Precies. Lokale sportclubs houden amper het hoofd boven water.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Lekker lullen, maar breedte sport wordt alleen maar uitgeknepen
Is idd iets groter dan een dorpje. Ben er een keer of drie geweest. Ene Sinead O'Connor woont daar ook overigensquote:
Ik zei al: zelfs voor Mart is 3 weken slopendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:38 schreef tralalala het volgende:
Mart vraagt toestemming om iets te mogen zeggen?Waar gaat dit heen?!?
Jemig zeg, die verplichting moet echt weg. Op straat kun je toch ook niet ongestraft aanranden?quote:
Dat klopt verder wel ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Lokale sportclubs houden amper het hoofd boven water.
Mart![]()
![]()
Mart die iets wil vragen over obesitasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Zo, ik val net binnen. 't Is zeker bijna afgelopen? Wat gemist?
"Ik ga lekker in mijn machientje"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik haat dit zo godsgruwelijk hard he. Altijd maar om het antwoord heendraaien. Ik heb even een minuutje Churandy nodig.
We schrijven het met potlood op....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
En DAAR heeft Mart wel gelijk!
ja een filmpje en tranen van Ankyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Zo, ik val net binnen. 't Is zeker bijna afgelopen? Wat gemist?
Dat is het zelfde als dat wij iets vragen over het toenemende aantal mensen dat hun tijd verdoet op internetfora.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mart die iets wil vragen over obesitas
Mart verloor even de controle aan Sven en pakt die weer terugquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mart tikt de voorzet van Sven in
Hoe moet je dat voor je zien. Buurman Koos loopt de hele dag in z'n trainingspak met iets te kort sportbroekje en een fluitje door de wijk?quote:
Nieuwe medicijn bij de apotheekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik haat dit zo godsgruwelijk hard he. Altijd maar om het antwoord heendraaien. Ik heb even een minuutje Churandy nodig.
Nee dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef hafcfan het volgende:
Mart lult. Je krijgt gewoon 4 uur gym in de week
Leraren moeten tegenwoordig een dure cursus volgen om gym te geven. Niet iedere school wil dit vergoeden of hier een aparte leraar voor aannemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Marco001 het volgende:
Wacht even, gymnastiek weer op school? Ik weet niet hoe het in de randstad is, maar hier krijgen ze op alle scholen gym, en op sommige zelfs zwemles..
Slaat inderdaad nergens op alle scholen geven gym. Ook al heet het lichamelijke opvoeding of iets dergelijks tegenwoordig. Zwemles is eigenlijk geen taak van een school.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Marco001 het volgende:
Wacht even, gymnastiek weer op school? Ik weet niet hoe het in de randstad is, maar hier krijgen ze op alle scholen gym, en op sommige zelfs zwemles..
4 uur?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef hafcfan het volgende:
Mart lult. Je krijgt gewoon 4 uur gym in de week
Gewoon alles weglachen.quote:
Die kun je dan toch leren kennen. Gewoon vereniging uitnodigen om sporten te laten zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef Lemans24 het volgende:
Gym verplicht stellen is juist rampzalig. Er zijn meer sporten.
Op 40% van de basisscholen komen ze niet meer aan de 2 uur in de week.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef alors het volgende:
Mart die doet alsof gym niet meer bestaat
Dat, en ik zie de jeugd hier ook vrij veel nog sporten na schooltijd..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op alle scholen geven gym. Ook al heet het lichamelijke opvoeding of iets dergelijks tegenwoordig. Zwemles is eigenlijk geen taak van een school.
Gym is goed om de lichamelijke ontwikkeling te blijven toetsen/trainenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef Lemans24 het volgende:
Ik tien jaar geleden al. Toen iedereen Terpstra zo leuk geinig de kont vond kussen van topsporters.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
Dit roept Heerschop trouwens regelmatig bij RTL.
Denk dat dit meer om de basisschool gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft gewoon 4 uur in de week gym.
Gelukkig kon je toen nog een gat in de lucht springen juist door die gymles. Kinderen van nu kunnen dat niet eens meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Als ze vroeger toen ik nog op school zat tegen mij hadden gezegd "gymnastiek wordt afgeschaft" had ik een gat in de lucht gesproken, ik haatte gym
Ja. Maar dan zonder dat er iemand anders langer dan een kwart seconde aan het woord is bitte schön danke sehr.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze wil wel een verbinding maken met Sven
Wees maar blij je geen chinees bent dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Als ze vroeger toen ik nog op school zat tegen mij hadden gezegd "gymnastiek wordt afgeschaft" had ik een gat in de lucht gesproken, ik haatte gym
En zo is het gekomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook vroeger ook gym gehad en zwemles. Elke week.
Blijkbaar wel voor een toffe medaille die WE gewonnen hebben. Dan gaan die paupers bier zuipen en overal aanzitten. Is "leuk"....:(quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jemig zeg, die verplichting moet echt weg. Op straat kun je toch ook niet ongestraft aanranden?
Basischool heb je gelijk in, maar op de middelbare scholen krijg je nog genoeg gym.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op 40% van de basisscholen komen ze niet meer aan de 2 uur in de week.
en dan is het nog te hopen dat dat nog van vakdocenten isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op 40% van de basisscholen komen ze niet meer aan de 2 uur in de week.
Ja klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Denk dat dit meer om de basisschool gaat.
Jij hebt geen dochter, en zo ja, waarom gedraag je je regelmatig als een kind van 14quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen enkele school waar dat er niet meer isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef alors het volgende:
Mart die doet alsof gym niet meer bestaat
Dat ook. Zo'n programma "Kies je sport" (4-6 proeflessen à 1 euro per keer in een onbekende sport, en dat dan 1-2 keer per jaar) was heel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, ja geef de warmte maar de schuld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het de warmte is maar ik vind Sven zo woest aantrekkelijk
Waarom gaat ze daar zitten vraag je je afquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef IbanMayo het volgende:
Jezus dit kan toch niet waar zijnmens lult maar wat raak en heeft er echt TOTAAL geen kaas van gegeten
Precies. Ik kwam de helft van de tijd toch niet opdagen... De straffen stelden niks voor, had ik al snel door.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Hier is het niet warm hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het de warmte is maar ik vind Sven zo woest aantrekkelijk
Dat dus..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
GAAN ZE HET NOG OVER HOCKEY HEBBEN?
En dat is niet overal zo. 40% van de basisscholen haalt niet eens de norm van 2uur in de week. Schoolzwemmen wordt sowieso niet meer standaard door scholen gedaan, moeten de ouders steeds meer zelf betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
wie?!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
GAAN ZE HET NOG OVER HOCKEY HEBBEN?
Dat was toch dansles?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Schoolzwemmen met al die diploma's vroeger![]()
Brons
Zilver
Goud
etc, etc, etc
Adriaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik had op de middelbare school een 60-jarige ex-acrobaat als gymleraar. Die man was hilarisch en angstaanjagend tegelijk. Hoe hij als een malle om 't rekstok heen tolde.
Dat is toch juist de bedoeling er van? Op de basisschool deden we vrijwel niet aan turnen, maar juist aan balsporten. Op de middelbare school gingen we met mooi weer naar het zwembad, af en toe voetbal en nog veel meer sporten. Erg leuk iigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gym moet een allround iets zijn en niet alleen turnen, maar tevens atletiek en balsporten bevatten, en bij voorkeur ook vechtsporten.
Of apart zelfverdediging en schoolzwemmen er ook naast.
ja want dat komt haar nu uit, als het over 130 kilometer per uur gaat praat een minister ineens niet demissionairquote:
hahaha dat is grappig omdatquote:
Waar gedraag ik me als een kind van 14quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij hebt geen dochter, en zo ja, waarom gedraag je je regelmatig als een kind van 14?
Ik ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef Montov het volgende:
Ik vind breedtesport belangrijker dan topsport overigens. Zo.
quote:
Ik vind hem eigenlijk een beetje vervelend, beetje verontwaardig jochiequote:
Hier had je ook balsporten e.d.. en op MBO zelfs vrije keuze..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gym moet een allround iets zijn en niet alleen turnen, maar tevens atletiek en balsporten bevatten, en bij voorkeur ook vechtsporten.
Of apart zelfverdediging en schoolzwemmen er ook naast.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Basischool heb je gelijk in, maar op de middelbare scholen krijg je nog genoeg gym.
Tijd is vaak ook erg beperktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier had je ook balsporten e.d.. en op MBO zelfs vrije keuze..(judo, golf, en nog een paar)
Binnenbaanquote:
...zeker als je hard op je bek gaat .....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef Redefine het volgende:
Ai, van BMX ga je ook al zo schreeuwen.
Heesch, Velddriel, Den Bosch volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef Cee het volgende:
Nondeju komt diejen beejemiks gast bij mèn ut de buurt of zo?
Schoolzwemmenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is waar.
Vroeger vond ik overigens gym en schoolzwemmen de grootste hel op aarde.
Ja ben ik met je eens. En muziek was nog erger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik dacht idd alsof ik in een aquarium zat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel onderwaterfietsen als je dat geluid hoort.
Die komen toch allemaal uit Brabant of het Gelderse boerenland?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef Cee het volgende:
Nondeju komt diejen beejemiks gast bij mèn ut de buurt of zo?
Ze hebben de oprispingen van Schipper opgenomenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel onderwaterfietsen als je dat geluid hoort.
Zelfde hier, zwemmen vond ik ook vreselijk vroeger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is waar.
Vrije keuze is inderdaad veel effectiever.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier had je ook balsporten e.d.. en op MBO zelfs vrije keuze..(judo, golf, en nog een paar)
Wachten tot we een keer een uurtje gingen trefballenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is waar.
Mama, mama, hoort mijn bot zo uit te steken?quote:
En opvolgende jaren rolstoeltennisquote:
DAT had ik nou wel leuk gevonden. Zelfs iets uitzoeken wat je leukt vind. Judo had mij wel wat geleken of voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vrije keuze is inderdaad veel effectiever.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wachten tot we een keer een uurtje gingen douchen
Jij springt op elke man ofniet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit is ook best een leukerd, die Van Gendt
en dat allemaal voor 'de beleving van de automobilist'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want dat komt haar nu uit, als het over 130 kilometer per uur gaat praat een minister ineens niet demissionair
Ik ben toen wezen golfen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT had ik nou wel leuk gevonden. Zelfs iets uitzoeken wat je leukt vind. Judo had mij wel wat geleken of voetbal.
Dat is ook wel leuk idd. Hadden wij op het VMBO. Mocht je vier sporten kiezen die je ieder een kwart van het jaar ging doen. Beetje jammer dat ik in het eerste kwart m'n been brak en de rest van het jaar niet meer mee kon doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vrije keuze is inderdaad veel effectiever.
Valt best mee... maar bij sporters is de kans wat groter dat er wat aantrekkelijks rondloopt als bij de lokale AHquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jij springt op elke man ofniet?
Ja, dat moest ik ook denken. Hij staat er daar een heel belangrijk iets te vertellen voor 25 lege stoeltjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef tralalala het volgende:
Die persconferentie weer met één man
Nog een incident en het is weg HHH wmb hoor; de eerste week van de spelen en de week daarvoor was ik in Engeland op vakantie, waarvan twee keer in Londen. De tweede keer was tijdens de spelen. Wij gingen toen gewoon naar de attracties en in de tweede week richting het Olympisch Park, hoor ik zo'n gast (mét gezinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Blijkbaar wel voor een toffe medaille die WE gewonnen hebben. Dan gaan die paupers bier zuipen en overal aanzitten. Is "leuk"....:(
fattiequote:
We zitten op één lijnquote:
Wel waar natuurlijk. Je kan amper inhalenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
BMX is tof om te zien, maar naast dressuur een van de meest niet-olympische sporten die er zijn. Zo snel mogelijk weg aub.
Meneer is loodgieter?quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
BMX is tof om te zien, maar naast dressuur een van de meest niet-olympische sporten die er zijn. Zo snel mogelijk weg aub.
Bah en dan zwetend weer de klas in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wij douchen niet meer op school, afgeschaft
Hij wil meer geld voor het judo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Cor heeft een punt, maar waarom zegt hij dat pas nadat het alleen een beetje tegenzat bij het judo?
Zit hij weer kroegverhalen te vertellen?quote:
Omdat hij het puur en alleen doet om meer geld naar het judo te krijgen. Daarom vind ik het helemaal geen mooi praatje van hem. Eerder walgelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Cor heeft een punt, maar waarom zegt hij dat pas nadat het alleen een beetje tegenzat bij het judo?
Dat is nog niet allesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah en dan zwetend weer de klas in.
Hoezo afgeschaft?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wij douchen niet meer op school, afgeschaft
Zijn primaire taak zat er op + hij kan nu aandacht krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
In het laatse jaar van het Atheneum hadden we wel zoiets, met o.a squash, klimmen en golf. En laten dat nou net dingen zijn die mensen ook later blijven doen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT had ik nou wel leuk gevonden. Zelfs iets uitzoeken wat je leukt vind. Judo had mij wel wat geleken of voetbal.
Ik heb dat ook nog meegemaakt. Met zn allen douchen na de gym. Als je daar nu aan denkt dan tsja dat had niet gehoevenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah en dan zwetend weer de klas in.
Nederlandse moeder (wist ik niet hoor, even opgezocht).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef alors het volgende:
boh ik wist niet dat hij Nederlands sprak
En roeienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In het laatse jaar van het Atheneum hadden we wel zoiets, met o.a squash, klimmen en golf. En laten dat nou net dingen zijn die mensen ook later blijven doen!
Dat wist jij niet hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef alors het volgende:
boh ik wist niet dat hij Nederlands sprak
Gewoon, zoals ik zeg, het bestaat niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo afgeschaft?![]()
Lijkt me ook niet echt fris trouwens
ja dat zei Mart niet, maar dat wist ik ook niet....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nederlandse moeder (wist ik niet hoor, even opgezocht).
quote:
Zijn we een veel te klein landje voor. Zelfs als de Benelux! Het beste zijn toch de feestjes bij een ander. Jij gaat dronken naar huis op de kosten van een ander en die mag de rommel opruimen!quote:
Koude kermisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Malahide het volgende:
Schippers dacht even gezellig aan te schuiven om wat loze kreten te roepen hun geweldig en gezellig het allemaal was bij die sportjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |