Ik altijd speklappen, je kunt ze helaas maar bij weinig restaurants krijgenquote:
Ik eet in restaurants altijd het zelfde! En zal ik je wat vertellen? Ik ben een sous-chef warme keuken van beroep. Dus niet zo snel oordelen PAUPER!..quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mensen die in restaurants altijd hetzelfde bestellen
Ontwikkel smaak en ga naar betere restaurants, stelletje paupers.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef just_vosje het volgende:
Voor:
Carpaccio van rauwe ossenhaas
Hoofd:
Tournedos met rode wijnsaus, franse krieltjes en dag groente
Na:
Madame blanche
Maar dat is wel wanneer ik naar mijn favoriete restaurants ga
Ja jonge pauper! Just_vosje is sous-chef warme keuken! En hij eet altijd hetzelfde..happymeal en bakje kipnuggets....PAUPER jij TweeGrolsch!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mensen die in restaurants altijd hetzelfde bestellen
Ontwikkel smaak en ga naar betere restaurants, stelletje paupers.
sous-chef bij de schoolkantine zekerquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef just_vosje het volgende:
[..]
Ik eet in restaurants altijd het zelfde! En zal ik je wat vertellen? Ik ben een sous-chef warme keuken van beroep. Dus niet zo snel oordelen PAUPER!..
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja jonge pauper! Just_vosje is sous-chef warme keuken! En hij eet altijd hetzelfde..happymeal en bakje kipnuggets....PAUPER jij TweeGrolsch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |