SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Ah ok, ik dacht helemaal vanuit jouw huis. Dan was het wel echt belachelijk ver geweest namelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Viaduct. En nee hoor, gewoon fiets geparkeerd bij het strandje en dan naar het viaduct rennen, is zelfs vrij kort.
Challenge accepted!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht helemaal vanuit jouw huis. Dan was het wel echt belachelijk ver geweest namelijk
Haha, aan je instelling zal het niet liggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Challenge accepted!Wel voor de verre toekomst weliswaar, maar toch.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, aan je instelling zal het niet liggen
Eerst maar eens skaten, kijken of je mij(n geklungel) kan bijhouden
Geen weer voor een IT'erquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo ff de stad in... hoe is het weer buiten?
De zon schijnt en het is warmer dan 15 graden dus...quote:
Precies! Terug naar de kelder met airco!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De zon schijnt en het is warmer dan 15 graden dus...
KUT
Ja, dat gaat niet werken... moet ff boodschappen doen en ga speakers shoppenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Precies! Terug naar de kelder met airco!
Speakers? Eckte of 15¤ trust dingetjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet werken... moet ff boodschappen doen en ga speakers shoppen
De kans dat ik levend verbrand is echter wel aanwezig
Niks warm, uit de zon tenminste.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo ff de stad in... hoe is het weer buiten?
Meer zoiets: http://hificorner.nl/chorus-807v.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Speakers? Eckte of 15¤ trust dingetjes?
nicequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Meer zoiets: http://hificorner.nl/chorus-807v.html
En die komen dan te hangen aan deze: http://www.nl.onkyo.com/en/products/tx-nr515-76085.htmlquote:
Welk viaduct is dat ongeveer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De brug vanuit de BB, of bedoel je serieus het grote viaduct dichter bij ons?
Dan heb je wel een heul groot stukg erend
En nog zit je op fokquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef bijdehand het volgende:
Mij weekend begon trouwens een heeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd terug![]()
Ja ik ga zo douchen, maar dat doe ik nooit meteen na de fitness want dat vind ik niet fijn, wacht altijd een kwartiertje en dat kwartiertje wil ik o.a. aan jou bestedenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik ga zo douchen, maar dat doe ik nooit meteen na de fitness want dat vind ik niet fijn, wacht altijd een kwartiertje en dat kwartiertje wil ik o.a. aan jou besteden
O die. Daar fiets ik altijd overheen als ik naar fitness gaquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Kijk ze allemaal sportief doen dan
Ook bij fit4free?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O die. Daar fiets ik altijd overheen als ik naar fitness ga
Ja, da's de goedkoopste hequote:
Duurde waarschijnlijk zo lang dat hij naar huis kon gaan, een biertje pakken, terug naar de brug kon, zich bedacht dat hij een stoeltje was vergeten, naar huis ging om een stoeltje te halen, thuis geen stoeltje had, naar de IKEA ging om een stoeltje te kopen, dat stoeltje in elkaar kon zetten, dat stoeltje een likje verf geven, de verf laten drogen en dan boven op de brug kon zitten om te genieten van het schouwspel dat zich voltrok op de brug.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:33 schreef shifto het volgende:
Thijs heeft mij een keer zien ploeteren op een fiets op die doembrug![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duurde waarschijnlijk zo lang dat hij naar huis kon gaan, een biertje pakken, terug naar de brug kon, zich bedacht dat hij een stoeltje was vergeten, naar huis ging om een stoeltje te halen, thuis geen stoeltje had, naar de IKEA ging om een stoeltje te kopen, dat stoeltje in elkaar kon zetten, dat stoeltje een likje verf geven, de verf laten drogen en dan boven op de brug kon zitten om te genieten van het schouwspel dat zich voltrok op de brug.
Yep, belangrijk criteriumquote:
Ze hebben overal dezelfde apparaten en als je 's ochtends gaat is het super rustig, dus maakt het niet uit waar je geen gaat imho. Dus dan maar de goedkoopste. Buiten vind ik ook wel chill (alleen fietsen), maar krachttraining kan niet thuis en ik heb thuis geen roeimachinequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yep, belangrijk criterium
Hoewel ik er in de zomer veel te weinig kom, dan ben ik toch liever buiten aan het bewegen op de fiets, hardloopschoenen of skates..
En krachttraining lukt thuis ook nog wel prima met gewichten.
Die roeimachines waren wel ideaal, met die tv's er zo lekker boven.
Ja en nee, zwaartekracht is mijn vriend als omlaag wil, maar mijn vijand omhoog! Was volgens mij ook de laatste keer dat ik een fiets aangeraakt hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duurde waarschijnlijk zo lang dat hij naar huis kon gaan, een biertje pakken, terug naar de brug kon, zich bedacht dat hij een stoeltje was vergeten, naar huis ging om een stoeltje te halen, thuis geen stoeltje had, naar de IKEA ging om een stoeltje te kopen, dat stoeltje in elkaar kon zetten, dat stoeltje een likje verf geven, de verf laten drogen en dan boven op de brug kon zitten om te genieten van het schouwspel dat zich voltrok op de brug.
Ik bedoelde ook de weg omhoogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja en nee, zwaartekracht is mijn vriend als omlaag wil, maar mijn vijand omhoog! Was volgens mij ook de laatste keer dat ik een fiets aangeraakt heb
Komt die story-topper:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... speakertjes gekocht. Om de trend niet te doorbreken ben ik maar weer eens over mijn budget gegaan
Ja die heb ik al 1, tweede leek me een beetje overbodigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Komt die story-topper:
Ik heb net een appartement gekocht
Op Aawijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja die heb ik al 1, tweede leek me een beetje overbodig
Maar gefeliciteerd, waar ergens?
Moest even googlen waar dat lagquote:
Vlakbij het rivierenplein, langs de Aaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef AapO het volgende:
[..]
langs de zuidwillemsvaart of ? bij die winkel centra daar
Lekker dichtbij de stad nogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vlakbij het rivierenplein, langs de Aa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |