Vaak is het duurst relatief extra duur. Zorgt dat mensen vaak het op een na duurste kiezen.quote:
hij maakt vaak shit topics, maar dit is best een leuke vraagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:07 schreef TimMer1981 het volgende:
Pannenkoeken met frikandellen.
Wat is dit voor onzintopic?
Hangt toch compleet van het menu en het moment af? Of is compleet Fok! inderdaad autistisch zoals wel vaker beweerd wordt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij maakt vaak shit topics, maar dit is best een leuke vraag
Vooraf: als het kan iets met vis
en hoofdgerecht: zie mijn vorige post...
natuurlijk hangt dat er vanafquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hangt toch compleet van het menu en het moment af? Of is compleet Fok! inderdaad autistisch zoals wel vaker beweerd wordt?
Dit, maar liever wel rundvlees, of vis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:10 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik probeer altijd wat anders te kiezen
zo groot mogelijk.... had er laatst een van 750 gram, rood als wat en mijn mes viel er zo doorheen...quote:
Uit eten gaan en dan nog slavink etenquote:
Als TS begint met een schnitzel en spare-ribs kun je toch nauwelijks nog serieuze antwoorden verwachten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ONZ is ergens anders.. ga weg...
gisteren 450g. van opquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:24 schreef AppleOcean het volgende:
Ik vind entrecote trouwens wel lekker.
Ik eergisteren.quote:
weet je hoeveel spare ribs er per jaar doorheen gaan in een doorsnee restaurant?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als TS begint met een schnitzel en spare-ribs kun je toch nauwelijks nog serieuze antwoorden verwachten?
een goede kaasplankquote:
daar is niets mis mee... maar wel onder deze voorwaarden... iets roze en een goede pepersaus ( apart in een bakje en niet zoals in Portugal: wat voor vlees heb ik vandaag onder de saus verstopt)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:29 schreef Kimberliedje het volgende:
Maar voor een serieus antwoord ga ik toch voor een varkenshaasje. Mag nog wat rozig zijn van binnen. Lekker pepersausje erbij. Voor mij is dat genieten
Precies zo ja! En dan een fris iets ernaast. Komkommertje, worteltje. Hele salade hoeft niet zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar is niets mis mee... maar wel onder deze voorwaarden... iets roze en een goede pepersaus ( apart in een bakje en niet zoals in Portugal: wat voor vlees heb ik vandaag onder de saus verstopt)
ik blijf lekker hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een goede kaasplank
[/spoiler]en donder nu maar weer op naar ONZ[/spoiler]
In portugal is het eten echjt ranzigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar is niets mis mee... maar wel onder deze voorwaarden... iets roze en een goede pepersaus ( apart in een bakje en niet zoals in Portugal: wat voor vlees heb ik vandaag onder de saus verstopt)
Daarom duitsland.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
In portugal is het eten echjt ranzig
hangt er vanaf....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
In portugal is het eten echjt ranzig
Eten in engelandquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hangt er vanaf....
het is anders dan wij gewend zijn en niet altijd even goed, maar als je naar de goede restaurants gaat kunnen er een heleboel NL restaurants er nog een puntje aan zuigen
en dat is precies hoe Fish & chips hoort te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:47 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Eten in engeland![]()
Fish and chips waarbij de krant op de vis staat en er azijn over de friet zit![]()
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef AppleOcean het volgende:
gegeilde, of gebakken aardappeltjes.![]()
quote:
Ja ik ben ook op de verkeerde plekken geweest dat geef ik toe, maar ook enkele goede en meteen veel duurdere en dan vondik het nog niet lekker, zelfs verse vis is daar kei zoutquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hangt er vanaf....
het is anders dan wij gewend zijn en niet altijd even goed, maar als je naar de goede restaurants gaat kunnen er een heleboel NL restaurants er nog een puntje aan zuigen
ik eet ook nooit meer vis in Portugal, want of een of andere manier:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik ben ook op de verkeerde plekken geweest dat geef ik toe, maar ook enkele goede en meteen veel duurdere en dan vondik het nog niet lekker, zelfs verse vis is daar kei zout
Sushi mijn lievelinhgsgerecht als het om vis gaat ( en sashimi)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:56 schreef AppleOcean het volgende:
Sushi doet het ook altijd goed, hier mag wel azijn bij ja.
Dit.quote:
Ik altijd speklappen, je kunt ze helaas maar bij weinig restaurants krijgenquote:
Ik eet in restaurants altijd het zelfde! En zal ik je wat vertellen? Ik ben een sous-chef warme keuken van beroep. Dus niet zo snel oordelen PAUPER!..quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mensen die in restaurants altijd hetzelfde bestellen
Ontwikkel smaak en ga naar betere restaurants, stelletje paupers.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef just_vosje het volgende:
Voor:
Carpaccio van rauwe ossenhaas
Hoofd:
Tournedos met rode wijnsaus, franse krieltjes en dag groente
Na:
Madame blanche
Maar dat is wel wanneer ik naar mijn favoriete restaurants ga
Ja jonge pauper! Just_vosje is sous-chef warme keuken! En hij eet altijd hetzelfde..happymeal en bakje kipnuggets....PAUPER jij TweeGrolsch!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mensen die in restaurants altijd hetzelfde bestellen
Ontwikkel smaak en ga naar betere restaurants, stelletje paupers.
sous-chef bij de schoolkantine zekerquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef just_vosje het volgende:
[..]
Ik eet in restaurants altijd het zelfde! En zal ik je wat vertellen? Ik ben een sous-chef warme keuken van beroep. Dus niet zo snel oordelen PAUPER!..
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja jonge pauper! Just_vosje is sous-chef warme keuken! En hij eet altijd hetzelfde..happymeal en bakje kipnuggets....PAUPER jij TweeGrolsch!
Vertel dan, waar ben je sous chef?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef just_vosje het volgende:
[..]
Ik eet in restaurants altijd het zelfde! En zal ik je wat vertellen? Ik ben een sous-chef warme keuken van beroep. Dus niet zo snel oordelen PAUPER!..
Mc donalds?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn menu:
2 grote firiet
4 frikandel
2 Bickey burgers
4 fishstiks
Pik ik zeg Carpaccio van Rauwe ossenhaas niet Met rauwe ossenhaas. En de reden dat ik zeg van rauwe ossenhaas is omdat er tegenwoordig carpaccio varianten bestaan van bijvoorbeeld (en let op hier komt die dan he) gebraiseerde kalfswang . Carpaccio begon lang geleden als een rauw gerecht maar tegenwoordig geven veel koks hun eigen draai aan het gerecht en kan je van zowat alle vlees en vis soorten carpaccio maken! De benaming is dan officieel gezien niet meer juist maar dat is een compleet ander verhaal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:51 schreef lighted het volgende:
[..]
Vertel dan, waar ben je sous chef?
Serieus, iemand die carpaccio met RAUWE ossenhaas zegt kan je sowieso niet serieus nemen. Heb je weleens gare carpaccio gezien? Nee, want
dan is het geen carpaccio.
Daarnaast, een sous chef warme
kant bestaat niet. Je bent een sous chef of niet, niks warme of koude kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |