moet ff boodschappen doen en ga speakers shoppen
De kans dat ik levend verbrand is echter wel aanwezig
Niks warm, uit de zon tenminste.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo ff de stad in... hoe is het weer buiten?
Meer zoiets: http://hificorner.nl/chorus-807v.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Speakers? Eckte of 15¤ trust dingetjes?
nicequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Meer zoiets: http://hificorner.nl/chorus-807v.html
En die komen dan te hangen aan deze: http://www.nl.onkyo.com/en/products/tx-nr515-76085.htmlquote:
Welk viaduct is dat ongeveer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De brug vanuit de BB, of bedoel je serieus het grote viaduct dichter bij ons?
Dan heb je wel een heul groot stukg erend
En nog zit je op fokquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef bijdehand het volgende:
Mij weekend begon trouwens een heeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd terug![]()
Ja ik ga zo douchen, maar dat doe ik nooit meteen na de fitness want dat vind ik niet fijn, wacht altijd een kwartiertje en dat kwartiertje wil ik o.a. aan jou bestedenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik ga zo douchen, maar dat doe ik nooit meteen na de fitness want dat vind ik niet fijn, wacht altijd een kwartiertje en dat kwartiertje wil ik o.a. aan jou besteden
O die. Daar fiets ik altijd overheen als ik naar fitness gaquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Kijk ze allemaal sportief doen dan
Ook bij fit4free?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O die. Daar fiets ik altijd overheen als ik naar fitness ga
Ja, da's de goedkoopste hequote:
Duurde waarschijnlijk zo lang dat hij naar huis kon gaan, een biertje pakken, terug naar de brug kon, zich bedacht dat hij een stoeltje was vergeten, naar huis ging om een stoeltje te halen, thuis geen stoeltje had, naar de IKEA ging om een stoeltje te kopen, dat stoeltje in elkaar kon zetten, dat stoeltje een likje verf geven, de verf laten drogen en dan boven op de brug kon zitten om te genieten van het schouwspel dat zich voltrok op de brug.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:33 schreef shifto het volgende:
Thijs heeft mij een keer zien ploeteren op een fiets op die doembrug![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duurde waarschijnlijk zo lang dat hij naar huis kon gaan, een biertje pakken, terug naar de brug kon, zich bedacht dat hij een stoeltje was vergeten, naar huis ging om een stoeltje te halen, thuis geen stoeltje had, naar de IKEA ging om een stoeltje te kopen, dat stoeltje in elkaar kon zetten, dat stoeltje een likje verf geven, de verf laten drogen en dan boven op de brug kon zitten om te genieten van het schouwspel dat zich voltrok op de brug.
Yep, belangrijk criteriumquote:
Ze hebben overal dezelfde apparaten en als je 's ochtends gaat is het super rustig, dus maakt het niet uit waar je geen gaat imho. Dus dan maar de goedkoopste. Buiten vind ik ook wel chill (alleen fietsen), maar krachttraining kan niet thuis en ik heb thuis geen roeimachinequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yep, belangrijk criterium
Hoewel ik er in de zomer veel te weinig kom, dan ben ik toch liever buiten aan het bewegen op de fiets, hardloopschoenen of skates..
En krachttraining lukt thuis ook nog wel prima met gewichten.
Die roeimachines waren wel ideaal, met die tv's er zo lekker boven.
Ja en nee, zwaartekracht is mijn vriend als omlaag wil, maar mijn vijand omhoog! Was volgens mij ook de laatste keer dat ik een fiets aangeraakt hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duurde waarschijnlijk zo lang dat hij naar huis kon gaan, een biertje pakken, terug naar de brug kon, zich bedacht dat hij een stoeltje was vergeten, naar huis ging om een stoeltje te halen, thuis geen stoeltje had, naar de IKEA ging om een stoeltje te kopen, dat stoeltje in elkaar kon zetten, dat stoeltje een likje verf geven, de verf laten drogen en dan boven op de brug kon zitten om te genieten van het schouwspel dat zich voltrok op de brug.
Ik bedoelde ook de weg omhoogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja en nee, zwaartekracht is mijn vriend als omlaag wil, maar mijn vijand omhoog! Was volgens mij ook de laatste keer dat ik een fiets aangeraakt heb
Komt die story-topper:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... speakertjes gekocht. Om de trend niet te doorbreken ben ik maar weer eens over mijn budget gegaan
Ja die heb ik al 1, tweede leek me een beetje overbodigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Komt die story-topper:
Ik heb net een appartement gekocht
Op Aawijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja die heb ik al 1, tweede leek me een beetje overbodig
Maar gefeliciteerd, waar ergens?
Moest even googlen waar dat lagquote:
Vlakbij het rivierenplein, langs de Aaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef AapO het volgende:
[..]
langs de zuidwillemsvaart of ? bij die winkel centra daar
Lekker dichtbij de stad nogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vlakbij het rivierenplein, langs de Aa
Vriend van mij heeft daar vlakbij ook een appartementje gekochtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
aah okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Woonde ik alquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef AapO het volgende:
[..]
aah oknjah gefeliciteerd iig
is dit voor het eerst dat je op jezelf gaat wonen ? of woonde je al op jezelf ?
Nouuuu kom maar op danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:
Gefeli Jori!En Barrie, niet zeiken met je 'kijk ze sportief doen', want jij gaat met bdh hardlopen hoor, al moet ik je aan je haren je huis uit slepen!
Nee Barrie gaat turnen dus niet hardlopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:
Gefeli Jori!En Barrie, niet zeiken met je 'kijk ze sportief doen', want jij gaat met bdh hardlopen hoor, al moet ik je aan je haren je huis uit slepen!
Niet want je zit nog in de kastquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
Als ik homo zou zijn zou ik wel joehoe hebben getypt ipv waddup
Ik heb anders een filmpje waar 'ie eruit komt.quote:
Waarom zou ik dan zo verliefd zijn op jou?? Nou??quote:
IK MOET JE IETS VERTELLENquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb anders een filmpje waar 'ie eruit komt.
Dat was een grapje, geen serieuze opmerking. xx kapitein overduidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat je zo'n serieus antwoord geeft op een opmerkingHeb je iets te verbergen?
Nee, dat zei ik vrijdag 10 augustus 2012 om 18:46 uur. Dat is 4 minuten geleden.quote:
Homo zijn is een opluchting, ik wou dat ik het was. Vrouwen zijn echt om gek van te wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:50 schreef shifto het volgende:
Daarbij vind ik dat jullie BDH niet zo moeten vervelenHomo zijn is geen misdrijf!
Nee een overtredingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:50 schreef shifto het volgende:
Daarbij vind ik dat jullie BDH niet zo moeten vervelenHomo zijn is geen misdrijf!
Ik mis wat geloof ik, jij studeerde toch nog?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zul je zien dat je op vrouwelijke homo's valt... Voor een half uurtje kei gezellig, daarna wil je ze nog erger uit het raam gooien dan de meeste vrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Homo zijn is een opluchting, ik wou dat ik het was. Vrouwen zijn echt om gek van te worden
Of zo'n leatherboy typequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zul je zien dat je op vrouwelijke homo's valt... Voor een half uurtje kei gezellig, daarna wil je ze nog erger uit het raam gooien dan de meeste vrouwen.
Bahbah. Dan past een bear beter bij bdh.quote:
Een beer of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bahbah. Dan past een bear beter bij bdh.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_%28gay_culture%29quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een beer of bedoel je iets anders?
Dat ziet er al apart uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_%28gay_culture%29
Serieus, als bdh echt gay zou zijn, zo hij daar zo goed passen.quote:
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus, als bdh echt gay zou zijn, zo hij daar zo goed passen.Groot lichaam en harig.
http://www.rabobank.nl/pa(...)n/generatiehypotheekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik mis wat geloof ik, jij studeerde toch nog?
Hoe kom je dan aan een hypotheek?
Anyway, gratz!
Je weet wat ze bedoelen, knuffelbeer van mequote:
Ik ben er niet en meteen wordt er gespeculeerd wat voor homo ik zou zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je weet wat ze bedoelen, knuffelbeer van me
Ah, dat verklaart, merciquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef DeJori het volgende:
Goeienavond
[..]
http://www.rabobank.nl/pa(...)n/generatiehypotheek
Vrouwenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:29 schreef Muisraket het volgende:
Om 7 uur opstaan omdat je vroeg wil hardlopen en om half 10 nog steeds niet geweest zijn, omdat je te moe bent. (En mijn benen zijn van spaghetti).
Zo dom dit.
Mutsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:29 schreef Muisraket het volgende:
Om 7 uur opstaan omdat je vroeg wil hardlopen en om half 10 nog steeds niet geweest zijn, omdat je te moe bent. (En mijn benen zijn van spaghetti).
Zo dom dit.
Naar de stad en niet langs familie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee ik weet niet wat ik zal gaan doen vandaag. Bank hangen of naar de stad & langs familie. Al die keuzes in het leven
Je leeft nog!quote:
Wilde een enigszins normaal ritme kweken, maar ik heb alsnog de helft van de dag geslapen nu. Vrouwen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom niet verder slapen dan?
Nacht overslaan is dan echt wel het beste wat je kan doen hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wilde een enigszins normaal ritme kweken, maar ik heb alsnog de helft van de dag geslapen nu. Vrouwen!_!
omgquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wilde een enigszins normaal ritme kweken, maar ik heb alsnog de helft van de dag geslapen nu. Vrouwen!_!
Vrouwenquote:
Uhu want mannen zijn wel die-hard in het creëren van een goed ritmequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
VrouwenJe kan niet met ze en je kan niet zonder ze
'wat je kan doen'. Nee. Want dat kán ik gewoon niet, doorhalen behoort niet tot mijn functies helaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nacht overslaan is dan echt wel het beste wat je kan doen hoor.
Je kan het wel, en als het niet kan dan zorg ik er wel voorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
'wat je kan doen'. Nee. Want dat kán ik gewoon niet, doorhalen behoort niet tot mijn functies helaas.Moet gewoon meer (en niet te laat) bewegen , 's avonds minder snoepen en eerder gaan lezen, daar word ik ook vaak slaperig van.
Ja, wij durven actie te ondernemenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu want mannen zijn wel die-hard in het creëren van een goed ritme
Lolquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:48 schreef Crowned het volgende:
Ik wil hier toch even reageren....
Bossche bollen van Jan De Groot!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:48 schreef Crowned het volgende:
Ik wil hier toch even reageren....
Bossche bollen van Jan De Groot!![]()
![]()
Succesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
Getting ready for one-on-one combat om een terrastafel te veroveren
Ik kan dat niet. En als ik het zou kunnen zou ik het nog niet willen, want dan verneuk ik mijn ritme alleen maar meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan het wel, en als het niet kan dan zorg ik er wel voor
[..]
Ja, wij durven actie te ondernemen
[..]
Lol
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
wat is je ritme nu dan? laat slapen, laat wakker worden?
Ach je ritme komt wel weer als je naar school moet toch, dan zal je er namelijk wel vroeg uit moeten.quote:
Je hebt het toch nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. En als ik het zou kunnen zou ik het nog niet willen, want dan verneuk ik mijn ritme alleen maar meer.
Dat is mijn vakantieritme ook meestal ;')quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
wat is je ritme nu dan? laat slapen, laat wakker worden?
Jawel, faalt alleen omdat ik dan al 367 keer in slaap gevallen ben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt het toch nooit geprobeerd
[..]
Dat is mijn vakantieritme ook meestal ;')
Ja maar je weet niet of dat wel of niet kan werken aangezien geen een poging succesvol wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel, faalt alleen omdat ik dan al 367 keer in slaap gevallen ben.
Moet jij niet stappen ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
MR kom vannacht/morgen de hele dag fokken.
Gewoon gaan met die banaan.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja het probleem ligt bij een ander
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef bijdehand het volgende:
ga je vanavond lekker chillen dan gewoon
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Shifto's verloren dochter
Nja schieten of opschieten, beide een pot nat.quote:
Een lesbo nat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
o ik dacht dat je een lesbo bedoelde
Ervaringsexpert ofniet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef bijdehand het volgende:
kotsen is voor mensen met een eetstoornis
ohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
mijn stoornis is eerder dat ik teveel eet en het níet uitkots
had wel een kip kunnen doen maar dat is ook niet alles.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:36 schreef bijdehand het volgende:
die koe, moet dat een belediging voorstellen?
Buiten is het eng. Naar de stad en jij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
Waarom zitten jullie op Fok met dat mooie weer buiten?Gaan jullie nog wat leuks doen vanaaf?
Niet automatisch aangemeld staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef DeJori het volgende:
DJ opent fok, ziet dit:
[ afbeelding ]
ik zit mobiel en ik ga mss stappenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
Waarom zitten jullie op Fok met dat mooie weer buiten?Gaan jullie nog wat leuks doen vanaaf?
Werk, en ik heb thuis privacymode aanstaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet automatisch aangemeld staan
En met privacymode moet je steeds opnieuw inloggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Werk, en ik heb thuis privacymode aanstaan
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En met privacymode moet je steeds opnieuw inloggen?
Nicequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Buiten is het eng. Naar de stad en jij?
Why?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik zit mobiel en ik ga mss stappen
Juist.quote:
Hoe bedoel je? Ik weet niet of ik ga stappen omdat ik niet weet wie er komen en ik wacht gewoon af wie wat stuurt, anders ga ik film kijken ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef MohMi het volgende:
Why?Ga je verder niet nog iets ondernemen?
Ik, maar ben bang dat het echt té druk gaat worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
Wie gaat er maandag even kijken bij die huldiging?
ik denk ik wel ff jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef DeJori het volgende:
Btw, bijdehand, ik ben die week van de kermis in nuland vrij. Je weet wat dat betekent he?
Dit. En de hele week naar de kermis.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken?
De hele week naar de kermis in Nuland. Mijn god... Barney kan het niet beterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:55 schreef DeJori het volgende:
Ik ga sowieso wel even kijken. Ben toch vrij, en het is om het hoekje.
[..]
Dit. En de hele week naar de kermis.
Dan al? Dan gaan we 's avonds welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De hele week naar de kermis in Nuland. Mijn god... Barney kan het niet beter![]()
Volgens mij moet je wel naar school die week
Chillquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik weet niet of ik ga stappen omdat ik niet weet wie er komen en ik wacht gewoon af wie wat stuurt, anders ga ik film kijken ofzo
Ja, eieren en tomaten gooien omdat door de kuthuldiging afgelopen vrijdag al het station was afgezet waardoor ik met de fiets niet in de fietsenstalling kon komen waardoor ik mijn trein miste waardoor ik de trein in Utrecht ook mistequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
Met mijn collegetijden, jeah rightquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan al? Dan gaan we 's avonds wel
Zekersquote:
Ga een poging doen, moet er toch zeker 200m voor lopen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
Daarna orgie bij jou thuis?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga een poging doen, moet er toch zeker 200m voor lopen...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Shifto's verloren dochter
Same shit, different day inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, even gezellig in het uiterste zuiden des lands geweest
Ik zie dat mensen hier in de tussentijd eetstoornissen hebben gekregen en anderen wanhopig hebben geprobeerd vroeg op te staan om te gaan hardlopen?
Saturday as usual dus?
quote:
Jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jou.
Deze post print ik uit, hang ik op en daar kijk ik naar als ik in bed ligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kamer beetje opruimen en van dat soort shizzlequote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Muisraket het volgende:
Maar serieus: denk even naar buiten, veel te veel schoonmaken en hoesten.Gij?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deze post print ik uit, hang ik op en daar kijk ik naar fap ik op als ik in bed lig
[..]
Fappen op je quote en van dat soort shizzle
Jij kent de waarheid, maar dat wil niet zeggen dat je die moet delenquote:
Ligt aan jou.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Muisraket het volgende:
Ligt het aan mij of is zondag echt de universele was-/schoonmaak-/opruimdag?
Ja sinds kort kan ik na uitgaan eindelijk uitslapenquote:
pff tis zo'n zooi dat ik 't morgen maar doequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja sinds kort kan ik na uitgaan eindelijk uitslapenHoe gaat het met je kamer opruimen?
Daar komt dus helemaal niks van terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
pff tis zo'n zooi dat ik 't morgen maar doe
Dan heb je nog even de tijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef bijdehand het volgende:
nee ik denk dat ik 't nieuwe schooljaar start met een kamer die lijkt op hiroshima
Dadelijk door de muur heen ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef Muisraket het volgende:
Mijn moeder is aan het boren, wil schilderijtjes ophangen of zo... Boeiend zou je denken, behalve dat we volgens mij nog beter de biereco's in hadden kunnen huren. Benieuwd of er zometeen een groot gat in de muur zit.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef shifto het volgende:
Moggol
Brabantse rijdt twee keer in op ex-man
Wat een kutleven heb jij zeg. Een kutleven en een schoon huis.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
Zo, alles schoon, moet ik zo toch voor de 2e keer in 2 dagen BBQen
Groot gelijk. Buitenkant half verbrand, binnenkant niet echt gaar. Nee, barbecuevoedsel is ook niets voor mij.quote:
Of je moet iemand hebben die dat erg goed kan, maarja, dan ga ik liever grillen of heb ik het uit de panquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Groot gelijk. Buitenkant half verbrand, binnenkant niet echt gaar. Nee, barbecuevoedsel is ook niets voor mij.
Da's bijna niet mogelijk, want barbecue.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of je moet iemand hebben die dat erg goed kan, maarja, dan ga ik liever grillen of heb ik het uit de pan
Ben ooit bij een bbq geweest waarbij een kok ging bbq'en en ik moet zeggen dat dat wel erg lekker was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's bijna niet mogelijk, want barbecue.Dus inderdaad gewoon grillen en zo.
Picture is unrelated of ik ben dom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef shifto het volgende:
Ligt idd aan de persoon die aan het BBQen is
[ afbeelding ]
Of allebeiquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Picture is unrelated of ik ben dom.
Kan ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of allebei[ [url=ik snap de link ook niet]afbeelding[/url] ]
Kan, maar is wss nietquote:
Pics? Ik ga er mss morgen ff heenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef Blik het volgende:
Dik podium hebben ze gebouwd bij het Centraal Station voor morgen, zag er indrukwekkend uit toen ik er langsreed vanmiddag
Geen pics, maar is een serieus podium (te vergelijken met het hoofdpodium van Jazz in Duketown)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pics? Ik ga er mss morgen ff heen
Nice! Daarzo waar de bussen staan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Geen pics, maar is een serieus podium (te vergelijken met het hoofdpodium van Jazz in Duketown)
Nou morgen sowieso dat niet. Ga je mee woensdagavond?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef bijdehand het volgende:
wat ga je morgen doen, barrie? hardlopen bij de plas?
Wrom niet morgen danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou morgen sowieso dat niet. Ga je mee woensdagavond?
Nee, in de hoek. Met volgens mij ook nog een stuk naar voren toe tot over de rotonde. Rotonde was in ieder geval ook afgeslotenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nice! Daarzo waar de bussen staan?
Zie het jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Foto's op site van brabantsdagblad.
Nice!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Zie het ja
http://www.brabantsdagbla(...)pische-ontvangst.ece
Ga je morgen niet fitnessen? En omdat ik misschien in de avond naar terras ga. In de ochtend zou kunnen maar dat is wel gelijk zo heel overdrevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wrom niet morgen danmoet ik alleen
grapje
middag danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je morgen niet fitnessen? En omdat ik misschien in de avond naar terras ga. In de ochtend zou kunnen maar dat is wel gelijk zo heel overdreven
Duurt dat lang?quote:
Dan ga ik al naar familie, stad, en die huldiging. Maar ik wil best vandeweek 's avonds.quote:
Ok dan dmmen we nog welquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ga ik al naar familie, stad, en die huldiging. Maar ik wil best vandeweek 's avonds.
Staat in dat bd-artikeltje dat barrie heeft gepost. Ik weet niet tot hoe laat het duurtquote:
Ja, maar het is heel dicht bijquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Het komt trouwens ook gewoon op tv.
Ik ga nietquote:Maandagmiddag 13 augustus om 16.03 uur arriveren de deelnemers aan de Olympische Spelen vanuit Londen per trein in Den Bosch. De huldiging van de olympiërs op het Stationsplein is van 16.20 tot 17.20 uur. Het voorprogramma begint al om 14.30 uur.
quote:
Lukt niet, beter pak je de bus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:37 schreef MohMi het volgende:
Kak, die huldiging is vandaag ja :/ Ik hoop dat ik er straks nog uit kom met de fiets
Fiets staat daar al benee, bus vertrekt sochtends te laat. Ach ja, we zien wel, zolang ik in Den Bosch kan komen vind ik het wel prima heb ik inmiddels beslotenquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lukt niet, beter pak je de bus.
Dat is sowieso geen probleem. Als je fiets trouwens bij het onbetaalde stuk staat, moet je naar het betaalde stuk lopen en dan met de lift naar boven, kan je volgens mij je fiets gewoon meenemen en dan fiets je via die andere kant wegquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fiets staat daar al benee, bus vertrekt sochtends te laat. Ach ja, we zien wel, zolang ik in Den Bosch kan komen vind ik het wel prima heb ik inmiddels besloten
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen probleem. Als je fiets trouwens bij het onbetaalde stuk staat, moet je naar het betaalde stuk lopen en dan met de lift naar boven, kan je volgens mij je fiets gewoon meenemen en dan fiets je via die andere kant weg(ik weet niet precies waar de drukte is 'fcourse)
Nobody knows, nobody caresquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?
Rombouts heeft daarvoor gelobbied geloof ik, meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?
Zou goed kunnen ja. Wel tof dat ze dat doen, vind ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rombouts heeft daarvoor gelobbied geloof ik, meer weet ik er ook niet van.
quote:
nope ? jij wel dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |