quote:
Lukt niet, beter pak je de bus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:37 schreef MohMi het volgende:
Kak, die huldiging is vandaag ja :/ Ik hoop dat ik er straks nog uit kom met de fiets
Fiets staat daar al benee, bus vertrekt sochtends te laat. Ach ja, we zien wel, zolang ik in Den Bosch kan komen vind ik het wel prima heb ik inmiddels beslotenquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lukt niet, beter pak je de bus.
Dat is sowieso geen probleem. Als je fiets trouwens bij het onbetaalde stuk staat, moet je naar het betaalde stuk lopen en dan met de lift naar boven, kan je volgens mij je fiets gewoon meenemen en dan fiets je via die andere kant wegquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fiets staat daar al benee, bus vertrekt sochtends te laat. Ach ja, we zien wel, zolang ik in Den Bosch kan komen vind ik het wel prima heb ik inmiddels besloten
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen probleem. Als je fiets trouwens bij het onbetaalde stuk staat, moet je naar het betaalde stuk lopen en dan met de lift naar boven, kan je volgens mij je fiets gewoon meenemen en dan fiets je via die andere kant weg(ik weet niet precies waar de drukte is 'fcourse)
Nobody knows, nobody caresquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?
Rombouts heeft daarvoor gelobbied geloof ik, meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?
Zou goed kunnen ja. Wel tof dat ze dat doen, vind ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rombouts heeft daarvoor gelobbied geloof ik, meer weet ik er ook niet van.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |