quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar tijdens de OS staat Londen Centraal![]()
![]()
Artikel 261 ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef bijdehand het volgende:
Hugo van Steijn is vroeger gepest.
Alsof ik zo van elk wetboek weet wat art 261 inhoudtquote:Artikel 261
1
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Nee maar met zo'n opmerking bedoel ik niet de opiumwet hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik zo van elk wetboek weet wat art 261 inhoudt
Dankje. Anders gaat er een rode streep door je antwoord heen hoor, net als op de uniquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Zal er in het vervolg rekening mee houden.
Maar het wetsartikel zelf was wel goed tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dankje. Anders gaat er een rode streep door je antwoord heen hoor, net als op de uni
Dat boeit bij ons niet. Als we vergeten welk lid we bedoelen op te schrijven dan is het ook al fout.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar het wetsartikel zelf was wel goed toch
Ja /carequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat boeit bij ons niet. Als we vergeten welk lid we bedoelen op te schrijven dan is het ook al fout.
Nee later moet ik dat ook goed doen natuurlijk. En nu moet ik naar de kapperquote:
Ja later krijg je het ook niet voorgeschoteld. Dan moet je ook nagaan van goh zou het strafrecht of iets anders kunnen zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee later moet ik dat ook goed doen natuurlijk. En nu moet ik naar de kapper![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef shifto het volgende:
Kei hard het topic vermoord die shifto!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef shifto het volgende:
Kei hard het topic vermoord die bijdehand!
quote:
Vroege vogels?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou de vroege vogels zijn ook weer present
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroege vogels?Het is bijna 9 uur man.
Jij bent dan ook een luie vogelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroege vogels?Het is bijna 9 uur man.
WTF?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Geen tijd voor een blanke dit.
Da's dan wel weer waar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een luie vogel
Ik heb 3 uur uitgeslapen gek!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou de vroege vogels zijn ook weer present
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Geen tijd voor een blanke dit.
Hapquote:
Wist ik, maar ik wilde te graag een antwoord.quote:
Hoezo een antwoord?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wist ik, maar ik wilde te graag een antwoord.
Maar wel een clou, niks zo vervelend als een verhaal/grap zonder clou..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo een antwoord?Een grap kent geen antwoord
Hartje zomer en wie is er verkoudenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF?!
[..]
Da's dan wel weer waar.Alhoewel het vandaag echt niet kwam door luiheid maar door niet in slaap kunnen vallen (verkoudheid en gewoon te veel energie).
Ik weet niet of het komt omdat mijn moeder me aangestoken heeft (hoe zij er aan kwam, geen idee) of omdat ik door de regen/miezer heb hardgelopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hartje zomer en wie is er verkouden.
Zeker teveel aan het sporten de laatste tijd
Jochem Myjerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar wel een clou, niks zo vervelend als een verhaal/grap zonder clou..Zie het voorbeeld uit een optreden van Jochem Myjer
Lol wat hebben jullie gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef Muisraket het volgende:
Dat was trouwens best lekker!Veel beter dan gisterenmiddag, bah, vieze hitte en stomme stoplichten en druk verkeer.
Jullie? Ik ren altijd alleen.quote:
Oh ik dacht dat jullie samen iets gedaan haddenquote:
Dat bedoelde ik ook niet. Maar goed, doet er niet toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jochem Myjer![]()
![]()
En achter die one-liner hoeft geen clou. Het is gewoon duidelijk een verandering van 'dit is geen weer voor een neger/blanke'.
Nee, dat is het punt juist, ze rent altijd wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie samen iets gedaan hadden
Waarom ren je dan ook in de stad eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of het komt omdat mijn moeder me aangestoken heeft (hoe zij er aan kwam, geen idee) of omdat ik door de regen/miezer heb hardgelopen.Dat was trouwens best lekker!
Veel beter dan gisterenmiddag, bah, vieze hitte en stomme stoplichten en druk verkeer.
Ik neem aan dat ik weet wat je bedoelt hoor, vandaar die 'hap'quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet. Maar goed, doet er niet toe.
Bij mij ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt juist, ze rent altijd weg
Jij bitch!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt juist, ze rent altijd weg
Ik rende eerst in de BB, maar dacht even de brug mee te nemen (die bij jullie). Overbodig om te zeggen dat dat een heel slecht idee was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waarom ren je dan ook in de stad eigenlijk?
Dat is hopeloos met alle stops die moet maken..
De brug vanuit de BB, of bedoel je serieus het grote viaduct dichter bij ons?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij bitch!![]()
[..]
Ik rende eerst in de BB, maar dacht even de brug mee te nemen (die bij jullie). Overbodig om te zeggen dat dat een heel slecht idee was.
Viaduct. En nee hoor, gewoon fiets geparkeerd bij het strandje en dan naar het viaduct rennen, is zelfs vrij kort.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De brug vanuit de BB, of bedoel je serieus het grote viaduct dichter bij ons?
Dan heb je wel een heul groot stukg erend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |