Groot gelijk. Buitenkant half verbrand, binnenkant niet echt gaar. Nee, barbecuevoedsel is ook niets voor mij.quote:
Of je moet iemand hebben die dat erg goed kan, maarja, dan ga ik liever grillen of heb ik het uit de panquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Groot gelijk. Buitenkant half verbrand, binnenkant niet echt gaar. Nee, barbecuevoedsel is ook niets voor mij.
Da's bijna niet mogelijk, want barbecue.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of je moet iemand hebben die dat erg goed kan, maarja, dan ga ik liever grillen of heb ik het uit de pan
Ben ooit bij een bbq geweest waarbij een kok ging bbq'en en ik moet zeggen dat dat wel erg lekker was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's bijna niet mogelijk, want barbecue.Dus inderdaad gewoon grillen en zo.
Picture is unrelated of ik ben dom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef shifto het volgende:
Ligt idd aan de persoon die aan het BBQen is
[ afbeelding ]
Of allebeiquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Picture is unrelated of ik ben dom.
Kan ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of allebei[ [url=ik snap de link ook niet]afbeelding[/url] ]
Kan, maar is wss nietquote:
Pics? Ik ga er mss morgen ff heenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef Blik het volgende:
Dik podium hebben ze gebouwd bij het Centraal Station voor morgen, zag er indrukwekkend uit toen ik er langsreed vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |